Yaklaşık 4 ay içinde ehliyetime kavuşup Ninja 300 alıyorum inşallah 3 4 sene boyunca istanbulda cbf 150 kullanmışlığım var avusturyaya gelmedende 1 sene kadar cbr 250 falan arkadaşlardan sürmüşlüğüm var yaklaşık 18 000 km lik istanbuldan kalan bi tecrübem var size sormak istiyorum ehliyetimi alıp ninja 300 ü 2 sene kullanıp büyük hacimli motor ehliyetini alsam ve direk aklımdaki 1000 liği alsam sıkıntı yaşarmıyım yoksa 600 lük 1000 lik tablosunumu göz önünde bulundurmalıyım ?
Bu topice yazmamın sebebi belki sizde bi fikir verebilirsiniz. Aslında ninja 300 topicine yazmıştım ama ordaki arkadaşlar 1000 cc topiğinde daha yardımcı olcaklarını söylediler ben 1000 cc topiğine yazdım birde buraya yazmak istedim yardımcı biri olur diye ve eğer 600 cc 1000 cc tablosunu izlemek gerekiyorsa 2 silindirli ducati 848 evo bu sınıfa dahilmidir yoksa değilmidir ?*
Şimdiden cevap veren herkese teşekkür ediyorum*