Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Bende bu ceketi almayı düşünüyorum. Boyum 1,75 ama omuzlar 120cm, göğüs 110cm civarıdır. 50 Bedeni ni alsam bana uyar mı bir fikriniz varmı ? Siz slim görünüyorsunuz ama size tam olmuş gibi. Bu yüzden acaba bana dar mı gelir diye düşünüyorum.
Kardeş bende boy 190 kilo 84 Mont 52 beden bana tam oluyor gerçi kollar biraz kısa kalıyor ama 54 bedende bol geliyor, şöyle söyleyeyim alpinestars biraz daha italyan kesim spor kesimden oluşuyor dainese filan deneme imkanın varsa ona yönel derim yoksa buda çok harika bi mont ağustos sıcağında filan deri olmasına rağmen konforu havalandırması çok güzel kullanışlı bi mont tavsiye ederim. Tek sıkıntı mont hörgüçlü olduğu için sırtlık kullanamıyorum giyemiyosun ikisini bir o yüzden sırtlık kullanıyosan hörgüçlü alma derim ben...

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:30 ----------

2011 model RR dan sonra 2013 model R6 bakalım ne farklar göreceğiz :)

Hocam hayırlı olsun kazasız belasız güzel günlerde kullanın inş, resimleri ve yorumları bekliyoruz R6 benimde merak ettiğim bi motosiklet...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
R6 yı aldık ama ameliyatim nedeniyle subata kadar maalesef motoru kullanamayacagim. Kullanmaya başlayınca yorumlarımı buraya da yazarım. R6 başlığında bir kac fotoğraf paylaştım girip bakabilir siniz :)
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
184
@cakalaz bende karar verme aşamasındayım bilgileri dört gözle bekliyorum :) bu arada geçmiş olsun
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadaşlar Bir kaç yorum yazayım ;
R6 nın grenaj kalitesi, Boyası , Tırnakları kesinlikle Honda ile kıyaslanamayacak kadar kaliteli. Fakat Motor kullanım olarak RR kadar rahat denemez. RR cadde kullanımı için daha uygun sanki. R6 Virajlarda daha keskin hızlanması daha sert. Fakat RR 'dan yüksek olması nedeniyle ayakların yere basma oranları daha zayıf. Yakıtı hesaplamadım ileriki günlerde onu da yazacağım. Oturus pozisyonu RR 'dan cok az farkla daha yatık bu da boyna ve bileklere baskı demek. Fakat zevk için bineceğimden dolayı benim için problem olmayacak gibi gözüküyor. Sonuc olarak iki motorun da Artıları ve eksileri mevcut. İleriki günlerde gerektikçe yorumlarımı aktaracağım...

 
Katılım
15 Kas 2011
Mesajlar
187
Kardeş bende boy 190 kilo 84 Mont 52 beden bana tam oluyor gerçi kollar biraz kısa kalıyor ama 54 bedende bol geliyor, şöyle söyleyeyim alpinestars biraz daha italyan kesim spor kesimden oluşuyor dainese filan deneme imkanın varsa ona yönel derim yoksa buda çok harika bi mont ağustos sıcağında filan deri olmasına rağmen konforu havalandırması çok güzel kullanışlı bi mont tavsiye ederim. Tek sıkıntı mont hörgüçlü olduğu için sırtlık kullanamıyorum giyemiyosun ikisini bir o yüzden sırtlık kullanıyosan hörgüçlü alma derim ben...

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:30 ----------



Hocam hayırlı olsun kazasız belasız güzel günlerde kullanın inş, resimleri ve yorumları bekliyoruz R6 benimde merak ettiğim bi motosiklet...

106 gt kardesm 1000 rr la dewam mı ?600 luge donüş var mı?
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Tşk' ler kardeşim 1000RR' a devam gerçekten çok farklı bi dünya imiş, 600' lük çok yorucu oluyomuş sürekli vitesle oynuyosun alet bağırıyo ortalığı yırtıyo ama bi bakıyosun gitmiyo tuhaf olaylarmış :) 1000' lik güzelmiş abi tavsiye ederim ama şehir içine trafiğe girmeyecekseniz, trafiğe ne zaman girsem hep 600RR aklıma geliyor :p 1000RR işkenceye dönüşüyor ama uzun yolunu virajını sorma gitsin ben burdayım diyor resmen :cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Tşk' ler kardeşim 1000RR' a devam gerçekten çok farklı bi dünya imiş, 600' lük çok yorucu oluyomuş sürekli vitesle oynuyosun alet bağırıyo ortalığı yırtıyo ama bi bakıyosun gitmiyo tuhaf olaylarmış :) 1000' lik güzelmiş abi tavsiye ederim ama şehir içine trafiğe girmeyecekseniz, trafiğe ne zaman girsem hep 600RR aklıma geliyor :p 1000RR işkenceye dönüşüyor ama uzun yolunu virajını sorma gitsin ben burdayım diyor resmen :cat:

Vaybe helal olsun. Ama 2007 sonrası 1000 likler için 600lükler kadar kıvrak ve rahat deniliyor, sonuçta 20kg gibi bir fark var. Yine de şehir içinde 600 lüğü aratıyor mu?
 
Katılım
15 Kas 2011
Mesajlar
187
Tşk' ler kardeşim 1000RR' a devam gerçekten çok farklı bi dünya imiş, 600' lük çok yorucu oluyomuş sürekli vitesle oynuyosun alet bağırıyo ortalığı yırtıyo ama bi bakıyosun gitmiyo tuhaf olaylarmış :) 1000' lik güzelmiş abi tavsiye ederim ama şehir içine trafiğe girmeyecekseniz, trafiğe ne zaman girsem hep 600RR aklıma geliyor :p 1000RR işkenceye dönüşüyor ama uzun yolunu virajını sorma gitsin ben burdayım diyor resmen :cat:

eywallah dostummm :thumleft:,tekerine taş deymesinn kaç km de oldu cıhaz ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:23 ----------

106 gt kanka attığım lınke tıklarmısın ,7:09 dakıkasında ekran resetlenıyor başa dönuyor, cbr yazıyor,ışıklar yannıyor ,wıdeo boyunca ıkı uc kez tekrarlıyor.sen yasadınmı böyle bırsey?
http://www.youtube.com/watch?v=pTTs3ws8sF4
 
Katılım
2 Haz 2013
Mesajlar
202
ekranda tek dengesizlik kendine reset atması değilki ne ararsan var :) 82238'den başlayan km sayacı 7 dakika sonra 83914'e geliyo. km sayacının aşağısında kalan sürekli azalıp çoğalan rakamları anlamadım bile :silent: motorun beyninde bi sıkıntı var herhalde
 
Katılım
15 Kas 2011
Mesajlar
187
ekranda tek dengesizlik kendine reset atması değilki ne ararsan var :) 82238'den başlayan km sayacı 7 dakika sonra 83914'e geliyo. km sayacının aşağısında kalan sürekli azalıp çoğalan rakamları anlamadım bile :silent: motorun beyninde bi sıkıntı var herhalde

bı kısadevre var sanırım .. ama yenı kasa rrın böyle bır problemı kronık olsa herkesde görurduk.
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Vaybe helal olsun. Ama 2007 sonrası 1000 likler için 600lükler kadar kıvrak ve rahat deniliyor, sonuçta 20kg gibi bir fark var. Yine de şehir içinde 600 lüğü aratıyor mu?

Bende daha önce 2013 600RR vardı onunla kıyaslarsak konfor olarak 1000RR sert 600RR daha yumuşak, şehir içinde alet deli gibi ısınıyor sürekli fan açıyor bacakların sıcaktan pişik oluyor motor ısındıkça doğal olarak yağ ısınıyor ve vites geçişleri sertleşmeye başlıyor 1000 lik trafikte işkence yani 600RR da hiç bu tür sıkıntılarım olmamıştı.

eywallah dostummm :thumleft:,tekerine taş deymesinn kaç km de oldu cıhaz ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:23 ----------

106 gt kanka attığım lınke tıklarmısın ,7:09 dakıkasında ekran resetlenıyor başa dönuyor, cbr yazıyor,ışıklar yannıyor ,wıdeo boyunca ıkı uc kez tekrarlıyor.sen yasadınmı böyle bırsey?
http://www.youtube.com/watch?v=pTTs3ws8sF4

Allah cümlemizi kazadan beladan esirgesin 2900 km deyim henüz, bu videodaki arkadaşta bence göstergenin altındaki sokette sarsıntıdan kaynaklı gevşeklik veya temassızlık mevcut anlık olarak göstergenin beslemesi gidip geliyor, ben bi sıkıntı yaşamadım çevremdende bi şikayet duymadım 2012 den itibaren aynı gösterge tablosu kullanılıyor kronik bi sıkıntı yoktur şahsi görüşüm.

ekranda tek dengesizlik kendine reset atması değilki ne ararsan var :) 82238'den başlayan km sayacı 7 dakika sonra 83914'e geliyo. km sayacının aşağısında kalan sürekli azalıp çoğalan rakamları anlamadım bile :silent: motorun beyninde bi sıkıntı var herhalde

Kardeşim en üstteki 82238 ile başlayan saat göstergesi yani 8:22:38 (saat:dakika:saniye), onun altındaki kilometre A - B veya yakıt sarfiyatı yol bilgisayarı vs vs için kullanabiliyosun, en alttakide sürekli azalıp çoğalanda deviri rakamsal olarak dijital gösteriyo ve bunların hepsini sen kendi istek ve arzularına görede değiştirebiliyosun yani o ekrandaki bütün göstergelerle oynanabiliyor daha tur sayaçları bölümü varki hiç girmek bile istemezsin :sunny: bazı rivayetlere göre açılışta kayarak CBR yazan yere kendi ismini veya başka şeyler yazdıranlarda varmış ama sadece duydum henüz görmedim :silent:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:57 ----------

 
Katılım
15 Kas 2011
Mesajlar
187
Bende daha önce 2013 600RR vardı onunla kıyaslarsak konfor olarak 1000RR sert 600RR daha yumuşak, şehir içinde alet deli gibi ısınıyor sürekli fan açıyor bacakların sıcaktan pişik oluyor motor ısındıkça doğal olarak yağ ısınıyor ve vites geçişleri sertleşmeye başlıyor 1000 lik trafikte işkence yani 600RR da hiç bu tür sıkıntılarım olmamıştı.




Allah cümlemizi kazadan beladan esirgesin 2900 km deyim henüz, bu videodaki arkadaşta bence göstergenin altındaki sokette sarsıntıdan kaynaklı gevşeklik veya temassızlık mevcut anlık olarak göstergenin beslemesi gidip geliyor, ben bi sıkıntı yaşamadım çevremdende bi şikayet duymadım 2012 den itibaren aynı gösterge tablosu kullanılıyor kronik bi sıkıntı yoktur şahsi görüşüm.



Kardeşim en üstteki 82238 ile başlayan saat göstergesi yani 8:22:38 (saat:dakika:saniye), onun altındaki kilometre A - B veya yakıt sarfiyatı yol bilgisayarı vs vs için kullanabiliyosun, en alttakide sürekli azalıp çoğalanda deviri rakamsal olarak dijital gösteriyo ve bunların hepsini sen kendi istek ve arzularına görede değiştirebiliyosun yani o ekrandaki bütün göstergelerle oynanabiliyor daha tur sayaçları bölümü varki hiç girmek bile istemezsin :sunny: bazı rivayetlere göre açılışta kayarak CBR yazan yere kendi ismini veya başka şeyler yazdıranlarda varmış ama sadece duydum henüz görmedim :silent:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:57 ----------

[url]http://i.hizliresim.com/rmZlMM.jpg[/url]

superr bırse:thumleft:.en alt sagdakı benzın yakıt sarfıyatını gosterıyor çok ıyı maşallah.
aga km saatındekı o sorun ıcın bende basıt bır seydır dıye tahmın edıyorum,çunkı beyın olsa motor ateslemeyı keserdı. sokete su bıle kaçırmış olabılırr..
 
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
325
2010 model 18bin küsür km siyah bir 600r ile yakın bir zamanda aranıza katılabilirim.
Bakalım 600f den sonra nasıl olucak 600rr.
Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.

Bu arada 27500 gibi fiyata anlaşmaya çalışacaz fiyat nasıldır acep piyasa allak bullak.

Adana dan selamlar...
 
Katılım
15 Kas 2011
Mesajlar
187
2010 model 18bin küsür km siyah bir 600r ile yakın bir zamanda aranıza katılabilirim.
Bakalım 600f den sonra nasıl olucak 600rr.
Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.

Bu arada 27500 gibi fiyata anlaşmaya çalışacaz fiyat nasıldır acep piyasa allak bullak.

Adana dan selamlar...

kardeş 2500 daha koy 2013 al.15 bınde vr bırkactane.
 
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
325
Haklısın ama aadrenalin16;

Öncelikle dün itibari ile bizde 2010 model 600rr lı olduk km 18641 resimle belgelendi...
ama yer uzak gittim geldin 1000tl
Bide resimdeki gibi olmuyor herşey bide o var.
Nasıl kullanıldı bilmiyorum.
O yüzdeen emin olduğum motora herzamn1-2 fazla veririm ki kafam rahat.
Birde bundan sonrası limit olarak da beni aşıyordu biraz o yüzden.
birde siyah renk yoktu temiz...:bounce:

Bu arada orijinal oksoz arıyorum.
üzerinde Arrov var ben daha önce hep orijinal eksoz kullandığım için bana biraz ses fazla geldi.O yüzden bulursam orjinaltemiz sıfır ayarında bieşy alıp elimdeki eksozu da satıcam.
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Hayırlı olsun hocam kazasız belasız güzel günlere :cat: Resimleri bekliyoruz forum renklensin :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst