Kawasaki Kawasaki Ninja 250 SL Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
durup durup , konuyu açıp motora bakıyorum..Çok bakınca sempatikleşiyor :mrgreen:
 
Katılım
21 Tem 2013
Mesajlar
250
250 Sl 5 değil 6 vites hocam yanlışınız var . :) Cbr , Sl'den daha kalıplı bir motor orası kesin , lakin cbr 250 de 13500 edecek kadar bir motor değil orasıda ayrı bir mevzu . 2013 te cbr 250 10500 civarındayken 2014 başından ortasına kadar 13500 olup sadece fiyatı arttı , parasıyla beraber teknolojiside artsaydı eyv. derdim o zaman . Kawasaki 250 Sl benim gözümde ince yapılı geldi baya . Uzun boylu ve kilolu arkadaşların kesinlikle rahat edemeyeceğini düşünüyorum . Ama başlangıç için veya 125-150 den sonra geçilecek ufak güzel ara bir makine gibi . Artı olarak cbr 250den +10 kg hafif olmasıda motorun yakıtta biraz daha ekonomik olmasınıda sağlayabilir . Top speed mevsuzuna bir şey diyemiyceğim . :)

Vites konusunda okuduğum bi derginin yazısında görmüştüm ayni yazdiklarimi yaziyordu.Cbrnin teknolojisi artti nasil derseniz 2013 cbr 23.7bg verirken 2014 cbr 27bg veriyor 2013 cbr 173de kesiciye girerken 2014ü 181de kesiciye girmedi şahsen gördüm. gören 1-2 arkadaşım daha var. fiyat konusu herkesin düşüncesi kendine girmem bile o konuya :)
googleye cbr250r hp yazarsanız görürsünüz vikide bile23.7 bg yaziyor...
11_Honda_CBR250R_Slip_Specs.jpg
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Beğenmedim.Bune ya eski kasa cbr125 gibi celimsiz.173arkadas bile büyuk kalmış.Arka sele çok küçük.Yav bu olmamış ya :)


Benim altımda bile motor küçük durdu , kaldı ki uzun boylu ve yapılı birisi binde altına kelebek kalmış gibi durur . :p


Merhaba,

motoru beğenmedim :cyclopsan


Zevkler ve renkler tartışılmazdır . :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:31 ----------

bi canli göremedik, istanbulda gidip görebileceğimiz elinde bulunan bayi bilen varmı?

eski kasa cbr125 benzetmesi biraz abartı gibi, aks mesafesi ise mevcut kasa cbr 125 gibi cbr250 den kısa3-4 cm galiba.

CBR125 nin eni cbr250 ile aynı daha hoş, adam gibi gözükmesini 140/110 lastiklere ve CBR125 gibi güdük kalmayan görece normal aks mesafesine borçlu

Cbr ile aralarında çok boy farkı olmasada , dediğiniz gibi cbr 250 daha kalıplı gösteriyor kendisini arka lastiğin 140 olmasından dolayı .



bu fıstığı başlangıç motoru olarak seçtim. gün sayıyorum....


Hayırlı olsun diyelim şimdiden . :)


durup durup , konuyu açıp motora bakıyorum..Çok bakınca sempatikleşiyor :mrgreen:

Canlı görürseniz belki , o zaman daha çok sempatik gelebilir . :p



Vites konusunda okuduğum bi derginin yazısında görmüştüm ayni yazdiklarimi yaziyordu.Cbrnin teknolojisi artti nasil derseniz 2013 cbr 23.7bg verirken 2014 cbr 27bg veriyor 2013 cbr 173de kesiciye girerken 2014ü 181de kesiciye girmedi şahsen gördüm. gören 1-2 arkadaşım daha var. fiyat konusu herkesin düşüncesi kendine girmem bile o konuya :)
googleye cbr250r hp yazarsanız görürsünüz vikide bile23.7 bg yaziyor...
http://www.surfsidemoto.com/images/11_Honda_CBR250R_Slip_Specs.jpg

Benim bildiğim eski kasa cbr 250'nin 26 hp oluşu , yeni kasanın ise 1.5 hp'lik artışla 27.5 hp olduğu . :)



Yamaha r25 inde 35 beygir olduğu söyleniyor.

36 hp yazıyor teknik detaylarında . :)
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Vites konusunda okuduğum bi derginin yazısında görmüştüm ayni yazdiklarimi yaziyordu.Cbrnin teknolojisi artti nasil derseniz 2013 cbr 23.7bg verirken 2014 cbr 27bg veriyor 2013 cbr 173de kesiciye girerken 2014ü 181de kesiciye girmedi şahsen gördüm. gören 1-2 arkadaşım daha var. fiyat konusu herkesin düşüncesi kendine girmem bile o konuya :)
googleye cbr250r hp yazarsanız görürsünüz vikide bile23.7 bg yaziyor...
http://www.surfsidemoto.com/images/11_Honda_CBR250R_Slip_Specs.jpg

181km/h ve CBR250...kesiciye de girmedi...daha da giderdi yani (büyük ihtimalle yol bitti)...:queen::cherry::mrgreen:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
eğer bu fiyata kawa bunu satar
yamaha da tracer 900 satarsa 2016 da honda yı seyredin bu piyasayı allak bullak eder
tekrar pazardaki payı eline alır
ben bildim bileli kime sorsan japon dediğin zaman honda der başka birşey demez(teknik deytay bilmeyen motorun m sinden anlamayan...)

ama güzel motor iyatı güzel eğer zam yapmadan 6 ay satsınlar bu motoru üretmeye yetiştiremezler köfte ekmek gibi gider
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
eğer bu fiyata kawa bunu satar
yamaha da tracer 900 satarsa 2016 da honda yı seyredin bu piyasayı allak bullak eder
tekrar pazardaki payı eline alır
ben bildim bileli kime sorsan japon dediğin zaman honda der başka birşey demez(teknik deytay bilmeyen motorun m sinden anlamayan...)

ama güzel motor iyatı güzel eğer zam yapmadan 6 ay satsınlar bu motoru üretmeye yetiştiremezler köfte ekmek gibi gider
Köfte-ekmek pahalı yahu...peynir-ekmek olmasın ''o''....:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
grenajlı makinadan hep kaçındım beyler iri kıyım kilolu göbekli bir gençlik ve jenerasyon var şunları iri yapsalar ne olur ninja satışları mı düşer çok merak ediyor...
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
yaw al sana 250 cc kawa grenaj vs karıştır o kadar
konu açtın alırsın artık bi tane
sana da artık 250 cc yakışır
sat şu cbf i yeter senden çektiği
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
aga benim kafa karışık...bi heves ediyorum sonra düşünüyorum en basitinden bir diz örtüsü bile kullanamayacağım aklıma geliyor depo kılıfı takamıycam stres yapıcam gibi sanki valla leyla oldum bu seçim konusunda...
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
aga benim kafa karışık...bi heves ediyorum sonra düşünüyorum en basitinden bir diz örtüsü bile kullanamayacağım aklıma geliyor depo kılıfı takamıycam stres yapıcam gibi sanki valla leyla oldum bu seçim konusunda...

sonunu düşünen kahraman olmaz metoşş
bu kadar düşünme bak 40 a merdiven dayadın daha ne kadar motora binecen yakında baston bakmaya başlarsın sen
al kafana göre bi inazuma bak keyfine ya 2 yıl bin sonra sat hiç büyük makinam olmadı deme
ilerde pişman olursun bu günler geri gelmez bak bana asıldım krediye çektim gral makinayı 1 sezon binsem gene bana yeter
keyfimi çıkarayım bu günlerin daha da 31 yaş geri gelmeyecek bi
gürcisten kardeniz turu
2016 da da bi paris e kadar giderim sonra ömür boyu motora binmesem de gam yemem
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Yazık la bu Kawasaki'ye. Kaderi Hyosung gibi olacak herhalde. :sunny: Ona frenleri tutmuyo dediler, buna da grenajları düşüyor diyorlar :) "Yedek parça ve bakım fiyatları kol gibi " klişesi bitti, bu başladı :) Hayırlısı :bounce:
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
646
far gsxr gibi olmuş. kuyruk gayet hoş. tek silindir makinanın hakettiği fiyat. hatta kawasakinin pahalı olduğunu varsayarsak gayet iyi bi fiyat.
 
Katılım
21 Tem 2013
Mesajlar
250
181km/h ve CBR250...kesiciye de girmedi...daha da giderdi yani (büyük ihtimalle yol bitti)...:queen::cherry::mrgreen:
evet arkadasim ayni şekilde ama yol bitmedi öndeki araba cekilmediği için yavaşladım forumda flame(alper abi) diye biri var belki taniyorsun 182de kesiciye girmedi onun sürdüğü cbrda :)) eğer göstergeyi gösterebilcek bir şekilde sj4000i takabilirsem senin için video bile çekicem :))
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
grenajlı makinadan hep kaçındım beyler iri kıyım kilolu göbekli bir gençlik ve jenerasyon var şunları iri yapsalar ne olur ninja satışları mı düşer çok merak ediyor...

mete_han abi sana anca Suzuki Dl-650 Vstorm gider , boşver cbf 150'yi . :p


aga benim kafa karışık...bi heves ediyorum sonra düşünüyorum en basitinden bir diz örtüsü bile kullanamayacağım aklıma geliyor depo kılıfı takamıycam stres yapıcam gibi sanki valla leyla oldum bu seçim konusunda...


Diz örtüsünü , depo kılıfını ne yapacaksın abi . Bunlar Cbf'e özel şeyler artık . :p


Yazık la bu Kawasaki'ye. Kaderi Hyosung gibi olacak herhalde. :sunny: Ona frenleri tutmuyo dediler, buna da grenajları düşüyor diyorlar :) "Yedek parça ve bakım fiyatları kol gibi " klişesi bitti, bu başladı :) Hayırlısı :bounce:


Kullanıcı sayısı arttıkça motorda neler olacak zamanla göreceğiz . :)


far gsxr gibi olmuş. kuyruk gayet hoş. tek silindir makinanın hakettiği fiyat. hatta kawasakinin pahalı olduğunu varsayarsak gayet iyi bi fiyat.


Kawasaki , bu fiyat politikasına göre gayet uygun bir fiyatı var . :)
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
euro 3 tl oldu, fiyat 13.000 ü geçti

uygun fiyatlı kawasaki serabı gördük galiba:p
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
grenajlı makinadan hep kaçındım beyler iri kıyım kilolu göbekli bir gençlik ve jenerasyon var şunları iri yapsalar ne olur ninja satışları mı düşer çok merak ediyor...

aga benim kafa karışık...bi heves ediyorum sonra düşünüyorum en basitinden bir diz örtüsü bile kullanamayacağım aklıma geliyor depo kılıfı takamıycam stres yapıcam gibi sanki valla leyla oldum bu seçim konusunda...
yorumlara bak. hayallere bak :D
fukura hayalleri diz örtüsüymüş, ayak pedleri gerideymiş falanmış filanmış.
abi al bi enduro makine cbf 600 f650gs filan. işin gücün iktisat.
bıktım senin cbf 150lili resimlerinden.
gecen gün arkadaşa koruma demiri arıyorum google da cbf 150 diye aratınca cbf le resimlerin cıkıyo.
artık nasıl bir bütünleştiysen cbfle google arama motoru bile seni cbfle bütünleştirmiş artık
fatih yazmış bak.
40 yaşına geldin harbiden
hala ona binmem buna binemem bu fazla yakıyo bunun parcası pahalı.
2 gün sonra askerim geldiğimde adam akıllı motor almış ol mete emmi, sana 25 mayısa kadar süre veriyorm :D
yoksa o cok sevdiğin cbf 150 yi daga kaldırıcam calacam molotof attırıcam.
tehditte edeyim gitmeden içimde kalmasın
 
Katılım
1 Mar 2014
Mesajlar
659
Motosiklet 5 vites ve topspeedi 143 olduğu için cbr önde benim gözümde.Kücücük yahu cbr125 gibi kalıbı var.fiyat ucuz çünkü sl demek slim lightweight demek imiş... 250cc diye görmüyorum bile.

Hocam çok güldüm ya bır arkadas 168 yazmış youtubedeki top sprey videolarını izleyin derim 170 küsür
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst