- Katılım
- 31 Eki 2014
- Mesajlar
- 5
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar yaklaşık 3 aydır bu günü bekliyordum kursa ekim gibi kayıt olmustun bugün ocak 16 ve yarın sabah 9 da sınavım var , şimdi kursla ücreti ucuza anlastıgımdan dolayı kurs pek beni takmadı ben motoru alıp kurstan ara sokaklarda sürüyordum fakat hiç bir parkur labut arasından geç filan yapmadım ve aklımda bazı sorular var yardımınızı rica ediyorum
Şimdi motora bindim 1 viteste kalktım hemen 2 ye geçip labutların arasından geçerken filan yani tüm parkurda 2 ile devam edip vites arttırma kısmına gelene kadar hiç arttırmayıp oraya gelincede 3 e çekip ön ve arka filan yapıp durucam degilmi yoksa vites arttırma kısmında dahada arttırmam gerekiyormu ,
Labutların arasından geçerken sinyal vermem gerekiyormu ,
Trafikte beni takip ederlerken nelere dikkat etmeliyim ,
Yani anlıcagınız şuanki sistemde direksiyopn sınavına girmiş olan arkadaşlarımın ve bilgisi olan arkadaşlarımın yardımına acil ihtiyacım var şimdiden teşekkür ederim
Şimdi motora bindim 1 viteste kalktım hemen 2 ye geçip labutların arasından geçerken filan yani tüm parkurda 2 ile devam edip vites arttırma kısmına gelene kadar hiç arttırmayıp oraya gelincede 3 e çekip ön ve arka filan yapıp durucam degilmi yoksa vites arttırma kısmında dahada arttırmam gerekiyormu ,
Labutların arasından geçerken sinyal vermem gerekiyormu ,
Trafikte beni takip ederlerken nelere dikkat etmeliyim ,
Yani anlıcagınız şuanki sistemde direksiyopn sınavına girmiş olan arkadaşlarımın ve bilgisi olan arkadaşlarımın yardımına acil ihtiyacım var şimdiden teşekkür ederim