Herkese Merhabalar :)

Katılım
7 Nis 2015
Mesajlar
1,701
Harley, BMW genelde arkadaşlarımın motorları :( Arkadaşlarım kendi aralarında hafta sonu kaçamakları düzenliyorlar :)

Zaten Harley & BMW karışık grup sürüşü de olmaz, boşverin "yalnız kurt" olarak gezin siz :)

En kabadayı Harley kaç km sürat yapar ki :) bence siz grubu değiştirin boşverin onlar sizin arkadaşınız olamamış :)

Yurt dışında kiralık 883 ile 180 yapmışlığım var, keyif aldın mı diye sorarsanız koskoca bir HAYIR derim :)
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2015
Mesajlar
1,701
"yalnız kurt"luk bana göre değil sanırım daha ziyade sürü insanıyım :) keşke olabilsem :)

E o zaman, 125-250 CC'lik arkadaşlar edinin :)
Şaka bir yana bir önceki motorum Kawasaki ER6-F ile düşük CC dostlarla çıktım gezilerde kullandığım bir yöntem vardı. Onlarla birlikte sürmek istediğimde 3 ya da 4. viteste max 80-100 gider, hava sıcaksa arada gazlar ve sonra 2-3 dakika onları beklerdim / beklerdik. Niyet grup sürüşü ise her şekilde yapılır...
 

tln

Katılım
1 May 2015
Mesajlar
1
E o zaman, 125-250 CC'lik arkadaşlar edinin :)
Şaka bir yana bir önceki motorum Kawasaki ER6-F ile düşük CC dostlarla çıktım gezilerde kullandığım bir yöntem vardı. Onlarla birlikte sürmek istediğimde 3 ya da 4. viteste max 80-100 gider, hava sıcaksa arada gazlar ve sonra 2-3 dakika onları beklerdim / beklerdik. Niyet grup sürüşü ise her şekilde yapılır...

İyi niyetinize hayran kaldım :) keşke bizimkiler de biraz nasiplense bu iyi niyetten :) Arkadaş edinme hususuna çevremdeki bir kaç kişiyi kandırıp scooter aldırmaya çalıştım ama olmadı :) umarım burada minik bi gezi grubu edinebilirim :)
 
Katılım
7 Nis 2015
Mesajlar
1,701
İyi niyetinize hayran kaldım :) keşke bizimkiler de biraz nasiplense bu iyi niyetten :) Arkadaş edinme hususuna çevremdeki bir kaç kişiyi kandırıp scooter aldırmaya çalıştım ama olmadı :) umarım burada minik bi gezi grubu edinebilirim :)

Bol şans :):cat:
 
Katılım
21 Tem 2013
Mesajlar
151
Merhaba,

Hoşgeldiniz. Kısa mesafeli gezilere katılabilirsiniz, bizim bir grubumuz var, aramıza scooterla arkadaşlardan tutun da SS kullanan bayan arkadaşımız bile var, hoşgörülü olunursa ortak paydada buluşup sizi de arkadaşlarınız idare edebilir :) önemli olan iki teker :) onu iten motorun gücü keyif almamıza engel olmaz asla.

Keyifli Sürüşler :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst