arkadaslar çildiracagim! suzuki burgman mi? yamaha majesty ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
19
yok birader bence o paraya alınacak daha iyi motorlar var. sen iyisi mi ikisinden de vazgeç :)
 
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
136
yamaha mı suzuki mi dersen suzuki daha ii ve avantajlı duruyor.
ama benim fikrimi sorarsab silverving 400 al derim, hem çift silindir, hem bahsi geçen motorlardan 7 hp dah güçlü ve dah yeni teknolajiye sahip. ayrıva geçen sene motor on dergisinin yaptığı testlerde maxi scooter sınıfının en ii yol tutanı seçilmişti.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Başlığı geçen sene açmış. Arkadaş şimdiye çoktan çıldırmıştır.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vedatarpacı' Alıntı:
bir ay oldu alalı burgman gayet iyi motor. memnunum
:cat: bravo secimin için..:rendeer: kazasız belasız kullan..:cat:
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
673
neden niçin bilmiyorum ama ben byrgman diyorum eğer scooter sınıfıyla ilgilenseydim onu alırdım :)
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
102
Crato, Piagio X9-500 demiş kesinlikle katılıyorum, scooter ve özellikle maxi scooter olayında X9 aşmış hepsini, elektrikli sehpa, intercom, radyo vs. scooter'ın rolls royce unun yapmış adamlar...

Not: Bu arada Burgman hayırlı olsun kazasız -belasız zevkli sürüşler dilerim
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
141
bence burgman neden diceksin sürdüm ve gayet majestiye göre tatmin edici olduğunu gördüm ve kullandığım o burgman da satılık şu an

bursa motosport ta
 
Katılım
11 Tem 2005
Mesajlar
41
arkadaşlar biliyorsunuz ki 2007 burgman olduğu gibi herşeyiyle değişim geçirdi...2007 nin çıkmasını bekliyorum...buradan bakabilirsiniz...www.my-burgman.com.
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
257
arkadaşım çıldıracak birşey yok SUZUKI Burgman eğer gerçekten çıldırmak istemiyorsan

sınıfının en iyisi parça sıkıntısı yok e benim gibi de bir servisi var :) şaka bir yana hiç tereddüt etme bence forumda yazılanlar yeterli olur vaktin olursa uğra konuşalım diğer markaları tercih etsende gelip konuğum olursan sevinirim

keyifli sürüşler....
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
Kesinlikle Burgman kaç yaşında olursa olsun sahibini üzmez. Servis içinse Altan motor :cat:
:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen sym gts 250 al arta kalan paraylada üstüne başına full koruma al artarsa biraz daha para onunla da tatile çık motorunla :)
 
Katılım
2 Kas 2005
Mesajlar
392
arkadaşım çıldıracak birşey yok SUZUKI Burgman eğer gerçekten çıldırmak istemiyorsan

sınıfının en iyisi parça sıkıntısı yok e benim gibi de bir servisi var :) şaka bir yana hiç tereddüt etme bence forumda yazılanlar yeterli olur vaktin olursa uğra konuşalım diğer markaları tercih etsende gelip konuğum olursan sevinirim

keyifli sürüşler....


selam
burgman 400 kullanıcısı olarak kesinlikle burgman 400 derim tek silindir olmasının şehir içi kullanımı açısından yakıt tasarrufu yapmasını da görmemek elde değil... majesty 400 2 silindirli beygir gücü daha fazla ama akabinde yakıt olayı da daha fazla iyi düşün kararını öyle ver derim.......

saygılar.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
 Bu Konu MT Site Yönetimi Tarafından Kapatılmıştır.
Sebep:  Başlık süre aşımına uğramıştır(açılış yılı 2005),amacına ulaşmıştır.
 Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
 Foruma üye olan herkes forum kurallarını kabul etmiş sayılır.
 Forum Kurallarını okumak için tıklayın..
 Şikayetleriniz için tıklayın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst