Çok geçmiş olsun hocam bende rawı güvensiz buldum.
Agvyi türkiye'de satan varmı acaba
Arkadaşlar hiç bi yerde mat grisini bulamıyorum bilen varmı
arkadaşlar gözünüzü seviyim motor hakkında bilgi verin ya ben size kask bulucam![]()
İzmir'de izmoto'da grisi vardı geçen hafta. Halen var mıdır bilmiyorum.
Bu konu içerisinde şimdiye kadar sürekli bilgi verildi zaten. Önceki sayfalara bakarak görebilirsin. Aynı şeyleri tekrar tekrar yazmayalım. Değil mi?
arkadaşlar benim henüz fırsatım olmadı ama içinizde uzun yol yapan var mı yav? uzun yolda bir sıkıntı oluyor mu olmuyor mu yorumları nelerdir uzun yol yapan arkadaşların?
Arkadaşlar merhaba,bende mt125 sahibiyim.Motor ile ilgili bir sıkıntım şuan için yok fakat bence amortisörler sert arka amortisör için ayar yapmak mümkün müdür?
arkadaşlar bugün 19 km sürdüm motoru yakıt 3.2 lt yazıyor 100kmde neden
Hocam kullanım kılavuzuna uyarak sürdüm 6bin deviri geçmeyin diyor 500kmye kadar ama bş kaç kez 8bine çıktım vede süspansiyon sert geldi baya
Havalar soğuk;arkadaşlar bugün 19 km sürdüm motoru yakıt 3.2 lt yazıyor 100kmde neden