Mondial Mondial Rx3 Enduro Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
Istedigi kadar iştahı kabarabilir. Ben cebimdeki paraya bakarım. Motora binecegiz diye bir tarafimizi yirtacak halimiz yok herhalde. Bir malin değerinden fazla parayi o mala yatirmam. Onlar istediği fiyati koyabilirler ama tuketici bunu yermi. Elbette bu tuzaga düşecek birkac arkadaş olacak. Ama bunlar istisna olacak. Özetle güzelliğin on pare etmez bendeki bu aşk olmazsa der cikariz isin icinden. Olmadi 10 liranın üstüne birkac koyar transalp 650 alirizki. 2. El olur eski olur ama ne olduğunu bilirim. Iyi kullanilmis bir transalple 100-200 bin kilometreleri görebilirsiniz. Ya Zongshen le......????
 
Katılım
5 Tem 2014
Mesajlar
652
Bugun bayiye ugradim sordum subat sonu fabrikadan cikis yapilip gelecek dedi. Bayilere dagitilinca internet sayfasında da olacak dedi. Fiyat konusu halen daha mechul bakalim ne olacak :)
 
Katılım
9 Kas 2004
Mesajlar
17
Olmadi 10 liranın üstüne birkac koyar transalp 650 alirizki. 2. El olur eski olur ama ne olduğunu bilirim. Iyi kullanilmis bir transalple 100-200 bin kilometreleri görebilirsiniz. Ya Zongshen le......????

+1

Ayrıca Mondial'i alıp ertesi sene satmaya kalktığında bile binlerce lira zarar ettirir ama kendini kanıtlamış bir japon satarken de para eder...
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
485
Yurtdışı incelemelerinde titreşimle ilgili sıkıntı korkulacak kadar değil demişler. Megelli gibi değil sanırım.

Bir de bu Zongshen in kendini kanıtlamış başka modelleri var mı acaba?
 
Katılım
21 May 2012
Mesajlar
594
arkadaşlar lütfen bu motorla kıyaslayacağınız motor bu motorun tarzında olsun yoksa büyük saçmalıyorsunuz yok onun fiyatı böyleymiş yok oymuş yok buymuş ben dediklerimin arkasındayım mondiali tanıyorsam tatminsiz karı gibi bir fiyat vericektir sonra baktı dal kıpırdamıyor hadi neyse güzel hatrınız olsun sonrada 3 yada 4 cü sene mutlu son ama dedğim gibi 8500 den aşağı olacağını sanmıyorum hatta 8000 diyelim üzülüyorum konuştukça hayallere kapılıyorsunuz gibi geliyor bana sanki çoğunluk olursak satamaz lar :D şöyle söylim adamlar alışını getirtişini satışını tecilini filan hesaba katıp istedği fiyatı ister ha 10 12 verilir mi hayatta vermem 8000 8500 gibi rakkkamlara çerez gibi gider önemli olan parça larını mondialden alıcağımıza dışardan getirtmiyelim ne kadar çok satış okadar yedek parça temini demektir makul fiyat olsun bizimkilerin göstergeleri 350 tl diyor du seyanurla yaptığımız araştırmada gösterge 150 tl idi kazığı yedek parçada atmaya çalışıyorlar ama artık her motorun uygun parçasını bula biliyorsunuz başka markalarda yan sanayide ha bide kıyaslarken 2 ci el değil sıfırla kıyaslayın alırsın japonu sonra yok piston yok sekman odur budur bir bakmışsın laleler açmışsın :)
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Mondial RX3 için bayi toplantısında 8500 TL fiyat açıkladı,bir baktı ki en fazla kötüleyen adam bile motoru beğendi.Ne facebook gruplarında,ne kendi faceebook sayfasında o fiyattan eser kalmadı,bir hafta sonra hepsini sildiler.Şu an 10-11 bin arası zikrediliyo.Buna karşı yapılan yorumlar da sildiriliyor.Şu verginin gücüne bak!!! Ne vergisi,hala vergi mi diyosunuz.
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
Motor gelmeden inceledik ,ölçtük biçtik.konuyu kapatıyoruz nerdeyse :) Hala bir firma yetkilisi ilgilenmedi...
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Motor gelmeden inceledik ,ölçtük biçtik.konuyu kapatıyoruz nerdeyse :) Hala bir firma yetkilisi ilgilenmedi...

Burdan para kazanamazlar,ondandır :queen: Onlara bizim gibi adam lazım değil,eleştirmeycen,fikrini söylemeycen,en önemlisi servislerini öve öve bitiremeycen,kafam karıştı söve sövemiydi,neyse yaaa amaaaan.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:54 ----------

Hah aklıma geldi,bilinçli olmayın arkadaşlar.İnterneti feystir,tivitırdır,nefsi surettir o amaçla kullanın
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Bir arakadaş bayinin birinde gördüm, kendisi kullanıyor demişti. O bayiye hayret ediyorum. Neden şuraya girip iki satır yazıp motoru tanıtmıyorsun ? Bu sitelere meraklı değilsen ne diye motosiklet işi yapıyorsun ? Herkes burada atıp tutuyor, motora sahip bir tane adam var, sanki arkadaşından idareten cub motor almış gibi öylesine geziyor, işe gidip geliyor, kimsenin motordan haber yok.
 
Katılım
21 May 2012
Mesajlar
594
söylemedi demeyin çıkar ofiyatlardan vermeye çaışır 4 sene 3 sene sonra alınır hiç pahasına :) sıfırı tabiki yine extreme-endro ,sm ve cross modelleri gibi bu heriflerde hiç beyin yok
 
Katılım
30 Haz 2014
Mesajlar
50
Bir arakadaş bayinin birinde gördüm, kendisi kullanıyor demişti. O bayiye hayret ediyorum. Neden şuraya girip iki satır yazıp motoru tanıtmıyorsun ? Bu sitelere meraklı değilsen ne diye motosiklet işi yapıyorsun ? Herkes burada atıp tutuyor, motora sahip bir tane adam var, sanki arkadaşından idareten cub motor almış gibi öylesine geziyor, işe gidip geliyor, kimsenin motordan haber yok.

Ben fiyatında değilim artık, bu ürün ihtiyacımı karşılar. Fiyatı önemsemiyor da değilim ama biri çıkıp kullandım +'ları -'leri şunlar dese harika olacak. Yurtdışı sitelerde araştırma yapmaktan gına geldi.:salut:
 
Katılım
30 Nis 2014
Mesajlar
84
nickname05 rumuzlu arkadaşa tamamen katılıyorum. İngilizcemin yetmediği yerlerde google translate sekmesine başvura başvura tüm siteleri tavaf ettim. Şu an kullananı olmadığı için sadece fiyat hakkında konuşabiliyoruz. Sanırım motoru kullananlar da halinden çok memnun iki dakka inip foruma yazamıyorlar :)
 
Katılım
9 Kas 2004
Mesajlar
17
10-11 rakamları bu kadar ayykuka çıkınca hiiiiç kendimi üzmedim, 2004 Pegaso 650 için pazarlığımı yaptım, kısmetse hafta içi bitireceğim işi...

sizlere de tavsiye ederim, en azından güvenilir bir makinayı ikinci elde saçma sapan zararlar etmeyeceğimi bilerek kafam rahat alıyorum nasipse...
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
10-11 rakamları bu kadar ayykuka çıkınca hiiiiç kendimi üzmedim, 2004 Pegaso 650 için pazarlığımı yaptım, kısmetse hafta içi bitireceğim işi...

sizlere de tavsiye ederim, en azından güvenilir bir makinayı ikinci elde saçma sapan zararlar etmeyeceğimi bilerek kafam rahat alıyorum nasipse...

Hayırlı olsun,Mondial kırk yılda bir eleştirenlerin bile dikkatini bu motorla çekmişken,neden böyle bir politika izledi anlamış değilim.Bari bayii toplantısında o rakamları telaffuz etmeselerdi.Yapılan bu şark kurnazlığına ilk tepki sizden gelmiş oldu.Tekeriniz düz bassın.Hayırlısı artık.
 
Katılım
23 May 2010
Mesajlar
219
Motosiklet türkiyeye ithal edilirken sanırım mevzuattan dolayı çantalarla birlikte yani aksesuarlarıyla birlikte satılacak,hani çıplak falan satılma durumu olmayacak fiyatıda 10.000 tl üzerine çıkılmayacak şekilde ayarlanacak gibi görünüyor,hayırlısı bakalım sanırım yakında resmi olarak fiyat açıklaması yapılır bekleyelim görelim.
 
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
1,066
bir ürünün fiyatını satıcı değil alıcı belirler. fiyatı yüksek tutarlarsa ellerinde kalır kimse almaz bkz. geçen sene getirdikleri 650 cc'lik motorlar.
 
Katılım
13 Haz 2014
Mesajlar
306
Ya arkadaş bir firma ürününe bu kadarmı düşman olur, insan bir açıklama yapmaz mı? Ben ybr almaya gidecem bak açıklıyosanız açıklayın fiyatı
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
bir ürünün fiyatını satıcı değil alıcı belirler. fiyatı yüksek tutarlarsa ellerinde kalır kimse almaz bkz. geçen sene getirdikleri 650 cc'lik motorlar.

Aynen, şu an o motorlardan birine nakitle alıcı olsak inanıyorum %20 indirim yaparlar sırf bağladıkları sermayeyi kurtarmak için. Bu gidişle bu motorun sonu da aynı olacak.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst