- Katılım
- 29 May 2007
- Mesajlar
- 1,000
Bende bir tane SJ4000 aldım. Fakat housing içerisinde ses kaydı çok az oluyor. Bu sorunu aşabilen yada bir çözümü olan var mı ?
Gerekirse kutuyu delmeyi planlıyorum![]()
@tian housing içine sesi az alıyor. Ama bunun bir alternatifi var. Pakette Housing'in arka kapağının yanları açık olanından da yolluyorlar. Denize vs girmeyeceksen bu kapağı takıp sesin daha fazla gelmesini sağlayabilirsin.
http://www.aliexpress.com/store/pro...a-1pcs-battery-Battery/523580_2023073304.html
bunu aldım. cepten alınca 100.92 olar oldu..araç şarjı yerınede kafa bandı istedim. ilgili satıcı, hemen cevap veriyor.
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd...._=1429374658_2570d6065bdeea0bd532225c6b292111
Ben arayıp bulamamıştım. Buradaki arkadaşın fotoğrafında bahsettiğim delikli arka kapak var.