- Katılım
- 5 Ağu 2012
- Mesajlar
- 2,890
Bende fuardan aldım ne aynası bu diye sormayı unutum ama ben pcx oldunu düşünüyorum görüş açısı orjınalden iyi ama gene tatmın edici değil
Bence tek çare ayna uzatma
gidon yükseltmeyi düşünüyorum 3 cm kadar.
Bende fuardan aldım ne aynası bu diye sormayı unutum ama ben pcx oldunu düşünüyorum görüş açısı orjınalden iyi ama gene tatmın edici değil
Bence tek çare ayna uzatma
2014 9. ay trafik çıkışlı motosikletim. belki bende de istemezler.
ayna konusunda da kullanıp memnun olduğunuz bir ayna olursa paylaşır mısınız? bi takım ayna aldım yine çok güzel göstermiyor. tarzı çok tatlı çok yakıştı. ama görüş dar. belki ayna kestirip yaptırabilirim bişeyler ama izmirde onu da bulmak o kadar zor ki.
eve gidince koyayım kardeşim fotoğrafı. supermoto çamurluğu ben de alıcam http://www.msx125accessories.com/honda-grom-msx125-snail-fenderSenin motorda yeni ama istersen bi goster belli olmaz . Dun internette gezerken gordum 20 30 liraya tipi guzel aynalar var aalmayi dusunuyorum gorus acisi nasil bilemem birde senin aynanin fotosunu yukleyebilirmisin en azindan fikir olsun
Turkiyede aksesuari olmamasi cok kotu yoksa ilk is gaga camurluk alirdim 40 70 dolar bisey gormust
eve gidince koyayım kardeşim fotoğrafı. supermoto çamurluğu ben de alıcam http://www.msx125accessories.com/honda-grom-msx125-snail-fender
burda var. siyah rengi de mesaj atarsanız stoklara koyuyorlar. görünmüyor şimdi. ama 50 dolar kargosu 21.5 dolar. ebay den bakıyorum o yüzden ben de.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:47 ----------
http://i.hizliresim.com/P5a339.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:09 ----------
Ya gerçekten çamurluk güzel duruyor ama alamam herhalde anca turkiyeye gelirse alabilirim .
Benim istedigim aynada bunun kırmızısıydı nerden temin ettin . Ve de orjinal aynasından iyimidir
Birde bagaj demirini yaptırdınmı yoksa orjinalmi
Arkadaşlar , http://bikes.honda.co.uk/motorcycles/my-bike/maintenance/recalls-and-updates.html bu siteden alttaki bölüme şasi numaranızı yazarak motorunuzun çağrılıp çağrılmadığını öğrenebilirsiniz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:09 ----------
Ya gerçekten çamurluk güzel duruyor ama alamam herhalde anca turkiyeye gelirse alabilirim .
Benim istedigim aynada bunun kırmızısıydı nerden temin ettin . Ve de orjinal aynasından iyimidir
Birde bagaj demirini yaptırdınmı yoksa orjinalmi
Benim artcilar genelde 70 kilosknti olmaz herhalde . Bagaj demirini yaptircam heralde o kadar para vermeye gerek yok usta tanidiklar var
![]()
birde motoru kullakullanamadim daha hic dortlu ve sellektor yok deniyo dogrumu
Gromda 1.83 boy çok abes gözükür mü acaba?
Arkadaşım benim boy 1.81 kg 75 ben bi sıkıntı hissetmiyorum,aslında gitip bin ve görbence
boy 181 kilo 95 ben de sıkıntı görmüyorumama arkama 95 kilo birini almak zor oluyor iki büklüm oluyoruz
tek başına veya 40 50 kilo civarı artçınız olacaksa şehiriçi için efsane ideal bir motor