Aynı yorumu yapıcaktım dostum cbr 125 R dan farkı yok incecik motor 125 cc derim yolda görsem adama saplanmış gibi duruyor motor

l: Cbr 250 R bunun yanında 1000lik makine ben öyle söyleyeyim

250likte Honda işini biliyor boşverin siz Hondayı çekiştirmeyi CBR 250R'ın fiyatına laf yapanların martta gelecek olan R25in fiyatını duyduktan sonra CBR'a döneceğini çok iyi biliyoruz

Heç sevmem şu marka muhabbetlerini hepimiz motorcuyuz birlik olmamız lazım fakat marka konusunda resmen gruplanmalar var bunları duydukça benimde markacı olasım geliyor bazı şeyler apaçık ortada ama aksini iddaa edenler var yapmayın bu motoru görüyorsunuz hala cbr ile kıyaslıyorsunuz. kardeşlerim abilerim ablalarım yanlış anlamayın da herşey ortada yani bu motor olmamış başarısız bir motor yani CBR 250 R ile kıyaslanamaz. İyi Forumlar..
motoru görmek ayrı üzerine binmek ayrı. cbr 2014 200cc kullanan adama ninja 250sl kullandırınca çok üzülüyor. hatta iki motorun kıyaslanması ile alakalı bir video hazırlandı. ninja açık ara öne geçti. fazla spoiler vermiyeyim video yayınlandığında kendiniz seyredip kıyaslayın.
250SL incecik motor... evet ince zaten adı üzerinde slim light. hemen yanında iri kıyım abisi ninja 250R var çünkü. ve ikisininde performansı aynı. ninja 250SL şehirli bir arkadaş. daha kıvrak daha atılgan daha seri... cbr 250 kasıla kasıla geliyor. 600lük gibi olmuş doğru! ama görüntüde bir yere kadar.
ninja daha spor bir oturuşa sahip, ivmelenmesi daha seri, ben 600 lük motor gibiyim diyen arkadaşı ona yetişmek için dalağını şişirip duruyor ama ne fayda...
bu işin şakalı anlatımı idi. cbr250 ile ninja 250sl lerin yanyana getirilerek kıyaslamalarını ilk elden gözlemleme şansına sahip oldum yani resimlerine veya teknik verilerine bakarak yorum yapmıyorum.
cbr250 ile ninja 250sl kesinlikle kıyaslanacak motorlar değiller. aralarında ciddi farklar var.
öncelikle cbr250 lastik masrafı ile beraber geliyor. motoru alır almaz lastikçiye koşmak zorunda kalıyorsun. sadece gidiş vs değil fren ve yol tutuş olarak ta (fabrika çıkışı bakıldığında) ninja açık ara öne çıkıyor. ninja daha hafif olmanın avantajını yola çıktığı andan itibaren sonuna kadar kullanıyor. "biraz" daha ince olması da kıvraklık sağlıyor. zaten alet dunlop lastikler ile geliyor. yani uygun fiyatlı ve iyi lastikli! bu çok ciddi bir avantaj. cbr daha hantal ve ciğersiz kalıyor onun yanında...

l:

l:

l:

l:neyse bence cbr 250 alın

nasıl olsa piyasada çok fazla cbr 250 var yalnız kalmazsınız. sakın ninja 250R / 250SL / Z250/300 filan almayın.

l:

l:

l:

l: