- Katılım
- 15 Nis 2012
- Mesajlar
- 2,782
Herkes gönlünden geçen bi fiyat yazsın bakalım kim tutturacak![]()
Valla aga fiyat belliydi zaten,bunca insanı buraya çekende o fiyattı zaten.En fazla 9000 Çalışır,oda istemeye istemeye...Vazgeçtim 8750
Herkes gönlünden geçen bi fiyat yazsın bakalım kim tutturacak![]()
9.900 TL.diyorum üzerindeki ekipmanlarıda düşünürsek bu fiyata peynir ekmek gibi satar bu motor.En fazla 9000 Çalışır,oda istemeye istemeye...Vazgeçtim 8750
9.900 TL.diyorum üzerindeki ekipmanlarıda düşünürsek bu fiyata peynir ekmek gibi satar bu motor.
Motosiklet türkiyeye ithal edilirken sanırım mevzuattan dolayı çantalarla birlikte yani aksesuarlarıyla birlikte satılacak,hani çıplak falan satılma durumu olmayacak fiyatıda 10.000 tl üzerine çıkılmayacak şekilde ayarlanacak gibi görünüyor,hayırlısı bakalım sanırım yakında resmi olarak fiyat açıklaması yapılır bekleyelim görelim.
9.900 TL.diyorum üzerindeki ekipmanlarıda düşünürsek bu fiyata peynir ekmek gibi satar bu motor.
Değerli arkadaşlar;
Pazartesi gününden itibaren bajaj ürünlerinin fiyatı aşağıdaki gibi olacaktır;
1. PULSAR 200 NS:8.451 TL
2. DİSCOVER 125 ST: 4.399 TL
3. BOXER 150: 2.914 TL
Sitemizdeki güncelleme hafta başında yapılacaktır.
Saygılarımla...
Arkadaş ne motosikletmiş be bir insan evladı da hala çıkıp 1 tek açıklama yapmadı.Nasıl şirket yönetiyor bu insanlar merdiven altı motosiklet tamircisi bile dayanamaz bir fiyat söylerdi.Bajaj bile uçmuş siz mondialin 8.500 o motosikleti vereceğinin hala hayalinimi kuruyorsunuz sevgili arkadaşlarım .
Psikolojik sınır felan hikaye ben diyorum ki 11 bin tl.Varsa rakamı tuturacak sembolik birşeye iddaya girelim bari .
hep diyordumki 11.000 civarı olacak ama şimdi diyorumki 10.000 tl nin altında olacak tahminim 9.800 tl civarı haa 100 aşağı olur veya 100 tl yukarı olur ama her şartta 10.000 tl nin altı olucak..Arkadaş ne motosikletmiş be bir insan evladı da hala çıkıp 1 tek açıklama yapmadı.Nasıl şirket yönetiyor bu insanlar merdiven altı motosiklet tamircisi bile dayanamaz bir fiyat söylerdi.Bajaj bile uçmuş siz mondialin 8.500 o motosikleti vereceğinin hala hayalinimi kuruyorsunuz sevgili arkadaşlarım .
Psikolojik sınır felan hikaye ben diyorum ki 11 bin tl.Varsa rakamı tuturacak sembolik birşeye iddaya girelim bari .
daha öncede dedim şimdi de diyoru mimazuma ne ybr ne ne alak yaa kıyaslıyacağınız moor bu motorun tarzında enduro tarzı olsun saçmalayan yorumlar olmasın artık
o sınıfta kıyaslanacak motor yokki,inazumanın crf nin bajajın bu motorla ne alakası var,atış serbest nasılsa anlayan anlamayan sallıyor.daha öncede dedim şimdi de diyoru mimazuma ne ybr ne ne alak yaa kıyaslıyacağınız moor bu motorun tarzında enduro tarzı olsun saçmalayan yorumlar olmasın artık