Kawasaki Kawasaki Ninja 250 SL Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
385
Hayırlı olsun.Kazasız belasız sürüşler dilerim.Çok mükemmel bir seçim yapmışsınız.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2011
Mesajlar
702
yahu bu nedir 250 sınıfında hele şu kawasaki ye bak nınja 250 nınja 300 nınja 250 sl alternatif çok fiyat da çok çözemedim :silent:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Euro 2.90 :) sıkıntı yok kardeşim.

Kawasaki ve Ktm gibi motorlar hep neden euro üzerinden yapıyorla fiyatlarını anlamıyorum . Fiyatlar Yamaha ve Honda gibi sabit olsa daha bi güzel olacak . :)



yahu bu nedir 250 sınıfında hele şu kawasaki ye bak nınja 250 nınja 300 nınja 250 sl alternatif çok fiyat da çok çözemedim :silent:

250 cc'de fazla alternatif olmadığı için adamlar fırsat bu fırsat diyip , yeni modeller sürdüler işte . Bence güzelde oldu , böylece diğer markalar arasında rekabette oluşacak ve fazla zam yapamayacaklar diye düşünüyorum . :)
 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
193
Artık yalnız değilim :)
Hayırlı olsun hocam. Kazasız belasız güzel sürüşler dilerim.
 
Katılım
2 Ara 2014
Mesajlar
26
Bu parti gelen Ninja 250SL motorlar artık bitmiş. Z moto'nun elinde kalmamış. Yeni parti Şubat ayı sonunda gelecekmiş.
ABS.li model sadece özel sipariş ile geliyormuş. Türkiye'ye hiç ABS.li model ithal edilmemiş.
ABS.li model almayı düşünen arkadaşların da önceden sipariş geçmesi ve % 30 kapora vermesi gerekiyormuş.
Fuarda da fiyatların değişmeyeceğini söylediler, bu lansman fiyatları geçerli olacakmış.

Motoru alma şansı olan arkadaşlara hayırlı olsun. Keyifli ve güzel sürüşler.
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
1,103
Merhaba seneye bendemi alsam diye düşünmeye başladım şimdi r25'e param yetmezsse:wiinkk:
Kullanan arkadaşlar memnunmusunuz aletten ben biraz boylu poslu biriyim 185 boy var ufak kalırmı ki bize
 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
193
Bu parti gelen Ninja 250SL motorlar artık bitmiş. Z moto'nun elinde kalmamış. Yeni parti Şubat ayı sonunda gelecekmiş.
ABS.li model sadece özel sipariş ile geliyormuş. Türkiye'ye hiç ABS.li model ithal edilmemiş.
ABS.li model almayı düşünen arkadaşların da önceden sipariş geçmesi ve % 30 kapora vermesi gerekiyormuş.
Fuarda da fiyatların değişmeyeceğini söylediler, bu lansman fiyatları geçerli olacakmış.

Motoru alma şansı olan arkadaşlara hayırlı olsun. Keyifli ve güzel sürüşler.

Teşekkürler :)
Hocam siz abs model için kapora verdiniz sanırım?

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:28 ----------

Merhaba seneye bendemi alsam diye düşünmeye başladım şimdi r25'e param yetmezsse:wiinkk:
Kullanan arkadaşlar memnunmusunuz aletten ben biraz boylu poslu biriyim 185 boy var ufak kalırmı ki bize


Honda cbr den bir kaç cm küçük. Teknik veriler aklımda değil ama çok bir fark yoktu. Fotoğrafta gerçekte olduğundan daha kötü duruyor.

Benim boyum 1.83 ve 75 kg ağırlığındayım. Şimdi diğer motorları kullanmadığım için kesin konuşmak istemiyorum. Ama şuana kadar menmunum.
 
Katılım
2 Ara 2014
Mesajlar
26
Henüz kapora vermedim. Hafta sonu kararımı vereceğim. ABS istiyorsam eğer; Aralık ayı sonuna kadar sipariş vermem gerekiyormuş.

ABS gerçekten gerekli midir ? Olsa iyi olur diye düşünüyorum.
Normal frenlemede farketmez, ancak acil durumlarda panik frenlemede işe yaradığı yazılmış.
Motorsiklet kullanımında sürücüden bağımsız olarak bozuk yol şartlarında, kumlu, kaygan zeminde sert frenleme ciddi düşmelere neden olabiliyormuş. ABS bu durumda kilitlenmeyi engelleyerek güvenli duruş sunuyormuş.
http://www.iihs.org/iihs/brochures/motorcycle-abs-why-you-want-to-ride-with-it

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:18 ----------

2014 Kawasaki Ninja 250SL Avantajları ise;

1-Uygun Fiyat
2-Elektrik Mühendisliği - Motor Performansı
2-Advantages-of-2014-Kawasaki-Ninja-250SL.jpg

3-Full Dijital Gösterge
3-Advantages-of-2014-Kawasaki-Ninja-250SL.jpg

4-Akıllı ısı Yönetimi : Motor ısısını hava kanalları aşağıya yönlendiriyormuş.
4-Advantages-of-2014-Kawasaki-Ninja-250SL.jpg

