- Katılım
- 5 Ağu 2011
- Mesajlar
- 227
Aynanın çubuğuyla birleştiği yerdeki lastiği çıkarınca 3 tane vida göreceksin. Aynayı kendine göre ayarlayıp vidalarını iyice sık. Ara ara bu vidalar yine gevşeyebilir belirli aralıklarla kontrol edersin.
Rodaj aşamasında her türlü ses titreşim zangırtı zungurtu normal.İlk yağ değişiminden yaklaşık 1000 km den sonra her şey yağ gibi oluyor.
Abi rodaj çok sancılı geçiyor, hakikaten dedikleri kadar varmış. Anayolda 50-60 ile gitmek çok abes oluyor, ve ondan da önemlisi trafikte tehlike arz ediyor. Arkadan sıkıştırıp duruyorlar.
Rodajda mutlaka kitapçıkta yazdığı gibi belli hızı geçmemek mi lazım?
Yoksa bazılarının öne sürdüğü gibi çok kısa süreli belli hızlara çıkıp hemen geri hızı düşürmek mi lazım?
Son düzenleme:









