Merhaba arkadaşlar gruba yeni katıldım ilk motor deneyimimi yzf r125 ile yaşadım ve yaşıyorum. İyiki altın elbiseli adamı izlemişimde bu motoru almışım o kötü yorumlar yapmasa almazdım ve çok memnunum motorumdan. Öncelikle bende o vatsap grubuna katılmak isterim eğer sizde kabul ederseniz. Herkese kazasız belasız sürüşler


