- Katılım
- 30 Ağu 2014
- Mesajlar
- 286
Mehmet bey, lütfen kanıtlamak için özel bir çaba sarf etmeyin, sanki sizi sıkıştırıyormuşum gibi algılanmasını istemem. bahsettiğiniz değişiklerin gerçekleşmesini kendi adıma çok isteyen biriyim. Ancak sürücü kursları tarafından o kadar çok istismar edildi ki bu konu artık resmen görmeden inanmıyorum. hani yalancı çoban hikayesi vardır ya, onun gibi
belki de gerçekten bu kez değişiyordur ama ben kendi adıma görmeden inanmıyorum. üsküdarda ka....im sürücü kursu var mesela, bir vesileyle arayıp fiyat sormuştum tee yıllar önce. Emin olun her ehliyet döneminde mesaj gelir "stajyer sürücülük öncesi son şans" diye. ilk mesaj geldiğinde ehliyet alanlar emekli olacak nerdeyse adamlar hala mesaj atıyorlar "son şans" diye
Lütfen kişisel olarak algılamayın. Ama ben yönetmeliği/kanunu resmi gazetede görmeden inanmayacağım. Bunun da hakkım olduğuma inanıyorum. Umarım bir an önce değişiklik yapılır da siz de ben de ve en önemlisi üsküdardaki sürücü kursu da rahatlar
Lütfen kişisel olarak algılamayın. Ama ben yönetmeliği/kanunu resmi gazetede görmeden inanmayacağım. Bunun da hakkım olduğuma inanıyorum. Umarım bir an önce değişiklik yapılır da siz de ben de ve en önemlisi üsküdardaki sürücü kursu da rahatlar