5-Unitrak Ayarlanabilir Süspansiyon : 5 tane opsiyon varmış.
5-Advantages-of-2014-Kawasaki-Ninja-250SL.jpg

6-ABS Seçeneği
6-Advantages-of-2014-Kawasaki-Ninja-250SL.jpg

7- İnce Yapısı ve Hafif Göve Yapısı :
7-Advantages-of-2014-Kawasaki-Ninja-250SL.jpg


Kaynak : http://newsautorev.com/advantages-2014-kawasaki-ninja-250sl.html
 
Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
1,047
Motorumu alalı yaklaşık 2 hafta oldu. Havalar, iş güç derken çokta binemedim. Lakin sıfırdan Başlayan biri olarak şunu söyleyebilirim : iyiki bu modeli almışım. Ağırlık çok iyi. 173 boy 86 kilo doğal olarak hafif göbekli bir yapım var. Eh yaşta 35i geçti. Motor altımda kaybolmuyor. Dengesi muhteşem, düşürmüyüm korkum yok. Ağırlığına rağmen manuel manevra çok rahat yani dar alanda gazsız kendim iterek döndürülmesi. Muadil markaların durumunu bilmiyorum ama 250 segmentinde bir şey arıyorsanız adres doğru.

Abs? Keşke Abs alsa idim dediğim oldu ama Tecrübe yetersizliğinden. Kullanmayı bilen Dostlarım gerek yok diyorlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
İstanbul Avrupa Yakası'nda hangi servise götürüyorsunuz Ninjalarınızı ? Kawasaki sitesinde Göktürk tarafında bir tane gözüküyor. Gidip de beğendiğiniz bir servis var mı ?
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
İstanbul Avrupa Yakası'nda hangi servise götürüyorsunuz Ninjalarınızı ? Kawasaki sitesinde Göktürk tarafında bir tane gözüküyor. Gidip de beğendiğiniz bir servis var mı ?

Ortaköy de daytona var floryada mekanik servis beşir Özbay var
ben beşir usta'ya gidiyorum memnunum boş beleş iş yapmaz gereken neyse onu yapar
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Ortaköy de daytona var floryada mekanik servis beşir Özbay var
ben beşir usta'ya gidiyorum memnunum boş beleş iş yapmaz gereken neyse onu yapar

Sağolasın. Ninja piyasada azalmaya başladı nereye gidiyo bu kadar motor anlamadım. Yeni Cbr 250 kullanıcısıyım. (motor eski de bende yeni). Kawasakiyi hep merak etmişimdir.Dünya kadar boş laf var forumlarda klişelerle dolu. Kullanmak istediğim motorlardan biri. Umarım SL modeli tutar da çeşitlilik olur sokaklarda.
 
Katılım
18 Ara 2014
Mesajlar
45
Arkadaşlar 250 SL mizi aldık şükür,darısı kavuşmayı bekleyenlerin başına. Lakin bütün işlemleri kendim hallettim ve bir tek plakayı takma veya taktırma kısmı kaldı. Alan arkadaşlar nasıl taktılar veya nerde taktırdılar bilgi verebilir mi?
Kazasız sürüşler cümleten
 
Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
1,047
Arkadaşlar 250 SL mizi aldık şükür,darısı kavuşmayı bekleyenlerin başına. Lakin bütün işlemleri kendim hallettim ve bir tek plakayı takma veya taktırma kısmı kaldı. Alan arkadaşlar nasıl taktılar veya nerde taktırdılar bilgi verebilir mi?
Kazasız sürüşler cümleten

Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız kullanın inşallah.


AEA 250SL videosunu bugün çekti ne zaman yayınlanır bilemem
 
Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
26
AEA 250SL videosunu bugün çekti ne zaman yayınlanır bilemem[/QUOTE]

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:49 ----------

Herkese selamlar, bugun saat 4 civarı anadolu yakası küçükyalı sahilde gördüğüm ninja 250sl inceleme içinmi geziyodu sahilde acaba. Bu arada motoru nasıl buldu aea. Saygılar.
 
Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
1,047
video Riva tarafında çekildi. AEA nın yorumlarını video yayınlanana kadar spoiler olarak paylaşmak hoş olmaz sanırım. Her ne kadar çekimi ve Yorumları bire bir Görmüş olsam bile bir bütün olarak video nun yayımlanmasını merak ile beklemekteyim.

Ekibi muhteşem. Bu işten ciddi bir kazançları yok, hepsi canla başla "bizler" için uğraşıyor. Sabah 6 da hazırlanan ekip akşama kadar çalıştılar ve gördük ki hiç markaya veya firmaya Bağımlı olmadan motor sporları ile uğraşan kullanıcılara tarafsız bilgi vermeye, reklamdan - kandırmacalardan uzak doğru bilgi aktarmaya çalışıyorlar.

Dişimizden tırnağımızdan artırıp alacağımız motorlar içinden seçim yaparken reklam kokan hareketler yerine gerçekler ile bizleri yönlendirmeye çalışıyorlar.

Önümüzdeki haftalarda video yayınlanır. Merakla bekliyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst