Valla bana kimse laf edemiyor. Bi gün tanımadığım bi adam fiyatını sordu meraktan. Diyalog şu
Adam: Oo kardeşim ne güzel motormuş ya
Ben: Eyvallah abi
A: Hondaymış bi de yapıyolar mı böyle şeyler ya
B: Aynen abi güzel bi motor yapıyor honda
A: Kaçlık bu kaç yakıyo
B: 125 2litre insan evladı, 2.5 ben yaktırıyorum
A: Ee alalım biz de bi tane(olaya bak bakkaldan püsküğüt mü alıyon lan) kaç para bu?
B: Sıfır mı alcan?
A: Ne kadar ki sıfırı
B: Sana 8e patlar
A: Ne? Araba alırım o paraya
B: Al abi güle güle bin var mı araban?
A: Ya yok da vıdı vıdı vıdı
B: Otobüse biniyon dimi abi

iyi yolculuklar abi alırsın bi 90 model şahin kafan rahat olur hem motor şeytan işi boşver. Dedim dememle abinin buharlaşması bir oldu.
Bigün de benzer muhabbette biri "benim arkadaş 125liği 2milyara aldı" dedi ne diceğimi şaşırdım.
Yine bigün iki motoruz arkadaş bankadan para çekcek durduk bankanın önünde. Veledin biri atladı önüme. 12 yaşlarında abi versene şu arabanın oraya kadar kullaniyim. Git abicim yok dedim ısrar etti defalarca. Çocuğa bir cümle kurdum ki diğer insanlar o denklemi kurmaya çalışırken alev aldı
