Yamaha Yamaha MT 125 - Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 May 2013
Mesajlar
30
Çok geçmiş olsun hocam bende rawı güvensiz buldum.
Agvyi türkiye'de satan varmı acaba
 
Katılım
14 Ağu 2014
Mesajlar
45
Bende Shark S700 Naka var. Çok memnunum. Tavsiye ederim. Fiyat olarak da gayet uygun.
 
Katılım
14 Ağu 2014
Mesajlar
45
Arkadaşlar hiç bi yerde mat grisini bulamıyorum bilen varmı

İzmir'de izmoto'da grisi vardı geçen hafta. Halen var mıdır bilmiyorum.

arkadaşlar gözünüzü seviyim motor hakkında bilgi verin ya ben size kask bulucam :)

Bu konu içerisinde şimdiye kadar sürekli bilgi verildi zaten. Önceki sayfalara bakarak görebilirsin. Aynı şeyleri tekrar tekrar yazmayalım. Değil mi?
 
Katılım
22 May 2013
Mesajlar
30
hocam hatayda buldum mat gri otobüsle mersine yollarız diyor arkadaş sizce bi sorun olurmu sürekli otobüsle gönderiyorlarmış hatta mersinede göndermişler vede ödemeyi havale ile yapıcam bi sıkıntı çıkarmı sizce
 
Katılım
1 Eki 2014
Mesajlar
229
arkadaşlar benim henüz fırsatım olmadı ama içinizde uzun yol yapan var mı yav? uzun yolda bir sıkıntı oluyor mu olmuyor mu yorumları nelerdir uzun yol yapan arkadaşların?
 
Katılım
26 Mar 2013
Mesajlar
61
İzmir'de izmoto'da grisi vardı geçen hafta. Halen var mıdır bilmiyorum.



Bu konu içerisinde şimdiye kadar sürekli bilgi verildi zaten. Önceki sayfalara bakarak görebilirsin. Aynı şeyleri tekrar tekrar yazmayalım. Değil mi?

Yeterince bilgi bulamadığımdan böyle birşey demişimdir belki her sayfayı okudum zaten :)
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
1,274
arkadaşlar benim henüz fırsatım olmadı ama içinizde uzun yol yapan var mı yav? uzun yolda bir sıkıntı oluyor mu olmuyor mu yorumları nelerdir uzun yol yapan arkadaşların?

100km kadar uzun yol yaptım.Gerçekten çok rahat bir yolculuktu.Süspansiyonlar çok tadında.Hani araba rahatlığında dedim bi arkadaşa "Abartma" dedi.Az bin dedim "harbi lan" dedi.Denemelisiniz.Ara hızlanma mükemmel ama 110 dan sonra 125 için nazlanıyor az.Benim kilomunda etkisi vardır heralde.Kilom 90 bu arada.
 
Katılım
22 May 2013
Mesajlar
30
selam arkadaşlar bugün motorum geldi hataydan aldım şahinoğlu motor sağolsun çok ilgilendi otobüsle mersine yolladı yarında plaka işini halledicem motor çok kalıplı videolardakinden çok farklı :)
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
1,274
Yamaha mt-125 orjinal egzoz satan varsa ilgileniyorum.Bana ulaşabilirsiniz.Tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
8 Ocak 2015
Mesajlar
7
Arkadaşlar merhaba,bende mt125 sahibiyim.Motor ile ilgili bir sıkıntım şuan için yok fakat bence amortisörler sert arka amortisör için ayar yapmak mümkün müdür?
 
Katılım
14 Ağu 2014
Mesajlar
45
arkadaşlar bugün 19 km sürdüm motoru yakıt 3.2 lt yazıyor 100kmde neden

Bir sorun olması lazım. Zaten yeni aldın makineyi, 4-5bin deviri geçmiyorsundur değil mi? Tapa gaz, 10bin devirde giderken ancak 3.2 litre yakıyor benim motorum. Servise sormanı tavsiye ederim.
 
Katılım
22 May 2013
Mesajlar
30
Hocam kullanım kılavuzuna uyarak sürdüm 6bin deviri geçmeyin diyor 500kmye kadar ama bş kaç kez 8bine çıktım vede süspansiyon sert geldi baya
 
Katılım
14 Ağu 2014
Mesajlar
45
Hocam kullanım kılavuzuna uyarak sürdüm 6bin deviri geçmeyin diyor 500kmye kadar ama bş kaç kez 8bine çıktım vede süspansiyon sert geldi baya

Suspansiyon değil de lastiklerin havası fazladır. Ondan yapıyor. Bende de çok sert gibiydi başta lastikleri söndürdüm biraz düzeldi. 6-8 bin devirde o miktarları yakması hiç doğal değil kardeşim. Kesin götür bir baktır derim servise.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst