Böyle bir kız arkadaşınızın olması istermiydiniz

Katılım
25 Tem 2012
Mesajlar
433
SSIRINMotosikleti
TVS Apache RTR150

farkettimde kız arkadaşı olmayan arkadaşlar hep apache sahibi :mrgreen: acaba sorun sizde değilde motordamı arkadaşlar, belkide kızlar titreşimli şeyler sevmiyordur:mrgreen:

BAK İŞTE BU OLABİLİR...

Bende motor aldım 4 kere küzüp ayrıldık yuhh ya :)
 
Katılım
31 May 2015
Mesajlar
640
Bunu falan geç,tek kriterim nefes alması.

Ayrıca bunla evlensen gece yatakta kim kime kayar orası muallak
 
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
395
sanıyorum burada düşüyor..
http://i62.tinypic.com/ve947n.png

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:33 ----------

bizim buralardada gördüm 1 tane, ustadan öğrendiğime göre deli gibi sabah akşam motor sürer imiş,
düşmekden bir çok yerini kırmış, artık takmıyormuş, ailesinin haberide yokmuş motora bindiğinden yiyosa takılın peşine :pl:

İcim gitti:pale:
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
istemezük!
artçı olarak gelecekse kabul.

hakaten yanlız motor süren kızlara bakınca kibarlık namına bir esere rastlamanız düşük olası.
kız dediğin narin, tatlı, pamuk gibi olmalı, ee trafikte vutututuu öttüren bi kız düşün şimdi,
düşünemedin dimi, olmaz yani, ışıklarda selam ver geç.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
291
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sarah lezito o bir şovmen nasıl kız arkadaş yapmadığı numara yok.
 
Katılım
23 Kas 2013
Mesajlar
37
Yorumlar insanı öldürüyor ya :D İşin garibi bende bu kız arkadaş konusunda şikayetçiyim :( HİÇ bir zaman tek kız arkadaşım olmadı yokluğu kadar çok olması da problem :)

Özele giriyo ama tek olmadı derken tam birini sevgili yapıcam derken kankiside geliyo sevgili oluveriyo benle farketmeden 2 sevgilim oluyo falan mı :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:12 ----------

https://www.facebook.com/sarahlezito

http://www.sarahlezito.com/

Alın beyler soyismide lezito mis gibi yenir bu kız her türlü stund fantazisi filan :queen::mrgreen::p ama ben tipini beğenmedim kız meslek tipli :p

en azından korunuyo:D kask takıyor yani :queen:
 
Katılım
16 Tem 2013
Mesajlar
595
Aga böyle olması şart değil yaa, kız olsun yeter :rendeer: sonra motosiklet.net'liler demiş ne kadar da sap bi erkek :queen:
 
Katılım
10 Ara 2014
Mesajlar
1,017
Bence oyle kiz arkadas artci alinmaz esim benden daha tecrubeli ve buyuk motor kullaniyor ona ragmen ben arkada cok bilmis gibi ayna kontrolu ,can kurtaran bakisi dahi yapiyorum aliskanlik "oyyylleee miii donuluyyyooor !" Ordan girme su araya gec filan karisiyorum istemsiz :d
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst