Mondial Mondial 180 Z-One Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
718
Motora xenon far takmayı düşünüyorum ama tak iyi olur diyen de var elektrik sistemi kaldırmaz takma diyende. Far değiştiren var mı aranızda? ve son olarak orjinal lastiklere kaç hava basıyoruz?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2012
Mesajlar
327
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zenon taktım led taktım elektirik sistemi kaldırıyor herhangi bir sorun yok ilerde satmaz isem yuvarlak far yapmayı düşünüyorum önceki motorum drift e takmıştım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2012
Mesajlar
327
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
17.sayfa 50tl taktırma 20
 
Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
80
motorun sağ tarafında olması lazım bende drift var sağ kısımda duz yıldızla ayarlanan bir cıvata sarı renklidir. isterseniz karbüratörun sağ kısmının resmini çekin buraya yükleyin göstereyim. amörtisör ayarını münkün olduğunca servise yaptırın siz dokunmayın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:22 ----------



eğer karbüratörünüz bundansa değilsede size yardımcı olacaktır.
[url=http://hizliresim.com/onjEER][url]http://i.hizliresim.com/onjEER.jpg[/url][/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:35 ----------

merhaba arkadaşlar bu motorla hangi hızla rahat gidiliyor yani 100 veya 120 km hız ile durmadan rahat bir şekilde bağırmadan vermiş olduğum hızda gidiyormu. Tşk ederim.





rolantı ayar yerını gosterırsenız sevinirim arkdaşlar
 
Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
80
teşekkürler buldum biraz karenajın altına koymuşlar sarı yıldızlı bi civata yaylı bişey, rolanti 3bin devirdeydi 1.5 alnca 3-4 de anca çalışıo motor sonra tekrar 2 ye falan cıkardm sornssuz tekde çalışsın diye sizin rolantıler kacta ve tekte calısıomu gaz vermeden ?
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
teşekkürler buldum biraz karenajın altına koymuşlar sarı yıldızlı bi civata yaylı bişey, rolanti 3bin devirdeydi 1.5 alnca 3-4 de anca çalışıo motor sonra tekrar 2 ye falan cıkardm sornssuz tekde çalışsın diye sizin rolantıler kacta ve tekte calısıomu gaz vermeden ?

uzun basarsanız marş düğmesine sorunsuz çalışacaktır veya marşa basarken hafif gaz ver tık diye çalışıcaktır, 2000 devre ayarladım diyorsun motor ısındıktan sonra o devir yükselecektir birde sıcak olduktan sonra bak ve 1200-1400-1500'e ayarla.
 
Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
80
uzun basarsanız marş düğmesine sorunsuz çalışacaktır veya marşa basarken hafif gaz ver tık diye çalışıcaktır, 2000 devre ayarladım diyorsun motor ısındıktan sonra o devir yükselecektir birde sıcak olduktan sonra bak ve 1200-1400-1500'e ayarla.

uzun basmayı denemedim, denerim bi ama gaz vermek istemiorum çalıştırırken.Altınelbiseliadam demişti iyi ayarlanmış rölanti gaz vermeden çalışması lazımdır diye doğrusu da odur bence
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
43
180ci gardaşlar, bizim amartisörlerde herhangi bir ayar var mıdır? Fabrikadan aldıgım şekilde biniyorum, amartisörler biraz sert gibi.. Var mıdır bu konuyla ugraşan?
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
718
180ci gardaşlar, bizim amartisörlerde herhangi bir ayar var mıdır? Fabrikadan aldıgım şekilde biniyorum, amartisörler biraz sert gibi.. Var mıdır bu konuyla ugraşan?
arka amortisörleri anahtarla ayarlayabilirsin. En sağlıklısı serviste yaptırman tabi
 

MCD

Katılım
24 May 2014
Mesajlar
21
Dün Ankara Ulus Mondial bayisinden Z-One 180 S modelini satın aldım aranıza katıldım :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:58 ----------

Birinci viteste 20 km'ye gelince ben motorun çıkardığı sesi acıyıp artırıyorum vitesi siz nasıl 63'ü görüyorsunuz 1. viteste?

Ya dişliyi değiştirdiniz ya da motoru sevmediniz arıza çıkartana kadar bağırtacaksınız?
 
Katılım
23 Şub 2013
Mesajlar
58
arka lastigi öne takacam arkaya 130 alıp takacam önceki motorum gt170 di onda öyleydi lastik göstermiyo şimdiki 110 ince kalıyo valla aslında 130 da degil 140 yada 150 takmak istiyorum ama motosiklette hiç uygulamadıgım bi kaç şeylerden biri motosikletçi tanıdıgım çok en kısa zamanda danışacam ama hepsi tanıdık yok diyecekler biliyorum sizden fikri olan varsa ?
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
433
Motosikleti
Benelli Trk702x, Honda Pcx125
Arkadaşlar merhabalar, arka çanta demirine talep var mı? Birkaç soruldu fakat şu anda fazla yok. Artan talepler doğrultusunda imalatına başlayabiliriz. Tekeriniz düz bassın..
 

MCD

Katılım
24 May 2014
Mesajlar
21
Motor spor bir görünüme sahip. Yan çanta demiri istiyorum ben açıkcası. Ama topcase düşünmüyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:47 ----------

Bu arada Ankara olan arkadaşlar var mı ?
 
Katılım
23 Şub 2013
Mesajlar
58
arka lastigi öne takacam arkaya 130 alıp takacam önceki motorum gt170 di onda öyleydi lastik göstermiyo şimdiki 110 ince kalıyo valla aslında 130 da degil 140 yada 150 takmak istiyorum ama motosiklette hiç uygulamadıgım bi kaç şeylerden biri motosikletçi tanıdıgım çok en kısa zamanda danışacam ama hepsi tanıdık yok diyecekler biliyorum sizden fikri olan varsa ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:04 ----------

ekzoz u da degişcem biraz gür sesli bişe alacam tavsiyesi olan varmı
 
Katılım
22 Haz 2012
Mesajlar
124
arkadaşlar bu motorun arka süspansiyonu nasıl ayarlanır, ne kadar ayarlamalıyım,siz ayarladıysanız nekadar ve nasıl ayarladınız?
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
175
Slm herkese iyi forumlar

Bende bu motordan bir tane almak istiyorum ve şu an araştırma safhasındayım formunuzu çogunlukla okudum.sizlerden ricam bu motorun kronik problemi varmı ( şişme,sibob sesi , stop etme gibi ) yardımcı olursanız sevinirim herkese kazasız belasız sürüşler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst