Herkese Merhabalar :)

tln

Katılım
1 May 2015
Mesajlar
1
Maalesef çevremde çok motorcu olmamasından muzdarip bir bayan olarak üye olmaya karar verdim :) Gerçi minik bir scooter kullanıcısı olsam da umarım "miniğimi" hor görmezsiniz, çok alıngandır kendisi :)
 
Katılım
13 Haz 2014
Mesajlar
306
Hoşgeldiniz , ama burdaki herkesinde 1200gs' i yok yani o nedenle scooteri minik görmeyin

Düzeltme
Resime baktım şimdi neresi minik o scooterin gayet güzel
 
Son düzenleme:

tln

Katılım
1 May 2015
Mesajlar
1
çok teşekkürler :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:17 ----------

benim çevremdeki çoğu kişinin motoru ne yazık ki büyük motorlar :) potansiyel bi ezilme duygusu oluştu sanırım ruhumda :)ama yine de teşekkürler :)
 
L

LifeisBike

Hoşgeldiniz..

Klasik bir duyguyu yaşıyorsunuz şuanda o yüzden bunu yapmayın.. Altınızdaki motosiklete sahip olmayı hayal eden tanıdıklarımı saysam mutluluktan ağlar ve sonrasında göz yaşı torbalarınız hafifler,akabinde çıkıp bi tur atsam fena olmaz dersiniz.

Tekrar hoşgeldiniz, keyifli forumlar.
 

tln

Katılım
1 May 2015
Mesajlar
1
Çok teşekkürler :) Ben zaten miniğimi çok seviyorum ama gezilere alınmadığımızda üzülüyoruz tek sorunumuz bu :)
 
Katılım
14 Eyl 2012
Mesajlar
644
Hoşgeldiniz foruma.
Hor görmeyiz tabiki de onu bulamayanlarda var :)
Mesela ben. Motosikletim calindi calinali 2 seneyi askin bi suredir malum nedenlerden yeniden sahip olamiyorum.
Bu vesile ile insanliga her turlu zarar veren insan gorunumlulerin yapiminda ve yayininda emegi gecen herkesin sulalesini ovgu dolu sozlerle anmak istiyorum.

Hanimefendi, siz de hosgeldiniz, umarim forumda iyi vakit gecirirsiniz.
 

tln

Katılım
1 May 2015
Mesajlar
1
Mesela ben. Motosikletim calindi calinali 2 seneyi askin bi suredir malum nedenlerden yeniden sahip olamiyorum.
Bu vesile ile insanliga her turlu zarar veren insan gorunumlulerin yapiminda ve yayininda emegi gecen herkesin sulalesini ovgu dolu sozlerle anmak istiyorum.

Hanimefendi, siz de hosgeldiniz, umarim forumda iyi vakit gecirirsiniz.

Çok çok çok üzüldüm cidden :( umarım en yakın sürede arzu ettiğiniz motora kavuşursunuz..
Çok teeşekkürler güzel dileğiniz için...
 
L

LifeisBike

Çok teşekkürler :) Ben zaten miniğimi çok seviyorum ama gezilere alınmadığımızda üzülüyoruz tek sorunumuz bu :)

Yapılan gezilerde ortalama sürat genelde 70 ve 100 km/h aralığında olur ve PCX de bu aralıkta ilerleyebilir. Dert etmeyin.. Ayrıca yetmediğini hissetmeye başladığınızda daha güclü bir motosikletiniz olacak ve geriye baktığınızda boşuna tasalandığınızı fark edeceksiniz..
 
Katılım
7 Nis 2015
Mesajlar
1,701
Hoşgeldiniz, bir de şöyle bakın olaya.
Merkeze gelmek için, Göktürk-Hasdal yolundaki çılgın kamyonların, 4x4'lerini deneyen mahlukların ve Porshe/Ferrari'lerini gazlayan züppelerin arasından değil de, Kemerburgaz-Bahçeköy orman yolunu kullanmanın keyfini yaşayın bolca. Sonbaharda zeminde biriken ıslak yapraklara dikkat ederek tabii ... :cat:
 

tln

Katılım
1 May 2015
Mesajlar
1
Yapılan gezilerde ortalama sürat genelde 70 ve 100 km/h aralığında olur ve PCX de bu aralıkta ilerleyebilir. Dert etmeyin.. Ayrıca yetmediğini hissetmeye başladığınızda daha güclü bir motosikletiniz olacak ve geriye baktığınızda boşuna tasalandığınızı fark edeceksiniz..
Bu bahsettiğim geziler uzun yol olanlar ve ne yazık ki 160km/h hızın altına düşmüyorlar... :(


Hoşgeldiniz, bir de şöyle bakın olaya.
Merkeze gelmek için, Göktürk-Hasdal yolundaki çılgın kamyonların, 4x4'lerini deneyen mahlukların ve Porshe/Ferrari'lerini gazlayan züppelerin arasından değil de, Kemerburgaz-Bahçeköy orman yolunu kullanmanın keyfini yaşayın bolca. Sonbaharda zeminde biriken ıslak yapraklara dikkat ederek tabii ... :cat:

En sevdiğim yol orman yolu özellikle yaz akşamlarında :) fakat gittiğim bir çok yere çok ters kalıyor takdir edersiniz ki Bahçeköy :) Motor kullanmayı Hasdal'da o harfiyat kamyonları arasında pekiştirmiş biri olarak onları pek sorun etmiyorum.. Asıl sorun Hasdal'daki korkunç rüzgarlar, bir gün kaza yaparsam rüzgar motoru ters çevirdiği için olacak sanırım.. Köprünün rüzgarının misli misli oluyor bazı günlerde, o zaman orman yolu hayat kurtarıyor :)


10karakter nedir? :)
 
Katılım
7 Nis 2015
Mesajlar
1,701
@tln, evet özellikle Göktürk yönünde Yaşamkent rampa öncesi vadide süperdir rüzgarlar :)

mesajlarda 10 adet harf (karakter) yazılmazsa mesaj göndermez sistem, yani yalnızca gülen smiley gönderilmez o nedenle yazmış arkadaş...
 
L

LifeisBike

160 km/h mı? :) Sorması ayıp bu gezi nerede ve kim düzenliyor :) Ya da siz scooteriniz ile SuperSport grubunu mu kovalamak istiyorsunuz anlayamadım :)
 

tln

Katılım
1 May 2015
Mesajlar
1
@tln, evet özellikle Göktürk yönünde Yaşamkent rampa öncesi vadide süperdir rüzgarlar :)

mesajlarda 10 adet harf (karakter) yazılmazsa mesaj göndermez sistem, yani yalnızca gülen smiley gönderilmez o nedenle yazmış arkadaş...

Forumda mesajiniz en az 10 karakter olmak durumunda, benim ifadem bu uzunlukta olmadigi icin yazdim. Forumda pek yaygin olmasa da kullanilir :)

Çok teşekkürler açıklama için :)



160 km/h mı? :) Sorması ayıp bu gezi nerede ve kim düzenliyor :) Ya da siz scooteriniz ile SuperSport grubunu mu kovalamak istiyorsunuz anlayamadım :)

Harley, BMW genelde arkadaşlarımın motorları :( Arkadaşlarım kendi aralarında hafta sonu kaçamakları düzenliyorlar :)
 
L

LifeisBike

Çok teşekkürler açıklama için :)

Harley, BMW genelde arkadaşlarımın motorları :( Arkadaşlarım kendi aralarında hafta sonu kaçamakları düzenliyorlar :)

En kabadayı Harley kaç km sürat yapar ki :) bence siz grubu değiştirin boşverin onlar sizin arkadaşınız olamamış :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst