- Katılım
- 7 Nis 2015
- Mesajlar
- 1,701
Harley, BMW genelde arkadaşlarımın motorlarıArkadaşlarım kendi aralarında hafta sonu kaçamakları düzenliyorlar
![]()
Zaten Harley & BMW karışık grup sürüşü de olmaz, boşverin "yalnız kurt" olarak gezin siz
En kabadayı Harley kaç km sürat yapar kibence siz grubu değiştirin boşverin onlar sizin arkadaşınız olamamış
![]()
Yurt dışında kiralık 883 ile 180 yapmışlığım var, keyif aldın mı diye sorarsanız koskoca bir HAYIR derim
Son düzenleme: