Yamaha Yamaha YZF R125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 May 2014
Mesajlar
36
Ya abiler günlerdir kafamı kurcalayan bir soru var. YZF r125 cbr 125 r'den daha fazla beygir ve tork gücüne sahip olmasına rağmen cbr gibi yüksek süratlere ulaşamıyor?
Ya da ulaşıyor da ben mi bilmiyorum :silent:

CBR 125 ci arkadaşıma şehiriçinde kalkışlarda ara hızlanmalarda vs gözle görülür fark atıyorum fakat otobanda R125 138 e kadar çıkıp devir kesiciye giriyor. CBR 125 yanımdan 145 ile falan geçiyor bunun sebebi CBR 125 in 6. vitesinin daha uzun olması.
Bizim makinada 138 e çok rahat çıkıyor devir kesici girmese rahat 145 görür.
 
Katılım
23 Eki 2013
Mesajlar
512
CBR 125 ci arkadaşıma şehiriçinde kalkışlarda ara hızlanmalarda vs gözle görülür fark atıyorum fakat otobanda R125 138 e kadar çıkıp devir kesiciye giriyor. CBR 125 yanımdan 145 ile falan geçiyor bunun sebebi CBR 125 in 6. vitesinin daha uzun olması.
Bizim makinada 138 e çok rahat çıkıyor devir kesici girmese rahat 145 görür.

cbr 125 ile biz karşılaştırdık. arkadaşım 60 kg ben 90 kg. benim motor 132 de kaldı düzde. ama cbr geçemedi. yarım boy fark attım.

birde kısadan uzuna geçtiğim zaman farların ikisininde yanmasını istiyorum bunu nasıl ayarlayabilirim
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Senin bahsettiğin yerde devir bitiyor. Devir kesici yoktur Cbr'da.

Devir kesici ile hız kesici yi(speed limitör) birbirine karıştırıyorsun. Her viteste 11.000 civarı devir kesiciye girer.

11 bin devirden yukarı cıkamassın. Devir kesicinin görevi budur.

Duke 200 deki gibi speed limotör yoktur. duke de devirden bağımsız olarak 137 de beslemeyi keser. dişli büyütsende fayda etmez o hıza ulaştığın anda keser.

CBR da olmayan hız kesici, ama YZF de de hız kesici yok, fark şanzıman oranları.

YZF daha iyi tepki verir her viteste gaza. örn cbr daki 2. vites baygınlığı yoktur. Ama uzun viteslerin faydasını top speed de görür.
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
12
şarj etme şansın varsa o yöntemi kullan fakat öyle bir şansın yoksa kesinlikle tavsiye etmesemde bir sefere mahsus 2. Viteste vurdurabilirsin 10derecelik eğim, 5-10km/h tahmini sürat yeter . (kesinlikle tavsiye etmiyorum son yöntem olarak kullan )
 
Çorum İl Temsilcisi
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
818
Sanıyorum 20 kilometre/saat. Ama önemli olan o değil . yamahanin torku yuksek olmasına rağmen yavaş yani bilemedim.
 
Katılım
27 Eyl 2014
Mesajlar
5
hocam bende eskişehirdeyim. 3 aylık yzf r 125 kullanıcısıyım. Tanıoşma imkanımız olurmu. İyi günler dilerim.
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
342
Motoron dergisi Aralık sayısında fotoğrafım yayınlanmış Yzf R125 ile paylaşmak istedim burda hoş bir anı oldu :)
 
Katılım
28 Ara 2005
Mesajlar
128
arkadaslar. 2011 yzf 125 komle orjinal egzoz var elimde ihtiyaci olan pm ile ulasabilir
 
Katılım
21 Eki 2014
Mesajlar
17
yzf kullanan arkadaşlarım tecrübelerinizden faydalanmak için soruyorum. mesela hafta sonu gezmek için 300 km lik bir yere gitmek istesem yzf ile sabit 120 km hızla gidilebiliirmi ve bu hızda yakıt tüketimi ne olur bilgisi olan paylaşabilirmi ?
 
Katılım
13 May 2014
Mesajlar
36
yzf kullanan arkadaşlarım tecrübelerinizden faydalanmak için soruyorum. mesela hafta sonu gezmek için 300 km lik bir yere gitmek istesem yzf ile sabit 120 km hızla gidilebiliirmi ve bu hızda yakıt tüketimi ne olur bilgisi olan paylaşabilirmi ?

6.vites gazı tam açarsan 120-130 arası rahat gidersin bu hızda anlık yakıt tüketimi 3.0litre/100km
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
342
rüzgara eğime sürücü ağırlına ve oturuş pozisyonuna göre son hız değişiyor ama 120-130 arası rahat gidemezsin zorlayarak uygun sartlarda gidersin bu motorun rahatı 90-100-110
 
Katılım
21 Haz 2014
Mesajlar
441
YZF'ci arkadaşlar whatsapp grubumuza bekliyoruz, 12 kişiyiz. Bilgi, fotoğraf paylaşımı, danışılacak konularınız varsa özelden isim soyisim ve numaranızı yazınız.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst