link atabilirmisin bi daha riske girmeyelim aynı satıcıdan alalım..
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:01 ----------
birde wifi larda uzajtan kumandasımı var resim çekme işi nasıl yolda giderken.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:20 ----------
aklıma bi soru daha geldi

normal sj 4000 lerde peki nasıl resim çekme işi yolda giderken...mesela tripod alsak resim çekme işi nasıl oluyor...
wifi n uzaktan kumandası yoksa yolda giderken ve tripodla resim işi nasıl oluyor.