- Katılım
- 15 Nis 2012
- Mesajlar
- 2,782
Aslına bakarsanız biz çok büyük bir aileyiz.Scooter kullanıcısndan Goldwing kullanıcısına kadar çok geniş bir yelpazemiz var.İçimizde çok ciddi servet sahibi olanı da var,1.000 TL biriktirebilsem de bir motor alsam hayali kuranıda var.Ama birde gerçek var,çok ama çok pahalı,gereksiz yere ödenen veya ödenmesi gereken paralar nedeniyle istediği motora binemeyini de var,hiç motora binemeyeni de var ya da eski teknoloji motora binip eğitim vs. alamayıp maalesef hayatını kaybedini de var.En önemlisi de vergiyi kılı tüyü vs. bahane edip akılüstü derecede kâr üstüne kâr yapmak isteyen distribütörler de var ve buna inanan,böyle gelmiş böyle gider diyen motosiklet kullanıcıları da var malesef.Biz çözüm üretmek istiyoruz,motosiklet kullanıcılarını birbirine düşürmek değil.Daha öncede yazdığım gibi marka fanatikliği de değil bizim işimiz.Herkes istediği motora binebilsin diye uğraşıyoruz.O yüzden bırakın millet mondialemi binecek kawasakiyemi dert etmeyin.Önemli olan o motosikleti türlü bahanelerle fahiş fiyata bindirilerek satın almasın insanlar.Hepsi bu...
Son düzenleme: