Yamaha Yamaha YZF R125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Ara 2014
Mesajlar
3
Merhaba arkadaşlar gruba yeni katıldım ilk motor deneyimimi yzf r125 ile yaşadım ve yaşıyorum. İyiki altın elbiseli adamı izlemişimde bu motoru almışım o kötü yorumlar yapmasa almazdım ve çok memnunum motorumdan. Öncelikle bende o vatsap grubuna katılmak isterim eğer sizde kabul ederseniz. Herkese kazasız belasız sürüşler
 
Katılım
23 Eyl 2014
Mesajlar
23
Arkadaşlar xenon far almayı düşünüyorum,var mı tavsiyesi olan kullanan arkadaşlardan? ürünü nereden bulabilirim,kaç watt ve kaç kelvin olması gerektiği hakkında yardımcı olabilir misiniz
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
342
Arkadaşlar xenon far almayı düşünüyorum,var mı tavsiyesi olan kullanan arkadaşlardan? ürünü nereden bulabilirim,kaç watt ve kaç kelvin olması gerektiği hakkında yardımcı olabilir misiniz

Benim motorumda takılı xenon far sıkıntı yaşamadım hiç. Özelliklerine bakıp mesaj atarım.
 
Katılım
30 Ara 2014
Mesajlar
3
Arkadaşlar egzoz almayı düşünüyorum da aranızda satan var mı acaba varsa benle iletişme geçer mi birde tavsiyeniz nedir acaba ixil egzoz hoşuma gidiyor takan var mı
İki farı yakmak için sağlam bir elektirikçiye git yapar tanıdıksa para da vermezsin yalnız yanma uzunu yakınca kısada açık kalacak şekilde oluyor
 
Katılım
9 Eyl 2014
Mesajlar
91
Slm arkadaslar yakinda araniza katilacam insallah ve sizce 2014 kirmizi renk 10000 km li ne kadat eder su an sifirr gibi tek fark km ne kadat vermeliyim?
 
Katılım
15 Haz 2014
Mesajlar
6
Kardeşim bende yzf alma arifesindeyim eskişehirde oturuyorum şu tarihte tavsiyem iyi düşünüp ederini hesaplamalısın alacağın fiyatı da söylersen daha net fikrimi söyleyebilirm
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
1,103
2015 yzf'leri nasıl buldunuz.Açıkcası benim 2013'ü satıp seneye mavi almayı düşünüyorum
2015-Yamaha-YZF-R125-EU-Race-Blu-Action-003.jpg

2015-Yamaha-YZF-R125-EU-Race-Blu-Action-001.jpg

Yamaha-YZF-R-125-II-2015-700px-2.jpg

yamaha-r125-2015-facelift-1.jpg
 
Katılım
23 Eyl 2014
Mesajlar
23
Git gide bozuyorlar yzf nin güzelliğini bence.Ben nedense beğenmiyorum yeni kasayı.Şu öndeki hava boşluğundan sanırım.Ama abs li olması çok çok iyi olmuş orası ayrı.Fiyatı ne kadar olacak acaba

Benim motorumda takılı xenon far sıkıntı yaşamadım hiç. Özelliklerine bakıp mesaj atarım.

Bekliyorum mesajını kardeşim,bi güzelleştirelim şu canavarı :)))
 
Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
1,815
selamlar. yzf125r almayı şu aralar kafaya koydum. uygun fiyata 20,000 km yi geçmemiş bir motosiklet arıyorum. satan varsa yazabilir mi saygılar.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
binmeye tırsıyorum biraz ya hazır değilim bunu anladım :/ birde bizim hatun sevmedi. o sevmeyince bende soğudum açıkcası. yzf125r alıp bayağı kullanmayı düşünüyorum :/

Yzf 125'te 2 kişi çok rahat etmezsiniz ama otoruş poziyonu nediyle söyleyeyim . :) Eğer daha hazır değilseniz 250 cc kullanmaya , 2 seçenek var karşınızda . Birincisi motoru satıp cc düşüreceksiniz . İkincisi ise iyi bir eğitim alıp şuan elinde olan cbr 250'yi daha performanslı bir şekilde kullanabilmek . :)
 
Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
1,815
Yzf 125'te 2 kişi çok rahat etmezsiniz ama otoruş poziyonu nediyle söyleyeyim . :) Eğer daha hazır değilseniz 250 cc kullanmaya , 2 seçenek var karşınızda . Birincisi motoru satıp cc düşüreceksiniz . İkincisi ise iyi bir eğitim alıp şuan elinde olan cbr 250'yi daha performanslı bir şekilde kullanabilmek . :)

sorun kendimde değil hocam bana versinler 500lük motoru gene binerim ama arkamda kız arkadaşım olunca farkına varmıyorsunuz hızın. bugün hiç farkında olmadan 165i gördüm bastıkça basıyor insan. dur demeli birşey yoksa olmaz böyle.. yzf125r idare edicez artık..
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
sorun kendimde değil hocam bana versinler 500lük motoru gene binerim ama arkamda kız arkadaşım olunca farkına varmıyorsunuz hızın. bugün hiç farkında olmadan 165i gördüm bastıkça basıyor insan. dur demeli birşey yoksa olmaz böyle.. yzf125r idare edicez artık..


Hocam hızda elinizin ayarı yoksa o zaman yapacak bir şey yok . Allah hakkınızda hayırlısı olanı versin diyelim . :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst