Mondial Mondial Rx3 Enduro Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Aslına bakarsanız biz çok büyük bir aileyiz.Scooter kullanıcısndan Goldwing kullanıcısına kadar çok geniş bir yelpazemiz var.İçimizde çok ciddi servet sahibi olanı da var,1.000 TL biriktirebilsem de bir motor alsam hayali kuranıda var.Ama birde gerçek var,çok ama çok pahalı,gereksiz yere ödenen veya ödenmesi gereken paralar nedeniyle istediği motora binemeyini de var,hiç motora binemeyeni de var ya da eski teknoloji motora binip eğitim vs. alamayıp maalesef hayatını kaybedini de var.En önemlisi de vergiyi kılı tüyü vs. bahane edip akılüstü derecede kâr üstüne kâr yapmak isteyen distribütörler de var ve buna inanan,böyle gelmiş böyle gider diyen motosiklet kullanıcıları da var malesef.Biz çözüm üretmek istiyoruz,motosiklet kullanıcılarını birbirine düşürmek değil.Daha öncede yazdığım gibi marka fanatikliği de değil bizim işimiz.Herkes istediği motora binebilsin diye uğraşıyoruz.O yüzden bırakın millet mondialemi binecek kawasakiyemi dert etmeyin.Önemli olan o motosikleti türlü bahanelerle fahiş fiyata bindirilerek satın almasın insanlar.Hepsi bu...
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Nis 2014
Mesajlar
84
http://www.gib.gov.tr/fileadmin/mevzuatek/otv_oranlari_tum/01012014_II_sayili_liste.htm
2014 yılı motorlu araçlar ötv listesi. 87.11'nci maddede dediği üzere 250 cc altı %8, 250cc üstü %37 ! Varsayalım 600cc bir motosiklet alacaksınız satış fiyatı da 25000 tl. Bunun 6750 tl si devlete ödediğimiz "Özel Tüketim Vergisi". Sonra vay efendim türkiyeye model gelmiyor ortalık 125 lik dolu demesinler. Adam getirse ne yapacak satamıyor ki!
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
Şahsi Düşüncem : Yüksek cüsseli motorlar,gereksiz israftır...

http://www.gib.gov.tr/fileadmin/mevzuatek/otv_oranlari_tum/01012014_II_sayili_liste.htm
2014 yılı motorlu araçlar ötv listesi. 87.11'nci maddede dediği üzere 250 cc altı %8, 250cc üstü %37 ! Varsayalım 600cc bir motosiklet alacaksınız satış fiyatı da 25000 tl. Bunun 6750 tl si devlete ödediğimiz "Özel Tüketim Vergisi". Sonra vay efendim türkiyeye model gelmiyor ortalık 125 lik dolu demesinler. Adam getirse ne yapacak satamıyor ki!
 
Katılım
13 Haz 2014
Mesajlar
306
Yamaha r25 fiyatı açıklandı adamlara helal olsun 13.500 TL , açıkcası ben artık rx3 için 7.500 den fazla etmeyeceğini düşünüyorum, hatta r25 e kaporamı vereyim diyorum
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
722
Mondial bu motoru getirmekle çok doğru bir karar vermiş.
bir arkadaşın bahsettiği gibi şubat'ta mondial için üretime başlayacak mondial damgası basacaklar.
burada mühim olan mondial rusya amerikadaki kalitede üretim yaptırması,
eğer kaliteyi yüksek tutar isse uzun vadede çok satacaktır.
ama fiyatı uygun tutup en azından lansman fiyatı olarak 7500 8000 civarında satışa başlar ise bende alırım.
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
Resimlerden anladığım kadarıyla , sadece arka çanta kask alacak kadar büyük değil. onun dışında beğenemediğin bir yeri yok ...


Mondial bu motoru getirmekle çok doğru bir karar vermiş.
bir arkadaşın bahsettiği gibi şubat'ta mondial için üretime başlayacak mondial damgası basacaklar.
burada mühim olan mondial rusya amerikadaki kalitede üretim yaptırması,
eğer kaliteyi yüksek tutar isse uzun vadede çok satacaktır.
ama fiyatı uygun tutup en azından lansman fiyatı olarak 7500 8000 civarında satışa başlar ise bende alırım.
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
daha motor gelmedi ama yabancı sitelerde bulduklarımı sizle paylaşmaktan mutluluk duyuyorum. Örneğin RX3'ün pdf kullanıcı el kitabı (owner's manual):
http://www.chinariders.net/files/Zongshen_RX3_owners_manual.pdf

Bu da Amarikalı firmanın hazırladığı (California Scooter Company) yağ değişim görselli anlatımı:
http://californiascooterco.com/blog/?p=13911

Bu da yine CSC tarafından hazırlanan sübap ayar görselli anlatımı:
http://californiascooterco.com/blog/?p=14703

Motor gelene kadar bize oyalanacak materyal çıktı.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
daha motor gelmedi ama yabancı sitelerde bulduklarımı sizle paylaşmaktan mutluluk duyuyorum. Örneğin RX3'ün pdf kullanıcı el kitabı (owner's manual):
http://www.chinariders.net/files/Zongshen_RX3_owners_manual.pdf

Bu da Amarikalı firmanın hazırladığı (California Scooter Company) yağ değişim görselli anlatımı:
http://californiascooterco.com/blog/?p=13911

Bu da yine CSC tarafından hazırlanan sübap ayar görselli anlatımı:
http://californiascooterco.com/blog/?p=14703

Motor gelene kadar bize oyalanacak materyal çıktı.

0.04 - 0.06 mm sübab değerlerine daha evvelden ulaşmıştım, benim 5 vitesli zs177 için, ancak ya ben tam ayar sente değerinde tutamadım yada başka birşey var bu işte, değerlere ayarlandığında sübab sesi ve performans kaybı olmuş idi.

Hasılı 0.10 0.15 değerlerinde rahatlama olmuş idi, tekrar ediyorum, belkide ayar zamanında ben senteye alamamıştım motoru.

Şimdiden yazmak zaten havanda su döğmek demek, hele bir gelsin 3000- 5000 binkm yapsınlar raporlayan olursa seyr eyleriz artık.
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
264
Yıl olmuş 2045 hala subap ayarı...

@Carbondioxid hocam, bu motorla ilgili söz söyleyecek yegane insanlardansın bence hepimiz boş konuşuyoruz, gerçi senin başlığı ben takip ettim ama yine de motorla ilgili bir girizgah yap ne diyosun bu modelin geleceği ile ilgili :D
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
0.04 - 0.06 mm sübab değerlerine daha evvelden ulaşmıştım, benim 5 vitesli zs177 için, ancak ya ben tam ayar sente değerinde tutamadım yada başka birşey var bu işte, değerlere ayarlandığında sübab sesi ve performans kaybı olmuş idi.

Hasılı 0.10 0.15 değerlerinde rahatlama olmuş idi, tekrar ediyorum, belkide ayar zamanında ben senteye alamamıştım motoru.

Şimdiden yazmak zaten havanda su döğmek demek, hele bir gelsin 3000- 5000 binkm yapsınlar raporlayan olursa seyr eyleriz artık.

Muhtemelen siz "inch" değerlerini mm olarak düşünüp ayar yaptığınız için olmadı. Zaten sonraki söylediğiniz değerler öncekiler inc olarak düşünülürse onların "mm" karşılığıdır.

özgür325 arkadaşım muhtemelen 2045'te uçan motosikletler hakkında konuşuyor olacaksınız. Belki bizlerin ömrü yetmez ama sizler yetişirsiniz.
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
264
Naci Bey Allah uzun ömür versin. Uçan motordan ziyade 1 litre benzin ile 100-200 km gitsem benim için yeterlidir. Uçanı kaçanı sonraki nesillere bırakıyorum ben de :)
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Fiyatın açıklanması için ne bekleniyo acaba???Gerçekten çok merak ediyorum.
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
Bugün bir arkadaşımı mail atıp bilgi istediği için aramış lar. Fiyat konusunda hep ayni söylemi aktarmisarayan kkişi. 9000-10000 arasi olacakmış. Ama ben eminim anahtar teslim fiyatı 10500 TL'yi bulacak. Buda çoğu insanin beklentisinin ötesinde demektir. Birde bu forumlarida okuduklarini söylemiş. Be mübarek ler bir iki kelam edip milletin merakini tedirginliği alsaniza ufak ufak bilgi versenize demek geldi içimden. Neyse bakalim bu balon ya göklere uçacak yada elimizde patlayacak.
 
Katılım
30 Nis 2014
Mesajlar
84
Bugün bir arkadaşımı mail atıp bilgi istediği için aramış lar. Fiyat konusunda hep ayni söylemi aktarmisarayan kkişi. 9000-10000 arasi olacakmış. Ama ben eminim anahtar teslim fiyatı 10500 TL'yi bulacak. Buda çoğu insanin beklentisinin ötesinde demektir. Birde bu forumlarida okuduklarini söylemiş. Be mübarek ler bir iki kelam edip milletin merakini tedirginliği alsaniza ufak ufak bilgi versenize demek geldi içimden. Neyse bakalim bu balon ya göklere uçacak yada elimizde patlayacak.

Sanırım forum kullanıcılarından 4-5 kişiyiz arayıp görüşen. Herkese aynı yuvarlak cevaplar verilmiş. Şimdi forumdaki konu linkini direk atacağım firmaya. Artık ar-ge mi okur müşteri temsilcisi mi satış sorumlusu mu... Lakayıt bir şirket 2 kelamı çok görüyorlar. Arkadaş ben bunun fiyatını şimdi öğrensem ne sonra öğrensem ne...! Sanki uyandırdıkları merak daha sonra koşa koşa satın almamızı sağlayacak. Pahalıysa şimdi de pahalı üretim bandından inince de pahalı! Sadece fiyat değil hem konu birçok teknik konu yöneltiyoruz, test motorundan bahsediyoruz, çanta istemiyoruz diye pankart açıyoruz (keza evrak çantası gibi bişey takmışlar iki yanına onu extra gösteriyorlar), ne ilgilenen var ne kale alıp şurda cevap veren. Önceki mesajlarımda Mondial için tü kaka yapmayın vardır bi bildikleri diyordum fakat anladım ki hiçbir şey bilmedikleri için susuyorlarmış! Şeytan diyo mahalleden abileri topla git çıkışa! :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:26 ----------

02.02.2015 Saat 15:15 de Müşteri temsilcisi Ece Hanım ile yaptığım görüşme sonucu;

Daha önce yapmış olduğumuz test motoru kampanyamıza RX3 dahil değildir.
Mart başında bayiilerimizde olacak (Mart 15 kesin tarih)
Çantalar opsiyonel değil çantalı şekilde satışa sunulacaktır
Fiyat (net bir rakam vermedi) 10.000-11.000 aralığında olacak
Fuarda olmayacağız sadece Bayiilerde inceleyebilirsiniz.

Kısaca konu başlıklarına aldığım cevaplar bu şekildedir arkadaşlar. Fakat attığım mail sonucu hemen telefonla dönüş sağladılar. Şu an satış sorumlusundan telefon bekliyorum farklı bir bilgi alırsam paylaşacağım.
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Sanırım forum kullanıcılarından 4-5 kişiyiz arayıp görüşen. Herkese aynı yuvarlak cevaplar verilmiş. Şimdi forumdaki konu linkini direk atacağım firmaya. Artık ar-ge mi okur müşteri temsilcisi mi satış sorumlusu mu... Lakayıt bir şirket 2 kelamı çok görüyorlar. Arkadaş ben bunun fiyatını şimdi öğrensem ne sonra öğrensem ne...! Sanki uyandırdıkları merak daha sonra koşa koşa satın almamızı sağlayacak. Pahalıysa şimdi de pahalı üretim bandından inince de pahalı! Sadece fiyat değil hem konu birçok teknik konu yöneltiyoruz, test motorundan bahsediyoruz, çanta istemiyoruz diye pankart açıyoruz (keza evrak çantası gibi bişey takmışlar iki yanına onu extra gösteriyorlar), ne ilgilenen var ne kale alıp şurda cevap veren. Önceki mesajlarımda Mondial için tü kaka yapmayın vardır bi bildikleri diyordum fakat anladım ki hiçbir şey bilmedikleri için susuyorlarmış! Şeytan diyo mahalleden abileri topla git çıkışa! :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:26 ----------

02.02.2015 Saat 15:15 de Müşteri temsilcisi Ece Hanım ile yaptığım görüşme sonucu;

Daha önce yapmış olduğumuz test motoru kampanyamıza RX3 dahil değildir.
Mart başında bayiilerimizde olacak (Mart 15 kesin tarih)
Çantalar opsiyonel değil çantalı şekilde satışa sunulacaktır
Fiyat (net bir rakam vermedi) 10.000-11.000 aralığında olacak
Fuarda olmayacağız sadece Bayiilerde inceleyebilirsiniz.

Kısaca konu başlıklarına aldığım cevaplar bu şekildedir arkadaşlar. Fakat attığım mail sonucu hemen telefonla dönüş sağladılar. Şu an satış sorumlusundan telefon bekliyorum farklı bir bilgi alırsam paylaşacağım.


Bana da ayın 15 inde döneceklerdi ama geçen ayın :) Döne döne bi kızcaaaz döndü,onlada işimiz olmaz.Yukarıdaki ezberlenmiş cevapları alıyoruz her seferinde:queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
10.000-11.000 olursa bu iş yaş :)
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
10.000-11.000 olursa bu iş yaş :)

Hem ne yaş.Arkadaş 8500 den satışa çıkacak diye haberler yapılıyor,sonrasında gelinen rakamlara bak!!! Ya sevdiğimin medyası balon haber yapıyo ya da bu adamlar fazla motor satmak istemiyor.Zaten biz de o paralara almaya meraklı değiliz.Umut dünyası işte
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst