Henüz kapora vermedim. Hafta sonu kararımı vereceğim. ABS istiyorsam eğer; Aralık ayı sonuna kadar sipariş vermem gerekiyormuş.
ABS gerçekten gerekli midir ? Olsa iyi olur diye düşünüyorum.
Normal frenlemede farketmez, ancak acil durumlarda panik frenlemede işe yaradığı yazılmış.
Motorsiklet kullanımında sürücüden bağımsız olarak bozuk yol şartlarında, kumlu, kaygan zeminde sert frenleme ciddi düşmelere neden olabiliyormuş. ABS bu durumda kilitlenmeyi engelleyerek güvenli duruş sunuyormuş.
http://www.iihs.org/iihs/brochures/motorcycle-abs-why-you-want-to-ride-with-it
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:18 ----------
2014 Kawasaki Ninja 250SL Avantajları ise;
1-Uygun Fiyat
2-Elektrik Mühendisliği - Motor Performansı
3-Full Dijital Gösterge
4-Akıllı ısı Yönetimi : Motor ısısını hava kanalları aşağıya yönlendiriyormuş.
5-Unitrak Ayarlanabilir Süspansiyon : 5 tane opsiyon varmış.
6-ABS Seçeneği
7- İnce Yapısı ve Hafif Göve Yapısı :
Kaynak :
http://newsautorev.com/advantages-2014-kawasaki-ninja-250sl.html