Honda Honda MSX 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
183
2014 9. ay trafik çıkışlı motosikletim. belki bende de istemezler.
ayna konusunda da kullanıp memnun olduğunuz bir ayna olursa paylaşır mısınız? bi takım ayna aldım yine çok güzel göstermiyor. tarzı çok tatlı çok yakıştı. ama görüş dar. belki ayna kestirip yaptırabilirim bişeyler ama izmirde onu da bulmak o kadar zor ki.

Senin motorda yeni ama istersen bi goster belli olmaz . Dun internette gezerken gordum 20 30 liraya tipi guzel aynalar var aalmayi dusunuyorum gorus acisi nasil bilemem birde senin aynanin fotosunu yukleyebilirmisin en azindan fikir olsun

Turkiyede aksesuari olmamasi cok kotu yoksa ilk is gaga camurluk alirdim 40 70 dolar bisey gormust
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
Senin motorda yeni ama istersen bi goster belli olmaz . Dun internette gezerken gordum 20 30 liraya tipi guzel aynalar var aalmayi dusunuyorum gorus acisi nasil bilemem birde senin aynanin fotosunu yukleyebilirmisin en azindan fikir olsun

Turkiyede aksesuari olmamasi cok kotu yoksa ilk is gaga camurluk alirdim 40 70 dolar bisey gormust
eve gidince koyayım kardeşim fotoğrafı. supermoto çamurluğu ben de alıcam http://www.msx125accessories.com/honda-grom-msx125-snail-fender
burda var. siyah rengi de mesaj atarsanız stoklara koyuyorlar. görünmüyor şimdi. ama 50 dolar kargosu 21.5 dolar. ebay den bakıyorum o yüzden ben de.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:47 ----------

P5a339.jpg
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
183


---------- Mesajlar birleştirildi - 20:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:09 ----------

eve gidince koyayım kardeşim fotoğrafı. supermoto çamurluğu ben de alıcam http://www.msx125accessories.com/honda-grom-msx125-snail-fender
burda var. siyah rengi de mesaj atarsanız stoklara koyuyorlar. görünmüyor şimdi. ama 50 dolar kargosu 21.5 dolar. ebay den bakıyorum o yüzden ben de.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:47 ----------

http://i.hizliresim.com/P5a339.jpg

Ya gerçekten çamurluk güzel duruyor ama alamam herhalde anca turkiyeye gelirse alabilirim .
Benim istedigim aynada bunun kırmızısıydı nerden temin ettin . Ve de orjinal aynasından iyimidir
Birde bagaj demirini yaptırdınmı yoksa orjinalmi
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890


---------- Mesajlar birleştirildi - 20:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:09 ----------



Ya gerçekten çamurluk güzel duruyor ama alamam herhalde anca turkiyeye gelirse alabilirim .
Benim istedigim aynada bunun kırmızısıydı nerden temin ettin . Ve de orjinal aynasından iyimidir
Birde bagaj demirini yaptırdınmı yoksa orjinalmi

dostum orjinal aynasından iyi değil. orjinal aynasının kondüsyonunda, omuzlarımı görüyorum :D o yüzden daha iyi bir ayna bulamazsam tümsek ayna kestiricem izmirde yer arıyorum. :D tvs apache aynaları çok güzel de biraz büyük durur bizim motorlara. ayna yükseltme açma aparatı takmayı denicem bi de çünkü bu aynalar orjinal aynalarından daha şekilli :D sahibinden de buldum 20 lira falan. alacaksan özelden linkini atayım.

bagaj demirini ilk sahibi yaptırmış motor bana takasa geldiğinde çantası da vardı çantalı kullanıyormuş arkadaş. söktük benim eski motora taktık. çok pahalı bişey değil bildiğim kadarıyla 50 lira civarında diye biliyorum.
çamurluk türkiyeye gelirse alırım dedin ya dostum aklıma bişey takıldı türkiyede herhangi bir modifiye parçası var mı grom ların? ben hiçbir yerde göremedim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:48 ----------

Arkadaşlar , http://bikes.honda.co.uk/motorcycles/my-bike/maintenance/recalls-and-updates.html bu siteden alttaki bölüme şasi numaranızı yazarak motorunuzun çağrılıp çağrılmadığını öğrenebilirsiniz.

benim motosikletimde değişim çıktı. teşekkürler paylaşım için.
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
183
Valla link atsan güzel olur modifikasyon için neon takmayı düşündümde fazla apaçi olmasın :D bi kırmızı sibop kapagı ayarlarım aynayıda pek değişesim yok orjinalligini bozmamak için
Valla arka demirden hiç bi yerde görmedim varsa onun linkini atsan güzel olur yoksa sanayide benzerini yaptırmayı düşünüyorum

Ben motoru alcagım zaman modifiyeli olanı vardı
Bagaj
Bagaj demiri
Sakal
Ön cam
Elcik ve bi kaç bişey daha vardı sanırsam 570 euro dedi . Bagaj la demir yalan olmasın ama sırf demire 150 euro demişti sanırsam tam hatırlamıyorum baskada bi yerde varmı bilmiyorum türkiyede modifikasyon geride kalıyo amerıkalılar msx e neler yapmıslar sasırıyorum inşallah yaza kadar düzgün modifiye şeyleri gelir ya

Birde bu motor artçılı nasıl kullanımı rahatmı ?
ortadaki 570 euro modifiye olanı :D
" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
dostum artçılı kullanım artçına göre değişiyor. 45 kilo ardçı sıkıntı değil ama 95 kilo rahatsız ediyor :D
 
Katılım
4 Eyl 2014
Mesajlar
49


---------- Mesajlar birleştirildi - 20:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:09 ----------



Ya gerçekten çamurluk güzel duruyor ama alamam herhalde anca turkiyeye gelirse alabilirim .
Benim istedigim aynada bunun kırmızısıydı nerden temin ettin . Ve de orjinal aynasından iyimidir
Birde bagaj demirini yaptırdınmı yoksa orjinalmi

Bagaj demirini ebayden taylanddan getirtmiştim telike arkadaşın motoru bendeyken yaklaşık 150-160 tl gibi bi fiyata gelmişti
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
183
Benim artcilar genelde 70 kilo :D sknti olmaz herhalde . Bagaj demirini yaptircam heralde o kadar para vermeye gerek yok usta tanidiklar var :)

birde motoru kullakullanamadim daha hic dortlu ve sellektor yok deniyo dogrumu
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
Benim artcilar genelde 70 kilo :D sknti olmaz herhalde . Bagaj demirini yaptircam heralde o kadar para vermeye gerek yok usta tanidiklar var :)

birde motoru kullakullanamadim daha hic dortlu ve sellektor yok deniyo dogrumu

doğru 4lü ve sellektör yok. zaten daha büyük motorlarda olur bunlar. 4lüye şimdiye kadar hiç ihtiyacım olmadı. kilimandjaro arkadaşım çok güzel iki tane sis farı takmış onu uzunlara bağlicam efsane sellektör yapıyor onlar :)
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
183
Benimde plaka cikmis ygs falan nedeniyle 2 hafta sonra alicam sonumuz hayrola
 

oba

Katılım
9 Şub 2015
Mesajlar
6
Arkadaşım benim boy 1.81 kg 75 ben bi sıkıntı hissetmiyorum,aslında gitip bin ve gör :) bence
 
Katılım
29 Kas 2014
Mesajlar
190
Başlangıç için çok şık tasarıma sahip aslında bir de canlı görmeli şunu teşekkürler yorumlar için.
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
Arkadaşım benim boy 1.81 kg 75 ben bi sıkıntı hissetmiyorum,aslında gitip bin ve gör :) bence

boy 181 kilo 95 ben de sıkıntı görmüyorum :D ama arkama 95 kilo birini almak zor oluyor iki büklüm oluyoruz :D tek başına veya 40 50 kilo civarı artçınız olacaksa şehiriçi için efsane ideal bir motor
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
183
boy 181 kilo 95 ben de sıkıntı görmüyorum :D ama arkama 95 kilo birini almak zor oluyor iki büklüm oluyoruz :D tek başına veya 40 50 kilo civarı artçınız olacaksa şehiriçi için efsane ideal bir motor

Ya bakıyorum modifiyelerede içim gidiyo türkiyede neden yok diye adamlar yurt dısında msx i bambaska bişey yapıyolar yaza kadar gelir bişeyler inşallah bana sakal ve camurluk yeter :)

Birde çift egzoz yapsam arkadaki oturanın bacakları yanarmı ısıdan .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst