Yol Kayıt Kask Kamerası (Action camera) sahipleri bilgi paylaşımı

Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
Peki wifi olan versiyonu nasil? Cakma mi yoksa?
"sj4000 wifi" çakma değil, son çıkan sj ürünü o. sj4000 Wi-fi versiyonlarının üstüne sjcam yazısı da koymuşlar.
sj5000 ise sj4000'in ününden nemalanmak isteyen apayrı bir firmanın apayrı bir ürünü. Kısacası sj5000 alMAyın.
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
Sj4000 wifi aldim. On numara 5 yildiz. Telefona baglaniyor ve canli ne cekiyorsun goruntu tele aktariliyor ayrica telden kontrolleri yapiyorsun. Aliexpressden aldim 102 dolar. Gumruk yok
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
2,546
Sj4000 wifi aldim. On numara 5 yildiz. Telefona baglaniyor ve canli ne cekiyorsun goruntu tele aktariliyor ayrica telden kontrolleri yapiyorsun. Aliexpressden aldim 102 dolar. Gumruk yok

link atabilirmisin bi daha riske girmeyelim aynı satıcıdan alalım..

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:01 ----------

birde wifi larda uzajtan kumandasımı var resim çekme işi nasıl yolda giderken.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:20 ----------

aklıma bi soru daha geldi :) normal sj 4000 lerde peki nasıl resim çekme işi yolda giderken...mesela tripod alsak resim çekme işi nasıl oluyor...
wifi n uzaktan kumandası yoksa yolda giderken ve tripodla resim işi nasıl oluyor.
 
Katılım
27 Şub 2013
Mesajlar
503
izmir - çeşme yolundaki boşluk arazide sj4000 ile yaptığım bir kaç video denemesi arkdaşlar


 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
sj4000 nispeten hero2 den iyi hero3e yakın kaliteye sahip. örnek bir video hazırladım. 720p 60fps çekim yaptım. 1080p de 30fps çekiyor az geliyor 30fps bana. alacak arkadaşlar sıfır almak isterlerse en uygun yol ebay gibi yurtdışı kaynaklı sitelerdir. yardımcı olabilirim bilgi konusunda bu da hazırladığım deneme videosu

ayrıca belirtmek isterim paketin içinde her yere takılabilecek alet edevat geliyor. kaska taktım kuyruğa taktım arka peg den öne ve arkaya çevirdim taktım gidona taktım depoya taktım her yere takabiliyorum :D


http://www.youtube.com/watch?v=0t-VhhVuoNk
sj4000 gopro ile bir tutmuşsun kardeş ama sen gopro nun 720 60 fps ile çekilmiş videolarını seysetmemişsin galiba hiç.bu görüntülerle alakası yok.şu çektiğin videodaki ışık ve renk düzenine bir bak gopronun kalitesiyle uzaktan yakından ilgisi yok.ses o ne biçim bir ses öle yaa iğrenç :farao:
2 yıldır gopro kullanıyorum ve sony dahil piyasadaki kameraların hepsini inceledim.özellik-kullanım alanı aparat genişliği-ve çekim kalitesi olarak en iyisi gopro.:cat:
haa fiyat konusunda haklısınız çok para ama az paraya da kalite olmuyor işte.şu sj400 iş görür nitelikte yorumlarını anlayabiliyorum ama kalite olarak gopro ile bir tutmanızı anlayamıyorum.
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
link atabilirmisin bi daha riske girmeyelim aynı satıcıdan alalım..

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:01 ----------

birde wifi larda uzajtan kumandasımı var resim çekme işi nasıl yolda giderken.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:20 ----------

aklıma bi soru daha geldi :) normal sj 4000 lerde peki nasıl resim çekme işi yolda giderken...mesela tripod alsak resim çekme işi nasıl oluyor...
wifi n uzaktan kumandası yoksa yolda giderken ve tripodla resim işi nasıl oluyor.
http://www.aliexpress.com/item/2014-Hot-Sell-SJ4000-Mini-Sport-Action-Camera-Diving-Full-HD-DVR-DV-30M-Waterproof-extreme/1681520750.html
uzaktan kumanda yok,
cep telefonundan kontrol ediyorsun, aplication yukluyorsun android veya ios. canlı cebının ekranında görebiliyorsun
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Gopro hero ist avrupa yakasinda nerden alabilirim bakırköy veya k.cekmeceye yakın yer olursa daha iyi olur teşekkür ederim
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
342
Sj4000 ile çektiğim videodan kareler bunlar. Fiyatına göre çok güzel bir ürün tam öğrenci işi. Fakat gopro ile karşılaştırılamaz bu ürün. Goamatör tadında bir ürün desek yanlış olmaz. Ama sağa sola giderken anı olsun diye foto ve video çekmek için uygun.


 
Katılım
11 Ocak 2011
Mesajlar
479
Tam sj4000 almaya karar verdim ki aynı gün sitelerinde sj5000'i gördüm.
Özellikleri de yükseltmişler biraz, fiyatı da.
Aliexpress'de resmi siteden ucuza olur yine muhtemelen ama daha çıkmamış sanırım.
Kafam karıştı.

http://www.sjcam.com/3-cameras
 
Katılım
13 Ocak 2014
Mesajlar
142
sj5000 gerçekten güzel olmuş. plus modelini denemek lazım.:) bende sj4000wifi'yi satıyorum.ilgilenen arkadaşlar Buradan bakabilir.
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Sj4000 ile çektiğim videodan kareler bunlar. Fiyatına göre çok güzel bir ürün tam öğrenci işi. Fakat gopro ile karşılaştırılamaz bu ürün. Goamatör tadında bir ürün desek yanlış olmaz. Ama sağa sola giderken anı olsun diye foto ve video çekmek için uygun.

[url]http://i.hizliresim.com/DkayQy.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/Qg9pjv.jpg[/url]


Gerçekten güzel çekiyormuş, sizin makinede wifi var mı? Wifi'lı olanı orjinalinde yok diye biliyorum. Ürünün sahtesi ile gerçeği nasıl ayırt edilecek?
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
sj5000 gerçekten güzel olmuş. plus modelini denemek lazım.:) bende sj4000wifi'yi satıyorum.ilgilenen arkadaşlar Buradan bakabilir.

http://www.dx.com/p/sjcam-sj4000-wi-fi-1-5-tft-12-0-mp-2-3-cmos-1080p-full-hd-outdoor-sport-digital-video-camera-black-346749#.VGtd5_msWPs

Hocam zaten 0'ı 104 dolar yani ~230 TL falan. Siz neden 280'e satıyorsunuz, bir ekstrası mı var ?
 
Katılım
11 Ocak 2011
Mesajlar
479
sj4000 almaya karar verdim, acemiliği bununla atalım bi iki yıla daha büyük cc geçeriz artık :)
Ama aliexpressden alışveriş yapanlara sormak istediğim bişey var,
sj4000 için önerebileceğiniz satıcı var mı? Maalesef geçmiş sayfadaki önerilerin çoğu gözükmüyor artık.
sj4000'le monopod da aldınız mı? Onu da önerebilirseniz çok makbul geçer.
Şu iyi duruyo :)

http://www.aliexpress.com/item/High-comfortalbe-elastic-belt-chest-mount-chest-strap-mount-for-Gopro-Hero3-Hero2-AEE-SD21-SD23/813891852.html

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:49 ----------

Bir de ilave olarak bisikletle uzun turlarda da kullanacağım, sarsıntılı inişlerde de, titrememesi için kamerayı üzerime almak istiyorum.
Kafaya bantla takılan aksesuar mı yoksa göğüse takılan aksesuar mı daha kullanışlı olur benim için? Tecrübe eden varsa şayet :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst