- Katılım
- 10 Mar 2008
- Mesajlar
- 1,203
Istedigi kadar iştahı kabarabilir. Ben cebimdeki paraya bakarım. Motora binecegiz diye bir tarafimizi yirtacak halimiz yok herhalde. Bir malin değerinden fazla parayi o mala yatirmam. Onlar istediği fiyati koyabilirler ama tuketici bunu yermi. Elbette bu tuzaga düşecek birkac arkadaş olacak. Ama bunlar istisna olacak. Özetle güzelliğin on pare etmez bendeki bu aşk olmazsa der cikariz isin icinden. Olmadi 10 liranın üstüne birkac koyar transalp 650 alirizki. 2. El olur eski olur ama ne olduğunu bilirim. Iyi kullanilmis bir transalple 100-200 bin kilometreleri görebilirsiniz. Ya Zongshen le......????