arkadaslar çildiracagim! suzuki burgman mi? yamaha majesty ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
11 Tem 2005
Mesajlar
41
arkadaslar artik rüyalarima giriyor! para neredeyse hazir gibi suzuki burgman 400 11.450, yamaha majesty 400 11.350YTL ama bir türlü karar veremiyorum yaaaaa....nolur yard1m edin ....düsüncem %90 yamaha dan yanayd1 ama bugün yeni alinmis bir burgman gördüm ve kafam yine karisti nolur yard1m edin...
 
Katılım
10 Tem 2005
Mesajlar
389
burgmanın tipi daha güzel ama ben gilera Nexus al derim, 11.000 YTL idi en son hatırladığım kadarıyla...
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Araç alırken üzerinde duruluması gereken en önemli kriter servis ve yedek parçadır. "Bu daha güzel" yada "bu 1 hp daha güçlü" gibi basit şeyler seni yanıltmasın.
 
Katılım
25 Tem 2005
Mesajlar
119
Arkadaşım sana tavsiyem git bayide iki modele de bak ve incele üretici firmaların teknoloji savası vardır. Herzaman modeller arasında farklılıklar olabilir. Önemli olan bu farkların senin ihtiyacını gidermesidir.Benim hoşuma gitmeyen ve benim ihtiyacımı karşılamayan teknik özellikler ve biçim senin hoşuna gidebilir hatta hayran bırakır.Oturduğun yerin konumu iş yerinin konumu sürekli kullanacağın yolların konumu ve bulunduğun yerde servis sağlayıcısının olması gibi unsurları göz önünde bulundurmalısın umarım beni anlamışsındır.Senin fikirlerini deyiştirmek istemiyorum ama bence Yamaha.
Burda yazılan her tavsiye doğru olacaktır diye bir şey yok. O yüzden arkadaşlar kesin emin olmadığımız uygulamalardan kararlardan kaçınmalıyız. Yağnış tavsiyeler insanları derinden etkiliye bilir.
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
servis vs. özelliklerini araştırman çok daha sağlıklı karar vermeni sağlayacaktır. Bence de piaggio x9-500, Gilera Nexus 500 ya da Yamaha.

dip: bu arada yardımcı olmak yerine daha fazla kafa karıştırıyormuşuz gibi geliyor.
 
Katılım
23 Ağu 2005
Mesajlar
180
sevis ve yol tutuş açısından ilcemelerimde Burgman daha önde gibi...

ama sen bilirsin kardeş para senin tutku senin zevk senin..

kazasız belasız

:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Tem 2005
Mesajlar
143
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
burgman derim başka bir şey demem :flower:
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
205
kolay soru burgman ama ABS li al . en irisinden . majesty ne ya burgman ın yanında .
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
3
ben almanyadaki kritilerini sürekli takip ediyorum.majesty 400 ü burgman ile kiyaslamislar.ikisini yaristirmislar ve burgman 150km de zorlanmaya baslarken majesty400 186 kmye kadar cikmis.Kalite olarak da parcalari daha saglam yapida oldugunu bildiriyor.tabiki karar senin,......parca temini yamahada daha hizliymis......türkiyede durum biraz daha degisik olabilir.
 
Katılım
28 Mar 2004
Mesajlar
562
burgman fanatiği olarak burgman derim ama objektif önerim ikisine de otur, fırsatın olursa kullan, ondan sonra karar ver sadece fiyat, tip, performans olarak bakma
 
Katılım
11 Tem 2005
Mesajlar
41
ha bir de arkadaslar sunu eklemek istiyorum....2 motor arasindaki en önemli teknik fark su: (her 2 markanin standindaki kelli felli baya bi yasi olan motor ustalariyla konustum) suzuki burmanin 3-5 sene önce kullanilan SOHC, yamaha majesty nin de yeni kullanilmaya baslanan DOHC motoru kullanmasi 2 motor arasindaki fark forumumuzun teknik bilgiler bölümünde anlatiliyor ama kullananlardan örenmek istediim gerçekten 2 tip motor arasinda gerçekten kullanimda bir fark olup olmadigi? ama size sadece sunu söyleyeyim hangi markanin standina giderseniz gidin hic biri kendi markasi disindaki markalari övmüyor...onlara göre en iyisi kendi sattiklari marka.....
 
Katılım
20 Ara 2004
Mesajlar
64
arkadaşlar her şey iyi güzelde yakıt olayı nasıl burgmann 400 3,5 ile 4 litre arasında yakıyormuş sürata göre yamahanın yakıt olayı nasıl (majesty )bilen varsa yazsın bu akaryakıt fiyatlarında artık yakıtta önemli bi unsur olmaya başladı sizcede öle değilmi.Seneye bende burgmann 400 düşünüyorum tüm almanya site ve formlarınıda inceledim en iyi notlara sahip olan burgmann 400.
 
Katılım
13 Nis 2005
Mesajlar
72
Rodajdan sonra kilometre de 0,10 ytl yakıyor burgman 400.
basit hesap ile 13 lt depoya sahip, bir depo benzin ile 260-270 km gidiyor.
 
Katılım
13 Nis 2004
Mesajlar
253
burgman

kesinlikle burgman..derim daha kolay kullanım daha fazla ayak mesafesi ..2 sinide kullandım..inan bana burgmandan sonra majesty
at eşşek muhabbeti oluyo...satışı daha kolay..

burgman al pişman olmazsın..
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
124
MAJESTİK ÇÜNKÜ YAMAHADA SERVİS VE PARÇA PROBLEMİ YAŞAMAZIN.ARKADAŞIM BURGMAN KONTAĞINI GEÇENLERDE 450YTL YE ALDI ODA ZORLA.
 
Katılım
19 Ağu 2005
Mesajlar
637
ARKADAŞIM HİÇ ÇILDIRMA, BU KADAR PARAN VE İMKANIN VAR SA 2 MOTORDAN HANGİSİNİ ALIRSAN AL SENI ÜZMEZ, PARASI OLMAYANLAR NAAPSINNN.... :queen:
 
Katılım
14 Eyl 2005
Mesajlar
437
bence yamaha almalısın gerçi biraz gec yazıyorum belkide almışındır ama yamaha daha kaliteli bide bagaj hacmi baya buyuk
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
"burgman"
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
182
burgman

KESİNLİKLE BURMAN MUNAKAŞAYA BİLE GEREK YOK BURGMAN
Kod:
[COLOR="Red"][/COLOR]
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst