Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
325
dün gece plakalığımızı taktık,ön sinyalleri takamadım aslında zamanım yetmedi.Ön sinyallerde hazır onları da taktık mı tamam sayılır.
Bu arada arrow eksozu çıkarmadan taktım.Yan tarafındaki karbon kaplama eksozun da karbon olması ile sanki daha iiyi bir bütünlük sağladı.Plaka pazartesiden sonra 01 olacağı için emaneten tutturdum.

Bir kaç resim paylaşalım görsellik olsun.













 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
siyah modellerin yan grenajlarda stıker yokmuymuş? yeni farkettim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:48 ----------

Evet arkadaslar ABS montajı çalışmalarına başlamış bulunmaktayım.
İlk olarak yeni getirdiğim tesisat uymadığı için abs tesisatı üzerinden ilgili kabloları tespit ederek gerekli noktalara bağlantısını sağladım. Sigorta kutumda abs için yer olmadığı için harici olarak sahte sigorta oluşturup soketli hale getirdim. Şimdilik bu kadar. Devamını paylaşacağım





 
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
325
Siyah renklerinde sticker sadece yazı olarak var.

Çalışmalrınız için,Allah kolaylık versin..
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
arkadaslar antalyadayim birgun 600rr r6 falan kiralayip takilmak istiyorum ortalama fiyatlari nedir en fazla ne kadar vermeliyim? sahibindende yok kiralik, ve dikkat etmem gereken seyler varmi guvenli surusten baska
 
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
325
Motor üzerinde ki sırıtan elcik ve öncamlarda ki sarı renkli vidalar değişti.Orjinal elcik + öncam siyah vidalarla değişti.Siyahın asilliği biraz daha göze hitap etti.
Gidonu indirmişlerdi onu eski orijinal haline getirildi.
Bir kaç resim atalım..













---------- Mesajlar birleştirildi - 17:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:56 ----------

Bugün orijinal eksozu takim dedim ama parça eksik, muffler gasket diye ara aparat var bunu nerde bulabilirim.KAlınlığı boyu nedir bilsem acaba burlarda yaptırabilirmiyiiz.
şu resimdeki parça gerekli.
 
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
325
Yurtdışından sipariş ettim 40tl ye elime kadar gelicek ondan sonra da orijinal eksozu takıcaz.

Arrow carbon egzoz + ara borusu ile birlikte mayı düşünüyorum.

Bir şeyi merak ettim.
Yan granajlarda en alt taraftaki büyük harflerle kırmızı yazılı olan HONDA yazısı orijinal mi? Ben bike-part-honda sitesinden baktığımda orda gözükmüyor ama bazı resimlerde beyaz olarak var.Bende 4 . sahibiyim o yüzden kim yaptır dımı varmıydı diye ikilemde kaldım. Eğer yoksa sökücem. Bana göre kötü duruyor.Siyah ağırlık lı olsun istiyorum.
yok Varsa eğer aynı ebatta yeniden beyaz renkte yazdırmayı düşünüyorum yoksa zaten söküp atıcam.

Adana dan selamlar.. Kazasız belasız sürüşler...
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
99
Bendede 2007 model siyahı var sundower sticker olarak çok farklı alemlerdeyiz sakaldaki sticker parlak gümüş renklidir bilgisayarım serviste olduğu için telefondan nasıl resim paylaşcağımı bilmiyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:33 ----------

http://hizliresim.com/oYX01m http://hizliresim.com/ZAXM0a http://hizliresim.com/l0q3VX Buda benim canavar işte 2007 model 44binde girdi hayatıma 1,5 ay önce yalnız benimde sıkıntım şu 68 derecelere gelince debriyaj bloğundan sanırım şık şık ... Şık şık diye bi ses geliyo kırmızıda durduğumda falan da belli oluyo kasktan bile duyuyorum servise gittim bişey yoktur dediler debriyaj kasıdır dediler

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:56 ----------
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
bugün sabah 7:20 civarı karabağlarda plakasız dolaşan tricolor rr burda mı? :D
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
99
Zincir dişli seti almak istiyorum did gold düşünüyorum sahibindende did zincir sunstar dişliyle birlikte 490 a da fiyat var 350 yede fiyat var kafam karıştı arkadaşlar bu işlerde katakulli dönüyormu veya sizin önerebilceğiniz bir site varmı
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
195
Motor üzerinde ki sırıtan elcik ve öncamlarda ki sarı renkli vidalar değişti.Orjinal elcik + öncam siyah vidalarla değişti.Siyahın asilliği biraz daha göze hitap etti.
Gidonu indirmişlerdi onu eski orijinal haline getirildi.
Bir kaç resim atalım..

[url]http://i.hizliresim.com/O3oR0z.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/A01Ayr.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/mr2G2P.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/6lJZJ3.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/rmOg11.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/mr2GM2.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:56 ----------

Bugün orijinal eksozu takim dedim ama parça eksik, muffler gasket diye ara aparat var bunu nerde bulabilirim.KAlınlığı boyu nedir bilsem acaba burlarda yaptırabilirmiyiiz.
şu resimdeki parça gerekli.
[url]http://i.hizliresim.com/04EqdB.jpg[/url]

HAYIRLI UĞURLU OLSUN Fatih abi.Kazasız belasız inşaallah.
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
Zincir dişli seti almak istiyorum did gold düşünüyorum sahibindende did zincir sunstar dişliyle birlikte 490 a da fiyat var 350 yede fiyat var kafam karıştı arkadaşlar bu işlerde katakulli dönüyormu veya sizin önerebilceğiniz bir site varmı
Distribütörü olan kma dan almanı tavsiye ederim.hem sahte mi diye bir düşüncen olmaz rahat rahat binersin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst