Yamaha Yamaha MT 125 - Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
303
Rodajda fazla basma, 6 bin devir e kadar bas ama hep 6 bin devirde gitme hep sabit devirde gitmek de iyi değilmiş, zaten havalar soğuk kısa mesafeler yaptığın ve ara yollar da sürdüğün için yakıt biraz yüksek çıkmış olabilir. Biraz yol yaptığında normale döner kafana takma, güzel günlerde kullan.
 
Katılım
22 May 2013
Mesajlar
30
eyvallah hocam sağolasın 6 bini geçmiyorum viesi 6 ya kadar çıkıyorum sonra azar azar geri düşüyorum o şekilde kullandım bide debriyaj ayarı gerekiyor galiba vede sizdede frenden ses geliyormu motoru iterken
 
Katılım
11 Eyl 2014
Mesajlar
285
arkadaşlar bugün 19 km sürdüm motoru yakıt 3.2 lt yazıyor 100kmde neden

Ben de rodaj sırasında, özellikle de en başlarda 3.0 lt ortalama olduğunu hatırlıyorum. Rodaj kurallarını harfiyen uygulamıştım, şimdi 1.9 lt ortalamam. İlk bakıma girene kadar litreye takılma hocam. Rodaj yaptığın yağ ve filtre değişince sayılar değişecektir zaten.
 
Katılım
27 Şub 2013
Mesajlar
696
Motosikleti
Ybr, Cygnus L
Ben de rodaj sırasında, özellikle de en başlarda 3.0 lt ortalama olduğunu hatırlıyorum. Rodaj kurallarını harfiyen uygulamıştım, şimdi 1.9 lt ortalamam. İlk bakıma girene kadar litreye takılma hocam. Rodaj yaptığın yağ ve filtre değişince sayılar değişecektir zaten.

Ybr 125 ile en düşük yakıt ortalamam 2.2 idi. 1.9 gerçekten çok güzel bi değer.Motorumu asla satmam derken Mt 125 düşündürtüyo beni :)
 
Katılım
22 May 2013
Mesajlar
30
anladım hocam şu sğuklar geçsede sürsem motoru aldım öyle yatıyor havalardan dolayı :)
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
303
Alın size motor :)
motor2.jpg
 
Katılım
23 Ağu 2014
Mesajlar
90
Benimde başıma 1 kez geldi. 1500-2000 arasındaydı sanırım. Alet gayipten update oldu dedim geçtim:)
 
Katılım
22 May 2013
Mesajlar
30
Benim daha 73kmde hocam hava yağmurlu mersinde pek kullanamadım arada çalıştırıp sesini dinliyorum :D
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
saolun akradaşlar.

mersin göçmen merkez yani :) siz neresindensiniz ? gerçi trafikte illla birgün denk geliriz fazla mt yok zaten :)
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
PCX alali 3 hafta oldu. Su an para biriktiriyorum. Hedef inazuma ama bu meret aklimi celiyor.
 
Katılım
23 Şub 2014
Mesajlar
47
Çok fena bir alet. Allah olmayana nasip etsin. Olana da ağız tadıyla sürmeyi nasip etsin.
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
303
Saat resetleme işi benimde başıma geldi bi kere. Nasıl oldu bilmiyorum ama bi daha olmadı. Bikere de anlık yakıtı okumadım bi süre sonra düzeldi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst