Böyle bir kız arkadaşınızın olması istermiydiniz

Mardin İl Temsilcisi
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
1,003
Motosikleti
Yamaha XS
"İstermiydiniz" kısmından sonra kafa gitti bende. Böyle olmasada isterim asdfghjklas :queen:
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
78
Boy 1.90 kilo 88 yağ oranı %8 iyi derecede basketbol oynar, motor kullanmayı severim. :pr:
Şaka bir yana da kız tek başına da yeterli bence, gayet güzel yani.

Ayrıca bizim kızlar da çok ''overrated'' be abi. :flower:
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
maşallah derim ben motor kasabı ama becerikli nerede yaşıyor bu bilen varmı ispanyol gibi geldi bana ama takdir edrtim bu kızı öperim ben
 
Katılım
31 Mar 2014
Mesajlar
1,250
Benim oğlana isteyelim bunu. Tam ona göre. O da bunun gibi artiz :) Düğünü de bütün motorcular toplanıp Hazerefende kır düğünü şeklinde yaparız şaane olur. İkisinden birisi düğünde gösteri yaparken kolunu bacağını kırarsa gerdeği biraz ertelerler o kadar. Sona bir yastıkta kocarlar artık :flower:
 
Katılım
12 Ağu 2013
Mesajlar
601
İstemem. Yengeniz izin vermez. Zaten çirkin. Bide motoru adam gibi kullanamıyo... Dikkat ettiyseniz hep tekere geliyo motor, bide frenlemesi yanlış. Hep kaydırıyo arkayı. Depoya falan oturuyo fıkara... Aga kız hakkaten daha seleyle deponun yerini karıştırıyo. Bak, yengeniz ne güzel hemen usülünce arkama oturuveriyo. Kıpırdamıyo. Kendi kullanırken de mirket gibi dimdik...
Benim hatunum 10 basar buna...
Hem bakalım bi sarma sarabilirmi? Ütü falan.. peeeh kesin tırttır..
:pr:
 
Katılım
4 Eyl 2014
Mesajlar
616
Bizim ülkedeki kezbanlar bu kadının yapabildiğinin 1000de 1ini yapsın havasından yanına yaklaşamazsın,
yabancı olacaksa, Evet
 
Katılım
31 Tem 2013
Mesajlar
472
Bundan motoru kurtaramayız , sonra buna ayak uydurucaz diye pok yoluna gidicez , allah sahibine bağışlasın ben istemem :queen:
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Ayda 5.000 USD kazanmayanlar bu kızı düşünmesin, 1 aylık lastik masrafı 1.600 usd'yi geçer, muhtemelen ekmek su masrafı da yoktur.
 
Katılım
29 Ağu 2012
Mesajlar
1,005
SSIRINMotosikleti
TVS Apache RTR150

farkettimde kız arkadaşı olmayan arkadaşlar hep apache sahibi :mrgreen: acaba sorun sizde değilde motordamı arkadaşlar, belkide kızlar titreşimli şeyler sevmiyordur:mrgreen:

Benimde yok şuan. Olması için nasıl bir motor almalıyız :D demek olay motordaymış :D
 
Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
1,716
dün otoyol bornova kavşağının önünden yüzbaşı ibrahim hakkı caddesine dönen bir chopperlı kadın gördüm.
şaşırdım.
bildiğin chopper ve tek başına deri ceketiyle bir kadın.
bunları görmek isitiyoruz :bestmt:
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Kız = Aşkım motoru bozmuşmuyum?
Adam = Ver bakayım anasını ... sin.. :)
 
Katılım
21 Mar 2014
Mesajlar
225
kız sevimsiz olduğu için motora yeltenmis baktı erkeklerin dikkatini böyle cekemiyo
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst