- Katılım
- 9 Ocak 2013
- Mesajlar
- 325
dün gece plakalığımızı taktık,ön sinyalleri takamadım aslında zamanım yetmedi.Ön sinyallerde hazır onları da taktık mı tamam sayılır.
Bu arada arrow eksozu çıkarmadan taktım.Yan tarafındaki karbon kaplama eksozun da karbon olması ile sanki daha iiyi bir bütünlük sağladı.Plaka pazartesiden sonra 01 olacağı için emaneten tutturdum.
Bir kaç resim paylaşalım görsellik olsun.







Bu arada arrow eksozu çıkarmadan taktım.Yan tarafındaki karbon kaplama eksozun da karbon olması ile sanki daha iiyi bir bütünlük sağladı.Plaka pazartesiden sonra 01 olacağı için emaneten tutturdum.
Bir kaç resim paylaşalım görsellik olsun.

















