Mondial Mondial Rx3 Enduro Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
Anahtar teslim 9250 maximum. Bir kuruş fazla vermem veremem.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:44 ----------

9.900 TL.diyorum üzerindeki ekipmanlarıda düşünürsek bu fiyata peynir ekmek gibi satar bu motor.

üzerindeki ekipman dediğiniz sadece çantalar. onlarda 1 kask bile almıyor dolayısıyla çok işe yarar durumda değiller. muhtemelen değiştirmek gerekecek
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
2014 Nisanında Mondiale mail atarak "bu motoru siz getirmelisiniz" diye talepte bulunan ve onlara fiyatın mutlaka 9.000 TL'nin altında olması gerekir diye tavsiye eden biri olarak öncelikle motorun geleceğine sevindiğimi söyleyebilirim. Hele bunda eğer benim mailin de payı varsa bu bana ayrıca mutluluk verir.

Ancak yükselen dolar kuru ve %8 ÖTV dikkate alındığında, ABD'deki satış fiyatı bizde 9300 TL'ye çıkıyor (%8 ötv dahil). Mondial firmasının kur artışı nedeniyle de artan maliyetleri dikkate alarak "bence" şöyle bir satış stratejisi izlemelidir: Motor önce lansman fiyatı olarak 8.750 TL'den piyasaya sürülmeli, bu amaçla gerekirse kardan biraz taviz verilmeli, eğer motor tutulursa ve döviz kuru da en az şimdiki seviyede kalır veya yükselirse bu durumda yaza doğru fiyatı "makul" şekilde artırmalıdır. Mart ayı ile Haziran arasında zaten motorun göreceği rağbet ve kullanıcı nezdinde benimsenip benimsenmediği ortaya çıkacaktır. Fiyat ayarlaması buna göre yapılmalıdır. Her ne kadar doğrudan muadili olmasa da, birçok Türk tüketicisi gözünde bu motor naked, cross veya 250 cc sport tarzlarla denk görüldüğünden, fiyatlama bu tür farklı kategorilerdeki ancak 250 cc hacimli motorlar da dikkate alınarak yapılmalıdır. "Bence" firma motorun üzerindeki "aksesuvarlara" çok güvenmemelidir. Çünkü bu motordaki çantalar birçok motorcu tarafından "uyduruk ve yetersiz" olarak görülmektedir. Bu nedenle geriye kalan aksesuvarlar sadece yan çanta demirleri ve topcase tablası olacaktır. Onların da fiyatı 150-200 TL dir.

Ancak buna karşılık 15 inclik arka jant "enduro" tarzına hiç uymayan "şahsına münhasır" bir durumdadır. Bence bu ciddi bir dezavantajdır ve bunu 17 inch yapmak isteyenler için ciddi bir masraf olarak ortada durmaktadır. Ayrıca arka teker için piyasada bilinen kaliteli marka 15 inch enduro lastik yoktur. Son olarak, motorun piyasaya yeni giriyor olması, piyasada kötüyü ifade eden bir "çinli" imajı olması, Mondial servisleri hakkındaki olumsuz tecrübeler bu motorun dezavantajları olup, mondial firması bunları yenmek için ancak satış fiyatını makul ölçüde tutarak piyasaya girebilir.

Mondial doğru fiyat ayarlaması yapmazsa ne olur: 650 cc'lik motorlarında olduğu gibi(sadece 10 tane satmış) görünüşün yetmeyeceğini, bu tür çinlilerde ancak fiyat rekabeti ile piyasada olabileceğini anlar. Beklentilerinin çok altında satar. Sonra da, önceki 4-5 modelinde olduğu gibi satıştan çekmek zorunda kalır. Hemen arkasından, belki de aynı zamanda, bu motoru bir başla Türk firması getirir ve daha ucuz fiyattan satar. Ama olan şu an hasretle bu motoru bekleyen motorcu kardeşlere olur.

Bana gelince; ben bu motoru sadece hoşuma gittiği için, aslında ihtiyacım olmamasına rağmen, 2. motor olarak alacaktım. Keyfe keder bir durum. Almam olur biter.
Son bir "naçizane" tavsiye: Mondial eğer üzüm yemek istiyorsa doğru bir fiyat politikası belirleyerek fiyatı "makul" seviyede tutmalıdır. Saygılar.
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
Bence bu ifadeyi savunmak(10.000 tl üzerine çıkılmayacak) hiç etik değil . 8.500 ü toplantılarında kendileri telaffuz etmişler bir kere . Kıyamet mi koptu 10.000 TL ???

Motosiklet türkiyeye ithal edilirken sanırım mevzuattan dolayı çantalarla birlikte yani aksesuarlarıyla birlikte satılacak,hani çıplak falan satılma durumu olmayacak fiyatıda 10.000 tl üzerine çıkılmayacak şekilde ayarlanacak gibi görünüyor,hayırlısı bakalım sanırım yakında resmi olarak fiyat açıklaması yapılır bekleyelim görelim.
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
9.900 TL.diyorum üzerindeki ekipmanlarıda düşünürsek bu fiyata peynir ekmek gibi satar bu motor.

Satmaz hocam satmaz. Vatandaş eskisi gibi değil. Bu da 2500 tllik olmadı atarım diye alınacak motor değil. Vatandaş mondiale zaten korkarak bakıyor, birde japonlara o kadar yakın olursa fiyatı satmaz. Aksesuar dediğiniz çantalar da işlevsellikten çok görsellik olarak değerlendiriliyor. Zira içine kask sığmayan çanta mı olur. 9000 tlden bile zoraki satar. Az satar, elde kalır. Doğru düzgün fiyatlandırmak lazım. 10000 tlyi buna vereceğime gider 2 yaşında japon alırım der vatandaş haklı olarak.
 
Katılım
5 Tem 2014
Mesajlar
652
Valla 7000-8000 veririm baska da vermem. Bende ay sonunu bekliyorum fiyat aciklanacak ucurum fiyatlar soylerse baska motor bakacagim.
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
biraz önce mondial bayisine gittik. aldığım bilgileri sizlerle paylaşıyorum. net olmamakla birlikte fiyat zannedersem 10 küsür olacak. kurdaki dalgalanmayı bahane ediyorlar. motor fuarda olacak. en geç martın 10 unda bayilerde olacak. beyazın yanında kırmızı rengide olacakmış.
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Değerli arkadaşlar;

Pazartesi gününden itibaren bajaj ürünlerinin fiyatı aşağıdaki gibi olacaktır;

1. PULSAR 200 NS:8.451 TL
2. DİSCOVER 125 ST: 4.399 TL
3. BOXER 150: 2.914 TL

Sitemizdeki güncelleme hafta başında yapılacaktır.

Saygılarımla...

Bajajda 9000 TL'ye maloluyor, bunlar ciddi ciddi kendini suzuki, honda falan zannediyor galiba. 10 küsür dedikleri 11000tl dir, o paraya mondial, 9000tlye bajaj alınmaz ya, harbi az daha koy ybr al mantığı gibi az daha koyar inazuma falan alır vatandaş.
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
Arkadaş ne motosikletmiş be bir insan evladı da hala çıkıp 1 tek açıklama yapmadı.Nasıl şirket yönetiyor bu insanlar merdiven altı motosiklet tamircisi bile dayanamaz bir fiyat söylerdi.Bajaj bile uçmuş siz mondialin 8.500 o motosikleti vereceğinin hala hayalinimi kuruyorsunuz sevgili arkadaşlarım .

Psikolojik sınır felan hikaye ben diyorum ki 11 bin tl.Varsa rakamı tuturacak sembolik birşeye iddaya girelim bari .
 
Katılım
9 Eki 2011
Mesajlar
34
Arkadaş ne motosikletmiş be bir insan evladı da hala çıkıp 1 tek açıklama yapmadı.Nasıl şirket yönetiyor bu insanlar merdiven altı motosiklet tamircisi bile dayanamaz bir fiyat söylerdi.Bajaj bile uçmuş siz mondialin 8.500 o motosikleti vereceğinin hala hayalinimi kuruyorsunuz sevgili arkadaşlarım .

Psikolojik sınır felan hikaye ben diyorum ki 11 bin tl.Varsa rakamı tuturacak sembolik birşeye iddaya girelim bari .

Eğer fiyat 11 bin tl olursa......ben 11 adetten fazla satamazlar diye iddaya girerim senle :)
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Renk sadece kırmızı ve beyazmış öylemi? Yani turuncu yok, mavi de yok. Renk seçeneği yoksa artık fiyatı da umurumda değil. Mondiale hayırlı olsun.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2010
Mesajlar
219
Arkadaş ne motosikletmiş be bir insan evladı da hala çıkıp 1 tek açıklama yapmadı.Nasıl şirket yönetiyor bu insanlar merdiven altı motosiklet tamircisi bile dayanamaz bir fiyat söylerdi.Bajaj bile uçmuş siz mondialin 8.500 o motosikleti vereceğinin hala hayalinimi kuruyorsunuz sevgili arkadaşlarım .

Psikolojik sınır felan hikaye ben diyorum ki 11 bin tl.Varsa rakamı tuturacak sembolik birşeye iddaya girelim bari .
hep diyordumki 11.000 civarı olacak ama şimdi diyorumki 10.000 tl nin altında olacak tahminim 9.800 tl civarı haa 100 aşağı olur veya 100 tl yukarı olur ama her şartta 10.000 tl nin altı olucak..
 
Katılım
21 May 2012
Mesajlar
594
daha öncede dedim şimdi de diyoru mimazuma ne ybr ne ne alak yaa kıyaslıyacağınız moor bu motorun tarzında enduro tarzı olsun saçmalayan yorumlar olmasın artık
 
Katılım
23 May 2010
Mesajlar
219
daha öncede dedim şimdi de diyoru mimazuma ne ybr ne ne alak yaa kıyaslıyacağınız moor bu motorun tarzında enduro tarzı olsun saçmalayan yorumlar olmasın artık
o sınıfta kıyaslanacak motor yokki,inazumanın crf nin bajajın bu motorla ne alakası var,atış serbest nasılsa anlayan anlamayan sallıyor.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
inazumayla kıyaslamayın demişlerde fiyat kıyası yapanlar touring amaçlı kullanım düşünerek fiyatı kıyaslamış belliki

Bide bu motorla araziye çıkmayı düşünenler varsa, crf250 5 yılda dağıldığı yolda bu çinli 1-2 senede her tarafı aynı oynar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst