Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Kas 2011
Mesajlar
187
Aynen bende kafayı yedim.Ama son aldığım makinalara takmıyorum.Şu anda seninkinde ne egzost var?Komple mi?

devil slip on

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:39 ----------

hocam bende sıfır aldım bunu malımmın degerınıde bılırım , ılk race motorum da degıl,her motora her egzos gtmez ,bu yüzden sıkıştırmasını sessındene tahmın edebııyorum,mesela fazerde two tak ıkı kocaman delık motor hırrr hırr çalisişio,acayıp sıkıstma kaybediyor,aa bırde akrap tak fazere gor bak :D.
ben kotu bırsey olsa,sıfır motoruma yapmak ıstemeyım ?:D

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:43 ----------



 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Arkadaşlar bu arada race motor yağmurda gitmez diye bir kanı vardı. Pazar günü eğitim vardı sağanak yağmur altında. 160-170 lere çıktığım anlar oldu. Ani ivmelenmede bazen arka atıyor hepsi bu onun dışında sadece 1 kere narlı virajlarında 50km ile kayar gibi oldu tuttu yine(ürküttü biraz :)). Onun dışında yol tutuşu tahmin ettiğimin çok üzerindeydi. Lastiklerin michelin pilot power2. michelin pp3 daha da iyidir sanırım.
 
Katılım
15 Kas 2011
Mesajlar
187
Tabiki kimse istemez zarar görsün motorsiklet.Güle güle kullan.
eyvallah hocam:cat:
sende sıfır mı aldın , km kaç oldu?

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:06 ----------

Arkadaşlar bu arada race motor yağmurda gitmez diye bir kanı vardı. Pazar günü eğitim vardı sağanak yağmur altında. 160-170 lere çıktığım anlar oldu. Ani ivmelenmede bazen arka atıyor hepsi bu onun dışında sadece 1 kere narlı virajlarında 50km ile kayar gibi oldu tuttu yine(ürküttü biraz :)). Onun dışında yol tutuşu tahmin ettiğimin çok üzerindeydi. Lastiklerin michelin pilot power2. michelin pp3 daha da iyidir sanırım.

yağmurda race motora mıllet nıye bınmıyor:D?
çünki leş gıbı oluyor ,istediğin kadar yıka yınede bıryerler çamuru kalıyor, headers zamanla kendı rengını unutuyor :D.
o yuzden yağmur görmeyen makına kendını belli edıyor.. ben bırak yağmuru yolda su görse ,yolumu degısıyorum:thumleft:
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Demek ıslak yol dahi görünce rotayı değiştiren tatlı su motorcusu bir tek ben değilmişim :mrgreen:
 
Katılım
15 Kas 2011
Mesajlar
187
Demek ıslak yol dahi görünce rotayı değiştiren tatlı su motorcusu bir tek ben değilmişim :mrgreen:

ne sandın ya :queen:
ben kıl oluyorum su ve çakıl tasları gördüm mu hemen u dönuşu :pr:

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:58 ----------

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-moto56-dan-600rr-190431072/detay
arkadaşlar bu motor deponun sag tarafından daha önce hasar almıştı ve sag yatmıştı boyalı .ılanda kazasız degısensız yazmışlar aldanmayın..saygılar
 
Katılım
15 Şub 2011
Mesajlar
644
Arkadaşlar elimde 16T ve 41T olmak üzere ön arka sıfır dişli var.ihtiyaci olana uygun fiyata vereceğim.site üzerinden ulaşabilirsiniz.
 
Katılım
1 Ara 2014
Mesajlar
3
Teşekkürle r verdiğiniz bilgiler için. Ben şimdilik orijinali ile kullanacağım İlerde duruma göre bakarız artık hayırlısı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:43 ----------

Sizede teşekkürler yorumunuz için bende öyle yapmayı düşünüyorum.
 
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
52
Yaklaşık 4 ay içinde ehliyetime kavuşup Ninja 300 alıyorum inşallah 3 4 sene boyunca istanbulda cbf 150 kullanmışlığım var avusturyaya gelmedende 1 sene kadar cbr 250 falan arkadaşlardan sürmüşlüğüm var yaklaşık 18 000 km lik istanbuldan kalan bi tecrübem var size sormak istiyorum ehliyetimi alıp ninja 300 ü 2 sene kullanıp büyük hacimli motor ehliyetini alsam ve direk aklımdaki 1000 liği alsam sıkıntı yaşarmıyım yoksa 600 lük 1000 lik tablosunumu göz önünde bulundurmalıyım ?

Bu topice yazmamın sebebi belki sizde bi fikir verebilirsiniz. Aslında ninja 300 topicine yazmıştım ama ordaki arkadaşlar 1000 cc topiğinde daha yardımcı olcaklarını söylediler ben 1000 cc topiğine yazdım birde buraya yazmak istedim yardımcı biri olur diye ve eğer 600 cc 1000 cc tablosunu izlemek gerekiyorsa 2 silindirli ducati 848 evo bu sınıfa dahilmidir yoksa değilmidir ?*

Şimdiden cevap veren herkese teşekkür ediyorum* :)
 
Katılım
15 Kas 2011
Mesajlar
187
Yaklaşık 4 ay içinde ehliyetime kavuşup Ninja 300 alıyorum inşallah 3 4 sene boyunca istanbulda cbf 150 kullanmışlığım var avusturyaya gelmedende 1 sene kadar cbr 250 falan arkadaşlardan sürmüşlüğüm var yaklaşık 18 000 km lik istanbuldan kalan bi tecrübem var size sormak istiyorum ehliyetimi alıp ninja 300 ü 2 sene kullanıp büyük hacimli motor ehliyetini alsam ve direk aklımdaki 1000 liği alsam sıkıntı yaşarmıyım yoksa 600 lük 1000 lik tablosunumu göz önünde bulundurmalıyım ?

Bu topice yazmamın sebebi belki sizde bi fikir verebilirsiniz. Aslında ninja 300 topicine yazmıştım ama ordaki arkadaşlar 1000 cc topiğinde daha yardımcı olcaklarını söylediler ben 1000 cc topiğine yazdım birde buraya yazmak istedim yardımcı biri olur diye ve eğer 600 cc 1000 cc tablosunu izlemek gerekiyorsa 2 silindirli ducati 848 evo bu sınıfa dahilmidir yoksa değilmidir ?*

Şimdiden cevap veren herkese teşekkür ediyorum* :)

arkadaşım merhaba
250 cc de tecrübe bayağı var madem , 600 cc almadan önce kawasaki r5 yada Suzuki gs 500 al kullan .tork nedır bu makınalarda alışır görursun ufaktan heyecanlandığını hıssedersın ve öyle bır noktaya gelıceksıınkı artık heyecan vermemeye başlayacak ,ivmelenmesini hissetmeyecek hale geleceksın ve ıste ozaman 600 cc alacaksın:cat:.bunları yaparken farkında olmadan kazandığın bır becerın olacak ;kondüsyon sağlamayı öğrenmiş olacaksın(gazlamiş gıderken önundekı arabayla arandakı mesafeyısı beynın sana sormadan hesaplayacak ve vücudun robotlasacak.bu kondusyon 500 cc makınada hafiften sana aşılanacak ve 600 cc ye gecıncede , alşma sürecinde faydasını göreceksin.500 cc nın ıvmelenmesı yetmeyecek,600 cc ye bınıncede fazla yabancı kalmamış olacaksın.çünki bır temelın olmuş olacak. nınja 300 falan bos ver .
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
52
arkadaşım merhaba
250 cc de tecrübe bayağı var madem , 600 cc almadan önce kawasaki r5 yada Suzuki gs 500 al kullan .tork nedır bu makınalarda alışır görursun ufaktan heyecanlandığını hıssedersın ve öyle bır noktaya gelıceksıınkı artık heyecan vermemeye başlayacak ,ivmelenmesini hissetmeyecek hale geleceksın ve ıste ozaman 600 cc alacaksın:cat:.bunları yaparken farkında olmadan kazandığın bır becerın olacak ;kondüsyon sağlamayı öğrenmiş olacaksın(gazlamiş gıderken önundekı arabayla arandakı mesafeyısı beynın sana sormadan hesaplayacak ve vücudun robotlasacak.bu kondusyon 500 cc makınada hafiften sana aşılanacak ve 600 cc ye gecıncede , alşma sürecinde faydasını göreceksin.500 cc nın ıvmelenmesı yetmeyecek,600 cc ye bınıncede fazla yabancı kalmamış olacaksın.çünki bır temelın olmuş olacak. nınja 300 falan bos ver .

Öncelikle cevabın için teşekkür ederim
Peki senin dediğin yolu izlemeyip ninja 300 üstünde 2 sene sonunda alıcağım 600 cc motor beni çok zorlarmı
Bide gene sorayım 848 evo lar 600 cc kategorisine dahilmidir ?
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
Arkadaşlar bu arada race motor yağmurda gitmez diye bir kanı vardı. Pazar günü eğitim vardı sağanak yağmur altında. 160-170 lere çıktığım anlar oldu. Ani ivmelenmede bazen arka atıyor hepsi bu onun dışında sadece 1 kere narlı virajlarında 50km ile kayar gibi oldu tuttu yine(ürküttü biraz :)). Onun dışında yol tutuşu tahmin ettiğimin çok üzerindeydi. Lastiklerin michelin pilot power2. michelin pp3 daha da iyidir sanırım.

yağmurda race motora mıllet nıye bınmıyor:D?
çünki leş gıbı oluyor ,istediğin kadar yıka yınede bıryerler çamuru kalıyor, headers zamanla kendı rengını unutuyor :D.
o yuzden yağmur görmeyen makına kendını belli edıyor.. ben bırak yağmuru yolda su görse ,yolumu degısıyorum:thumleft:

arkadaşa katılıyorum lastikleriniz iyiyse her türlü binilir. ama işte çamur dert. ıslak yolda gazı çevirdiğimde tekere de kalıyor bazen hiç sıkıntı olmuyor yeter ki ekipmanınız iyi olsun bi de yağmurda binmem rüzgarda binmem toz var binmem nem var binmem diyen arkadaşlarımız da var hiç anlayamadım bunları ben.. bi abimizde spor bir araba vardı gel abi gezelim dedim rüzgar var havada diye çıkartmadı arabayı. binmiceksen motorum var demenin alemi yok bence. şimdi cbr600 başlığı altına yazdım lütfen beni topa tutmayın :D ama yağmurda da binilir yani sadece çamuru pis suyu dert.
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Kardeşim benim derdim temizlikle alakalı, yarım saat motora biniyoz iki saat motor temizliyoz naked motor değilki bu iki dk'da temizleyip çekiliyim kenera bi sürü incik boncuk detay var bende titiz adamım zift lekesi zincirden sıçrayan yağlar su izleri vs vs beni sıkıntıya sokar kıyamıyorum süpersport olunca, enduro kundura naked olsa sokarım çamura çaylağa acımam ama işin rengi farklı insan sevdiğine daha bi ilgili alakalı oluyor :cherry:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
5ooo KM nin altında ilk sahibinden temiz ve Satılık RR varsa görüşebiliriz...
 
Katılım
15 Kas 2011
Mesajlar
187
Öncelikle cevabın için teşekkür ederim
Peki senin dediğin yolu izlemeyip ninja 300 üstünde 2 sene sonunda alıcağım 600 cc motor beni çok zorlarmı
Bide gene sorayım 848 evo lar 600 cc kategorisine dahilmidir ?

848 evo 600 cc den bıraz daha torklu :D,sen bılırıısn ama yınede ne yaparsan yap 1000 cc ye yakın vede tork manyagı , seni zorlayacak bir makınayı düşünmene epey var derimm..
 
Katılım
15 Kas 2011
Mesajlar
187
arkadaşa katılıyorum lastikleriniz iyiyse her türlü binilir. ama işte çamur dert. ıslak yolda gazı çevirdiğimde tekere de kalıyor bazen hiç sıkıntı olmuyor yeter ki ekipmanınız iyi olsun bi de yağmurda binmem rüzgarda binmem toz var binmem nem var binmem diyen arkadaşlarımız da var hiç anlayamadım bunları ben.. bi abimizde spor bir araba vardı gel abi gezelim dedim rüzgar var havada diye çıkartmadı arabayı. binmiceksen motorum var demenin alemi yok bence. şimdi cbr600 başlığı altına yazdım lütfen beni topa tutmayın :D ama yağmurda da binilir yani sadece çamuru pis suyu dert.

güzel kardeşim benım sen yarım saat motora bınıp sonrada çamur ıcınde kı motorunu yıkamcıya göturursun tazyıklı su tutturursun umursamazsın belkı ama,yagmur çamurda rce motora bınmeyen adamın emın ol bıldıgı çok şey var..:wiinkk:.106 gt nın dedıgı gıbı yarım saat bın sonra 2 saat defalarca orasını burasını yıka ve halen çamur kussun.eee sonra lesss:pr:.benım 3 adet motorum var kross ve scoterle yağmur çamurda bınııyorum ,race ile sadece yağmursuz havada bınerım.benım derdım soğuk v.s degıl.sadece yağmur.enduro ,naked ,scooter kross v.s bunları yukamak çok zahmetlı olmadığı için yağmurda bınıyoruz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:53 ----------

5ooo KM nin altında ilk sahibinden temiz ve Satılık RR varsa görüşebiliriz...
a
doğan kanki 1400 km de benım hrc ,ama sana tuzlu gelir aga:).. satarsam s 1000 rr alacağım,yoksa memnunumm bu kasa 600 rr cumhurıyet altını benım gözümde.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Hacım ben duramadım 2014 1000RR' daki kampanya aklımı aldı yardırdım Mersin HRP Motor'a hayırlı olsun dedik... 2013 Repsole'de yol verdim Antalya'ya gitti :cherry:

http://i.hizliresim.com/JdGpqQ.jpg

http://i.hizliresim.com/OJlRVD.jpg

http://i.hizliresim.com/zQDmaj.jpg

http://i.hizliresim.com/GbJvPZ.jpg

http://i.hizliresim.com/y2DPNj.jpg

Bende bu ceketi almayı düşünüyorum. Boyum 1,75 ama omuzlar 120cm, göğüs 110cm civarıdır. 50 Bedeni ni alsam bana uyar mı bir fikriniz varmı ? Siz slim görünüyorsunuz ama size tam olmuş gibi. Bu yüzden acaba bana dar mı gelir diye düşünüyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst