:cat: bravo secimin için..:rendeer: kazasız belasız kullan..:cat:vedatarpacı' Alıntı:bir ay oldu alalı burgman gayet iyi motor. memnunum
arkadaşım çıldıracak birşey yok SUZUKI Burgman eğer gerçekten çıldırmak istemiyorsan
sınıfının en iyisi parça sıkıntısı yok e benim gibi de bir servisi varşaka bir yana hiç tereddüt etme bence forumda yazılanlar yeterli olur vaktin olursa uğra konuşalım diğer markaları tercih etsende gelip konuğum olursan sevinirim
keyifli sürüşler....
|
||||||||||