Yamaha Yamaha YZF-R25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Eki 2014
Mesajlar
90
aramıza yeni katılanlar ve motoruna yeni kavuşanlar hepiniz hoşgeldiniz kazasız belasız keyifli sürüşler :cat:
 
Katılım
30 Nis 2010
Mesajlar
31
Bugun kardeslere gidip baktim lastikler lastik degil plastik dugmelerde denildigi kadar kotu degildi benim acimdan bir sorun yok kardesler bagaji acmak istedigimde izin vermedi nedense acilmiyor felan dediler hos ellerinde bulunan 3 r25 de satilmisti cok kurcalayamadim haftaya gelicekmis bakalim sigorta plaka islemleri icin 800 lira dediler anlamadim niyetim var baslangic icin korkmuyorda degilim.
 
Katılım
31 Mar 2012
Mesajlar
159
Selam arkadaşlar bende aranıza istanbuldan siyah r25 ile katıldım. 150.kmdeyim. vites gecisleriniz nasıl biraz kemikli mi ben öyle hissettim.
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
236
Selam arkadaşlar bende aranıza istanbuldan siyah r25 ile katıldım. 150.kmdeyim. vites gecisleriniz nasıl biraz kemikli mi ben öyle hissettim.

Hayırlı olsun. Vites geçişleri sert değil bence. Ama vitese geçtiğinide hissediyosun. Benim servis rodajda vitesleri teker teker at ve debriyajıda sert bırakmamaya dikkat et dedi. Bu şekilde yapılan rodajdan sonra gayet sorunsuz ve yumuşak geçişleri olacak demişti.
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
3
Bügün istanbuldaki ilk r25 buluşmasını yaptık yağmur işleri bozdu ama önemli olan bir araya gelmekti motorlar canavar Allah herkese nasip etsin nisan ortası sonu gibide uzun yol etkinliği yapılıcak facebook r25 grubundan takip edebilirsiniz gelişmeleri..
11051140_10205413294803160_1373505480_n.jpg


11057003_10205413295723183_105018842_n.jpg


11072214_10205413296603205_1158222918_n.jpg
 
Katılım
31 Mar 2012
Mesajlar
159
Maşallah tekerimiz düz bassin. Votes geçişleri net rodaj bitince düzeleceğini umuyorum
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
69
Arkadaşlar bugün itibariyle aranızdayım, Ankara'dan siyah r25. Diğer arkadaşlara kazasız sürüşler diliyorum.
 
Katılım
31 Mar 2012
Mesajlar
159
Hayırlı olsun Güle güle kullanın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:14 ----------

Arkadaslar 100 km de ne kaç lt yakıyor güncel degerleriniz
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
Dün bugün toplam 80km kullandim. 7 litre benzin aldim , daha yeni yedeğe düştü. Yedek 3 lt. Yani 80 km için 4 lt harcamisim. Rodajdan dolayi 5. Vites 6000 deviri gecmiyorum. Normal kullanimda 100 km icin 4 lt altına inmeyecege benziyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
Normal kullanım için 4 - 4.5 lt, performans kullanımında ise 5 - 5.5 lt gibi bir tuketim tahmin ediyorum.
 
Katılım
14 Mar 2015
Mesajlar
1
Merhaba arkadaşlar, bende istanbul'dan katılıyorum aranıza.
2014 Honda cbr 125'imi sattım. Şuan Anadolu Yamaha'dan mavi R25'imi bekliyorum. Önümde 50 kişiye yakın varmış. İnşallah bir an önce gelir sıram da motoruma kavuşurum.
Herkese kazasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
14 Mar 2015
Mesajlar
2
Arkadaşlar selamlar. Ben bugün aldım motorumu siyah R25 daha 30 km yapabildim. havada yağmurluydu motor kirlenmesin diye binemedik :)
Araştıran, bilen varsa bir sorum olacak: plakalık, manetler ve ön camı değiştirmek istiyorum. bu gibi aksesuarları nereden bulabiliriz bilen varmı?
 
Katılım
31 Mar 2012
Mesajlar
159
Merhaba arkadaşlar, bende istanbul'dan katılıyorum aranıza.
2014 Honda cbr 125'imi sattım. Şuan Anadolu Yamaha'dan mavi R25'imi bekliyorum. Önümde 50 kişiye yakın varmış. İnşallah bir an önce gelir sıram da motoruma kavuşurum.
Herkese kazasız sürüşler dilerim.

Şirinevler aydın motorda bir tane mavi r25 vardı bi sor istersen
 
Katılım
8 Mar 2014
Mesajlar
106
rodaj km sini neye göre belirliyorsunuz

Kitapciga gore belirleniyor Kardeşim. Kitapçık derki "ilk 1000 km motoru 7000 deviri (maximum devirin % 50 si) gecmeden ani hareketler yapmadan her viteste kullan. sonra yag ve yag filtresi degisimi yap ve sonraki 600 km de yani 1600 km (1000 mil) ye kadar da 8400 deviri gecmeden ayni sekilde kullan. Yani maximum devirin % 10 u kadar daha acabilirsin motoru diyor.

Ayni sekilde mt07 de de benzer bir durum var. 1000km 5000 deviri gecmeyin der sonra da 1000 mil e kadar da 6000 deviri gecmeyin der

Bu arada sormadan soyleyim. 1600 km dolunca tekrar yag ve filtre degisimi gerekmiyor. Ilk bakim 5000 km de

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:17 ----------

Dün bugün toplam 80km kullandim. 7 litre benzin aldim , daha yeni yedeğe düştü. Yedek 3 lt. Yani 80 km için 4 lt harcamisim. Rodajdan dolayi 5. Vites 6000 deviri gecmiyorum. Normal kullanimda 100 km icin 4 lt altına inmeyecege benziyor.

Hocam mumkunse 7000 deviri her viteste ara ara gorun derim. 6. Vitesi de kullanin arada. Motor parcalari kadar sansiman dislileri de birbirine alisiyor rodaj süresince.
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
Kitapciga gore belirleniyor Kardeşim. Kitapçık derki "ilk 1000 km motoru 7000 deviri (maximum devirin % 50 si) gecmeden ani hareketler yapmadan her viteste kullan. sonra yag ve yag filtresi degisimi yap ve sonraki 600 km de yani 1600 km (1000 mil) ye kadar da 8400 deviri gecmeden ayni sekilde kullan. Yani maximum devirin % 10 u kadar daha acabilirsin motoru diyor.

Ayni sekilde mt07 de de benzer bir durum var. 1000km 5000 deviri gecmeyin der sonra da 1000 mil e kadar da 6000 deviri gecmeyin der

Bu arada sormadan soyleyim. 1600 km dolunca tekrar yag ve filtre degisimi gerekmiyor. Ilk bakim 5000 km de

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:17 ----------



Hocam mumkunse 7000 deviri her viteste ara ara gorun derim. 6. Vitesi de kullanin arada. Motor parcalari kadar sansiman dislileri de birbirine alisiyor rodaj süresince.

peki 1600 km den sonra? Allah ne verdiysemi :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst