- Katılım
- 16 Mar 2012
- Mesajlar
- 103
Ya abiler günlerdir kafamı kurcalayan bir soru var. YZF r125 cbr 125 r'den daha fazla beygir ve tork gücüne sahip olmasına rağmen cbr gibi yüksek süratlere ulaşamıyor?
Ya da ulaşıyor da ben mi bilmiyorum :silent:
Cbr'da devir kesici yok. Yzf'de var. Sebebi bu.
