Yol Kayıt Kask Kamerası (Action camera) sahipleri bilgi paylaşımı

Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
Bende bir tane SJ4000 aldım. Fakat housing içerisinde ses kaydı çok az oluyor. Bu sorunu aşabilen yada bir çözümü olan var mı ?
Gerekirse kutuyu delmeyi planlıyorum :D

@tian housing içine sesi az alıyor. Ama bunun bir alternatifi var. Pakette Housing'in arka kapağının yanları açık olanından da yolluyorlar. Denize vs girmeyeceksen bu kapağı takıp sesin daha fazla gelmesini sağlayabilirsin.

http://www.aliexpress.com/store/pro...a-1pcs-battery-Battery/523580_2023073304.html

bunu aldım. cepten alınca 100.92 olar oldu..araç şarjı yerınede kafa bandı istedim. ilgili satıcı, hemen cevap veriyor.

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd...._=1429374658_2570d6065bdeea0bd532225c6b292111


Ben arayıp bulamamıştım. Buradaki arkadaşın fotoğrafında bahsettiğim delikli arka kapak var.
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
1,141
Motosikleti
Honda Crf250L
Ben arayıp bulamamıştım. Buradaki arkadaşın fotoğrafında bahsettiğim delikli arka kapak var.

bunu kastediyorsunuz sanırım. arka kapaklardan bırının yanları açık.

10928027_10153115589912400_1184202796_n.jpg


10881391_10153115589767400_714000116_n.jpg
 
Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
1,043
Kullanan arkadaşlar pil durumu nasıl? 1 ay sonra falan extra batarya aldırtırmı bize?
 
Katılım
25 Eyl 2014
Mesajlar
1,913
Arkadaşlar, geçen gün SJ4000 wifi satın aldım. İnternetten zor bulunan bilgileri paylaşmak isterim;
-kayıt kapasitesi benim aldığım 32 gb kartla 4,5 saat oluyor, pil kapasitesi full HD kayıtta 80 dk
-wifi özelliği; kameranın nereye baktığını göstermesinin yanında kamera üzerindeki tüm fonksiyonların uzaktan kumandası olarak da iş görüyor

Titreşimle gelen görüntü bulanıklığı benim izlediğim videolardan çok düşük (anti-shake kapalı), ışığın azaldığı ortamlarda karıncalanma yüksek ama fiyatı göz önüne alındığında önemsenmeyebilir ve kör edecek kadar da fazla değil. Bence f-p ürünü olarak zirveye oynar, hangi arkadaşıma gösterdiysem "ben de almak istiyorum" şeklinde tepki aldım. Ahım şahım bir görüntü kalitesine ihtiyacınız yoksa neredeyse aynı işi yapan 5 katı fiyatındaki ürünlere para vermek istemiyorsanız tavsiye olunur :cat:
 
Katılım
21 Haz 2014
Mesajlar
441
Arkadaşlar, geçen gün SJ4000 wifi satın aldım. İnternetten zor bulunan bilgileri paylaşmak isterim;
-kayıt kapasitesi benim aldığım 32 gb kartla 4,5 saat oluyor, pil kapasitesi full HD kayıtta 80 dk
-wifi özelliği; kameranın nereye baktığını göstermesinin yanında kamera üzerindeki tüm fonksiyonların uzaktan kumandası olarak da iş görüyor

Titreşimle gelen görüntü bulanıklığı benim izlediğim videolardan çok düşük (anti-shake kapalı), ışığın azaldığı ortamlarda karıncalanma yüksek ama fiyatı göz önüne alındığında önemsenmeyebilir ve kör edecek kadar da fazla değil. Bence f-p ürünü olarak zirveye oynar, hangi arkadaşıma gösterdiysem "ben de almak istiyorum" şeklinde tepki aldım. Ahım şahım bir görüntü kalitesine ihtiyacınız yoksa neredeyse aynı işi yapan 5 katı fiyatındaki ürünlere para vermek istemiyorsanız tavsiye olunur :cat:

Kardeşim bir gün turlayalım kamerayı görmek isterim.Hem bi çekim yaparız :D .Bende çiğlideyim...
 
Katılım
25 Eyl 2014
Mesajlar
1,913
Kardeşim bir gün turlayalım kamerayı görmek isterim.Hem bi çekim yaparız :D .Bende çiğlideyim...

:mrgreen: Ben daha turlayamıyorum maalesef, aldıktan sonra sürekli yolda olmayı düşünüyorum neden olmasın. Müsait bir zamanda toplaşıp görüşsek bi tanışsak en azından bölge insanları olarak, kamerayı getirmekten mutluluk duyarım :)
 
Katılım
21 Haz 2014
Mesajlar
441
:mrgreen: Ben daha turlayamıyorum maalesef, aldıktan sonra sürekli yolda olmayı düşünüyorum neden olmasın. Müsait bir zamanda toplaşıp görüşsek bi tanışsak en azından bölge insanları olarak, kamerayı getirmekten mutluluk duyarım :)

Kardeşim arka selemizde yer var :D Turlarız ne olacak ayıpsın yavv
 
Katılım
4 Haz 2004
Mesajlar
931
Arkadaşlar selam,
Kamerayı, motor koruma demirine, bar mount aparatıyla bağlamayı düşünüyorum. Aranızda şu ürünü kullanan var

http://www.ebay.de/itm/Lenker-Seatpost-Clamp-Roll-Bar-Mount-Adapter-for-GoPro-Hero-1-2-3-3-Kamera-DE-/171317722659?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item27e354fe23

Varsa başka önereceğiniz bir marka var mı? Gopro'nun kendi parçası çok pahalı.

Kutay Dx.com adresine bak. Orada ucuza bulabilrsin. Kargo ücretsiz.
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
Bu basliga uzun zamandir yazmak istiyordum. SJCam meraklilarina "pis fakirler, bozuk kameracilar" diye beni affedin burun kiviriyordum ama bi ton para verip GoPro hero3 black edition aldim...

SAKIN GOPRO falan almayin SJ4000 / 5000 falan muthis aletler kaliyor onun yaninda!

Tekrar dedigim gibi yukaridaki yakistirmami utanarak desifre ediyorum, SJCamden sasmayin.
 
Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
1,043
Bu basliga uzun zamandir yazmak istiyordum. SJCam meraklilarina "pis fakirler, bozuk kameracilar" diye beni affedin burun kiviriyordum ama bi ton para verip GoPro hero3 black edition aldim...

SAKIN GOPRO falan almayin SJ4000 / 5000 falan muthis aletler kaliyor onun yaninda!

Tekrar dedigim gibi yukaridaki yakistirmami utanarak desifre ediyorum, SJCamden sasmayin.

Dostum parası olan var, olmayan var. Herkez senin gibi tonla para verip gopro almak zorunda değil.
Bazıları için geçici bir heves, bazıları için birbaşlangıç.
Hem topicin amacı sadece sj cileri kapsamıyor farkındaysan.
Zoruna gidenmi olduda buraya terbiyesizlik yapmaya geldin.
Böyle yapınca anca kendini avutursun. Karsılaştırmak istediğin bir şey varsa adam gibi çektiğin görüntüyü koyarsın, sj si olanda koyar başka markalardan alanlarda koyar topicin amacına uygun bir şeyler yapmış olursun.

Ona buna hakaret etmen, acizlik göstergesidir.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Dostum parası olan var, olmayan var. Herkez senin gibi tonla para verip gopro almak zorunda değil.
Bazıları için geçici bir heves, bazıları için birbaşlangıç.
Hem topicin amacı sadece sj cileri kapsamıyor farkındaysan.
Zoruna gidenmi olduda buraya terbiyesizlik yapmaya geldin.
Böyle yapınca anca kendini avutursun. Karsılaştırmak istediğin bir şey varsa adam gibi çektiğin görüntüyü koyarsın, sj si olanda koyar başka markalardan alanlarda koyar topicin amacına uygun bir şeyler yapmış olursun.

Ona buna hakaret etmen, acizlik göstergesidir.

Benim kayınpederim de bana fakir der. Latife yapmış yani arkadaş, sanal ortamda mimikler kullanılamadığından bazen bazı cümleler yanlış anlaşılabiliyor. Kavga çıkmaz yani bu mevzudan :)
 
Katılım
26 Ağu 2014
Mesajlar
77
basitleştirilmiş gopro ya mikrofon bağlaya bilir miyim ? diyerleri gibi net de aradım durdum hiç bir bilgi yok

YjVvya.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Zaten çok uzaktaki bir sesi almak istemiyorsanız özellikle goproda ses biraz daha iyi kayıtta sj4000 ile karşılaştırırsak. Fakat kamerayı hausing olmada da kullanabileceğiniz aparatlar vardır sj4000 içerisinden çıkıyor keza.

Birkaç gündür hausing arka kapağı delik olanları kullanıyorum fakat sürat arttıkça rüzgar seside inanılmaz artıyor. Delik olan yerlerin oraya sünger uygulaması yapıp deneyecem bu gün yarın sonuç daha iyi olur umarım rüzgar dışındaki sesleri daha net alabilmek daha güzel olur açıkçası motorun sesi diğer dış sesler gibi...
Bunun haricinde çekim gayet iyi denebilir gündüz çekiminde goproya göre çok az bulanıklık olabiliyor ama ciddi dikkatli izlemek gerek bunun için fakat gece çekiminde ışıklar bariz bir şekilde patlıyor :)

Birde dx.comdan almayın bence ebayde aynı paraya veya 1 2 dolarda olsa daha ucuza ekstrq pil veren satıcılar var
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Arkadaşlar merhaba,

biraz komik olacak ama bana orijinal olmayan SJ4000 lazım.
İkinci kamera olarak kullanmak istiyorum.

Belki aramızda çekim olarak iyi orijinal olmayan SJ4000 alan olmuştur,
bana yardım ederse sevinirim.

Selamlar.
 
Katılım
25 Ocak 2015
Mesajlar
4
Arkadaşlar selam. Bu konuda sizlere yardımcı olabileceğimi düşünerek yazmak istedim. Ben de hem Prestigio Roadrunner 710x hem de SJCAM 4000 WIFI var. SJCAM 4000 WIFI'den daha memnun kaldım. Zaten Prestigio'dan sonra aldım diğerini. Motorsiklette kullanmak için hem SJCAM'in aksesuarları daha iyi hem de görüntü kalitesi çok daha güzel. Ama Roadrunner'ı iyi sabitlerseniz eğer, el feneri şeklindeki bu ürünün kamera olarak anlaşılma şansının daha az olduğunu söyleyebilirim. Prestigio'da daha az meraklı bakışla karşılaşırken, SJCAM'de bu adam kaska ne takmış acaba diye daha fazla meraklı bakışlara denk geleceğinizden emim olabilirsiniz. Ama bir süre sonra umursamıyorsunuz :) Her ikisi ile de yaptığım çekimleri Youtube kanalıma yüklemiştim. Linkleri vereyim. Bakıp karşılaştırma yapın.

Prestigio Roadrunner 710x Video Link:

https://www.youtube.com/watch?v=Ep2mhxtXgPI

SJCAM 4000 WIFI Link:

https://www.youtube.com/watch?v=oUVFLw9Zafw

Bu arada motorum Yamaha X City 250 cc. Kameralar her iki çekimde de kaska monte edilmiştir.
 
Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
75
Bu basliga uzun zamandir yazmak istiyordum. SJCam meraklilarina "pis fakirler, bozuk kameracilar" diye beni affedin burun kiviriyordum ama bi ton para verip GoPro hero3 black edition aldim...

SAKIN GOPRO falan almayin SJ4000 / 5000 falan muthis aletler kaliyor onun yaninda!

Tekrar dedigim gibi yukaridaki yakistirmami utanarak desifre ediyorum, SJCamden sasmayin.

Benim gorduğum butun karşılaştırmalarda gopro 3 daha iyi olduğunu belli ediyor. Sizin boyle duşunmenizi sağlayan gopronun kotu ya da yetersiz yonu nedir?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst