- Katılım
- 15 Nis 2012
- Mesajlar
- 2,782
Öyle deme aga adamlar çok ilgililer.Hangi bayi facebook adresinde fiyat açıklaması yaptıysa onları tek tek sildiriyolar.Bi yazdığımız yorumu ikinci gün göremiyoz :queen: Bunlar hep teknik bilgi isteyen,çok uğraştırıcı ve önemli işler.Bi hevesle bilgi paylaşımı yapan bayilerde yemiş fırçayı anlaşılan,adamların ağzını bıçak açmıyo.İnsan bi malı satmamak için bu kadar mı uğraşır yaw:queen: Farkındamısınız bilmiyorum ama motoru büyük bi çoğunluk beğendi.Kimse çin diye hatta aldıktan sonra servis olayını bile düşünmüyo.Mondialde bu fırsatı kaçırmak için elinden geleni yapıyor.Bayi toplantısından sonra keşke bayileri tembihleselerdi fiyat açıklamayın diye.Aslında top biz müşterilerde ama bunun kıymetini bilmiyoruz.Elimiz mahkum alacaz diyoruz.Şok kampanya, sınırlı sayıda falan derler ellerinde kalanı mecburen indirirler. Bence tüketici olarak dirayetli olmamız gerekiyor. Bu motoru bana satacak başka alternatifi yok, hangi yolu seçer bilemem ama umarım hem kendilerini hem bizi üzmezler. "bir motor getirdik muadili yok kesin patlar çok satar" zihniyetiyle girilmiş bi işte kar marjı iyi hesaplanılarak hamle yapılmalı. Sürümden kazanılan hem markayı hem tüketiciyi çok memnun eder. Bunlar benim görüşlerim. Daha önce de birkaç yorumumda bahsettiğim üzere çok tutarsız bir fiyat aralığı konuşuluyor. Bayii ile görüştüğümde 8000-8500 Tl arasında satışa sunulacak derken Uğur motoru arayıp ısrarla aldığım cevapta zikredilen 10.000-11.000 aralığı oldu. Piyasa araştırması yaptıkları kesin fakat fiyat açıklamaya gelince pandoranın kutusu. Üretim bandından çıkmadan fiyat kesin olmayacak diyen Uğur motor temsilcisi ,sen bu motoru getirirken hiç mi hesap yapmadın? Hele bi üretelim bakalım bize kaça mâl'olacak ona göre bişey belirleriz mi dedin? Ayrıca Bajajın satış ve müşteri ilgisinden bahsettiğimde biz telefonla satış yapmıyoruz gelip görürsünüz gibi bir cevapla bile karşılaştım. Sözüm ona bahsi geçen marka telefonla müşteri ilgisi sunup satışı orda gerçekleştiriyor sanki. Her türlü soruma cevap alamasamda nispeten ilgililer yinede. Lafı çok uzatmaya gerek yok enduro'ya geçiş hamlemde başlangıç motoru olarak seçtiğim Rx3 11.000 TL lik fiyatıyla yerini ikinci el Japonlara bırakacak gibi görünüyor.