Mondial Mondial 180 Z-One Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
718
bana da verilmedi
benim kuzen 100 lük cub aldı mondialden ona vermişler. Aldığı serviste tanıdık normalde her motorun yanında verilmesi gerekiyo ama bayiler alıyo vermiyo demiş. Alyan anahtar ingiliz anahtarı buji anahtarı tornavida varmış içinde. Üstüne düşmek lazım
 
Katılım
22 Haz 2012
Mesajlar
124
arkadaşlar öncelikle cümleten kurban bayramınız mübarek olsun

şimdi benim motorda egzoz tarafından bir ses geliyo hırrrrr gibi motorur sürerken belli bi zaman sonra geliyo 1-2 dk snra gidiyo falan neden geliyo sizce nasıl düzeltebilirim ?
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
718
arkadaşlar öncelikle cümleten kurban bayramınız mübarek olsun

şimdi benim motorda egzoz tarafından bir ses geliyo hırrrrr gibi motorur sürerken belli bi zaman sonra geliyo 1-2 dk snra gidiyo falan neden geliyo sizce nasıl düzeltebilirim ?

Egzozdaki tüm vidaları sık. Hem motora bağlandığı yerden hemde egzoz kagasını tutan yerden toplam 5 vida var zaten
 
Katılım
26 Eyl 2012
Mesajlar
127
Tüm form okuyucularının Kurban bayramı kutlu olsun. Bu mübarek günlerde mondialin sitesine bir bakayım dedim o da ne 180 zone nin 4600 hatta bazı bayilerde 4350 TL olan fiyati 5171 TL olmuş gözümüz aydın olsun. Tam bir motora hevesleniyorum hoop iki ay sonra zam geliyo. Ben mondialin bu modelinin japonlara alternatif olduğunu düşünürken maşallah japonları geçiveriyo. 500 tl birden koyuvermiş üstüne. Aslında burdan övmicen motorları sen ben övdükçe koyuyolar zamları. Dolar 0.10 krş yukseliyo onu bize 1000 ile çarparak yansıtıyorlar.
 
Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
80
beyler motorlarınızın kaç kmde ve en şikayetçi olduunuz konunun ne olduğunu yazar mısınız ? benim 2000 de ve süratlı vites düşürmek gerktıı zmn 5le gidrken kırmızı olnca ytrnce hzlı deıstıremıorm vıtesı motor ıyıce yavslıor bı anda 3 vits drsrmeye calsıınca bazen gecmıorm alt vıtese
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
718
beyler motorlarınızın kaç kmde ve en şikayetçi olduunuz konunun ne olduğunu yazar mısınız ? benim 2000 de ve süratlı vites düşürmek gerktıı zmn 5le gidrken kırmızı olnca ytrnce hzlı deıstıremıorm vıtesı motor ıyıce yavslıor bı anda 3 vits drsrmeye calsıınca bazen gecmıorm alt vıtese

Debriyaj ayarını iyi yaptır yağını suyunu eksik etme sürekli kontrol et. Vites küçültürken de aragaz vererek düşür o zaman rahat geçiyo.
 
Katılım
26 Eyl 2012
Mesajlar
127
one-z kullanıcı arkadaşlar, 5171 TL verip one-z mi? yoksa çıtayı biraz yükseltip bajaj pulsar 200NS mi? ne dersiniz? Biraz konuşun kış geldi motorları garaja çekinde tecrübelerinizi paylaşın biraz. Binemeyen arkadşlarınızıda düşünün :D
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
one-z kullanıcı arkadaşlar, 5171 TL verip one-z mi? yoksa çıtayı biraz yükseltip bajaj pulsar 200NS mi? ne dersiniz? Biraz konuşun kış geldi motorları garaja çekinde tecrübelerinizi paylaşın biraz. Binemeyen arkadşlarınızıda düşünün :D

bende düşünüyordum bunu ama fiyat artınca gerek yok dedim, pulsarda kendimi zorlamam gerek, z-one fiyatına, gider hero trailler alırım daha iyi bazı arkadaşlar parçası falan olmaz diyebilirler ama yinede heroyu tercih ederim. cbf alda diyen çıkabilir herşey dahil cbf ede o parayı vereceğime biraz daha bekler pulsar alırım.
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
56
Merhaba arkadaşlar bende dün ikinci el satın alarak Z-ONE-S sahibi oldum. Hafta sonu motorun bakımını yapacağım. Yağını suyunu cartını curtunu değiştirip temizleyip öyle kullanmayı düşünüyorum. Şurasına falan dikkat et derseniz dikkate alıp o şekilde bakım yapmak isterim. öneriniz var mıdır arkadaşlar?
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
718
GokMer' Alıntı:
Merhaba arkadaşlar bende dün ikinci el satın alarak Z-ONE-S sahibi oldum. Hafta sonu motorun bakımını yapacağım. Yağını suyunu cartını curtunu değiştirip temizleyip öyle kullanmayı düşünüyorum. Şurasına falan dikkat et derseniz dikkate alıp o şekilde bakım yapmak isterim. öneriniz var mıdır arkadaşlar?

Seleyi söküp altındaki tüm vidaları sık derim. Özelikle depoyu tutan vidaları. Ayrıca egzoz bağlantılarına da dikkat et. Elden geçirmediğin vida kalmasın. Servislerin işini nasıl yaptığı malum. Onun dışında da ekstra bişey yok yağını suyunu değiştir yeter.
 
Katılım
26 Eyl 2012
Mesajlar
127
sayende hondanın neden bir ara honda hero diye satıldığını öğrendim. Teşekkür ederim kdiner. Senin önerinle buradan baktım ama 150cc olması ve Ordu ilinde parça problemi çekme ihtimalim olduğundanmıdır nedir çok çekici gelmedi nedense. Mondilan one-z yine top 10 da 1.sırada. 1-one-z 2-pulsar 3-cbr250r 4-100 lük bir scooter :) kararsız kalmak ne kadar kötü o yüzden böyle giderse hiçbişe alamicam galiba.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
sayende hondanın neden bir ara honda hero diye satıldığını öğrendim. Teşekkür ederim kdiner. Senin önerinle buradan baktım ama 150cc olması ve Ordu ilinde parça problemi çekme ihtimalim olduğundanmıdır nedir çok çekici gelmedi nedense. Mondilan one-z yine top 10 da 1.sırada. 1-one-z 2-pulsar 3-cbr250r 4-100 lük bir scooter :) kararsız kalmak ne kadar kötü o yüzden böyle giderse hiçbişe alamicam galiba.

heronun doğru parca olarak sorun olabilir ve kafa kısmıda benim hoşuma gitmiyor ama bir adım öndedir mondialden. mondial bu kadar zam geçirmesi beni bu modelden soğuttu, sonuçta kullanıcak olan sizsiniz kendiniz hangisini istiyorsanız onu alın, karar sizin.
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
56
Seleyi söküp altındaki tüm vidaları sık derim. Özelikle depoyu tutan vidaları. Ayrıca egzoz bağlantılarına da dikkat et. Elden geçirmediğin vida kalmasın. Servislerin işini nasıl yaptığı malum. Onun dışında da ekstra bişey yok yağını suyunu değiştir yeter.


Önerinizi dikkate alıp bakımı yapacağım teşekkürler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:38 ----------

Merhaba. Nokiaxx bu kullandığın koruma demiri hangi modele ait?

Cevabı buldum :)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2012
Mesajlar
327
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Önerinizi dikkate alıp bakımı yapacağım teşekkürler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:38 ----------

Merhaba. Nokiaxx bu kullandığın koruma demiri hangi modele ait?

Cevabı buldum :)
cbf 150 35tl
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2012
Mesajlar
327
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
izinli günümde şileye gideyim dedim hızım 85 ile 110 arası değişti 110 dan sonra sarsıntı başlıyor yolda cbf le başabaş gittik cbf i 30cc lik geçiyor yani yavaş bir şekilde 100km de 2.7 yakıyor 3 olmuyor benim kullanım tarzıma bağlı olabilir 8000 devri geçmiyorum 5000km oldu yağ ve buji hariç vites milinin olduğu yerdeki conta değişti bende sorunsuz bir motor izlenimi bıraktı 20000 de nasıl olur 50000 gidermi bu motorun dayanıklılığını ancak bir kurye arkadaş bakabilir bir senede 50000 rahat yapabilirler her ne kadar motor iyi olsada insan oğlu doyumsuz içimden geçmiyo değil rampada 100 yapsa sabit zorlanmadan 130 yapsa vede daha gideri olsa fiyatıda uygun olsa tabi hayal bu motoru pahalı aldım derken bir baktım 5150 olmuş eyy mondial kendini japon mu zannetin
ve resimler.

ozylyb.jpg
[/url][/IMG]

voy7vm.jpg
[/url][/IMG]

gLbR1Z.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
80
s.a beyler şu arka amortisörler için bi ayar yok mu yahu serviste sordum yumuşatın dedim adam dedi ben baktım ayarı yok onun gazlı amortisör olduğu için dedi bence bay sert yani arka amortisörler. Bir de bi gün yokus asağı ıkı kısı ınerken sureklı bır ön frenle ön amortsorler dipte yani cok sert mi kasise vurdu ve icim acıdı yani oyle bi vurdu ki hissettim motorun canı yandı yani :) aşağı yukarı o günden sonra da boyle orta şiddetli çukr yada kasslerden geçerken gidon elime vuruyor nasıl desem on direksiyonu sasıyle birleşim yerinden kırık bisiklet surmus olnlarınz varsa bilir kasisten gecerken elinizle hissedersiniz onu aynı oyle bir his veriyor acaba o günden sonra on amortisorde kalıcı hasar mı oldu ne dersiniz yani çok sert elime iletiyor darbeyi kasisten gecerken

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:43 ----------

şöyle anlatmaya çalışayım durumu sankı on masa ile gidon kırılms birbirinden ama hala birbirlerine değiyorlar on maşa darbe alınca tek bir demir gibi deil de once maşa daha sonra da temasta olduğu için gidona veriyor sanki darbe yi anlatması zorda bilen bilir o hissi :)
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
56
Selam arkadaşlar. Hafta sonu 400 km yol yaptım. Siperlikten çok zırıltı geliyor ve bu beni çok rahatsız ediyor ne gibi bir önlem alabilirim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:31 ----------

s.a beyler şu arka amortisörler için bi ayar yok mu yahu serviste sordum yumuşatın dedim adam dedi ben baktım ayarı yok onun gazlı amortisör olduğu için dedi bence bay sert yani arka amortisörler. Bir de bi gün yokus asağı ıkı kısı ınerken sureklı bır ön frenle ön amortsorler dipte yani cok sert mi kasise vurdu ve icim acıdı yani oyle bi vurdu ki hissettim motorun canı yandı yani :) aşağı yukarı o günden sonra da boyle orta şiddetli çukr yada kasslerden geçerken gidon elime vuruyor nasıl desem on direksiyonu sasıyle birleşim yerinden kırık bisiklet surmus olnlarınz varsa bilir kasisten gecerken elinizle hissedersiniz onu aynı oyle bir his veriyor acaba o günden sonra on amortisorde kalıcı hasar mı oldu ne dersiniz yani çok sert elime iletiyor darbeyi kasisten gecerken

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:43 ----------

şöyle anlatmaya çalışayım durumu sankı on masa ile gidon kırılms birbirinden ama hala birbirlerine değiyorlar on maşa darbe alınca tek bir demir gibi deil de once maşa daha sonra da temasta olduğu için gidona veriyor sanki darbe yi anlatması zorda bilen bilir o hissi :)


Arka amortisörün ayarı var diye biliyorum size de yanlış bir bilgi vermek istemem. Arka amortisörde sarı bir somun var ay anahtarı ile sıkılan oradan yapılıyor diye biliyorum ama hiç denemedim. Ön amortisördeki muhabbeti anlayamadım
 
Katılım
23 Eki 2014
Mesajlar
73
Selam arkadaşlar. Dün itibariyle ben de aranıza katıldım. 2. el aldım motosikletimi. Şekli çok hoşuma gitmişti. Performansı hakkında da forumlardan bilgilenmeye çalıştım. Başlangıç motoru olarak bir problem yaşamamayı ümit ediyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:20 ----------

Bu arada motoru alırken servisine kontrol ettirmeye gitmiştik. Test sürüşünde kafa tarafından ses geldiğini fark ettim. Servise söyledim. Civatalarını açıp plastik conta gibi bişeyler taktı. Ses azaldı ama hala var. Bir de ayaklığın hemen kapanması problemine karşı da servisçi kendi 180 z one s ine bi çözüm bulmuş. Spirelle ayaklığın tam açılmasını engelleyen bir parçayı kesiyor ve sorun düzeliyor. Bilginize. Ben de yaptırdım.
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
56
Selam arkadaşlar. Dün itibariyle ben de aranıza katıldım. 2. el aldım motosikletimi. Şekli çok hoşuma gitmişti. Performansı hakkında da forumlardan bilgilenmeye çalıştım. Başlangıç motoru olarak bir problem yaşamamayı ümit ediyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:20 ----------

Bu arada motoru alırken servisine kontrol ettirmeye gitmiştik. Test sürüşünde kafa tarafından ses geldiğini fark ettim. Servise söyledim. Civatalarını açıp plastik conta gibi bişeyler taktı. Ses azaldı ama hala var. Bir de ayaklığın hemen kapanması problemine karşı da servisçi kendi 180 z one s ine bi çözüm bulmuş. Spirelle ayaklığın tam açılmasını engelleyen bir parçayı kesiyor ve sorun düzeliyor. Bilginize. Ben de yaptırdım.


Motorunuz hayırlı olsun. Güzel günlerde kazasız belasız kullanın. Ben plastik conta değilde oring koydum ama iş görmedi vakit bulursam plastik conta alıp birde öyle deneyeceğim. Sesi komple kesmek için ne gibi bir önlem almayı düşünüyorsunuz?

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:04 ----------

Herkese iyi akşamlar. Bizim motorun.l orjinal aynasının fiyatı nedir bilgisi olan var mı ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst