s.a beyler şu arka amortisörler için bi ayar yok mu yahu serviste sordum yumuşatın dedim adam dedi ben baktım ayarı yok onun gazlı amortisör olduğu için dedi bence bay sert yani arka amortisörler. Bir de bi gün yokus asağı ıkı kısı ınerken sureklı bır ön frenle ön amortsorler dipte yani cok sert mi kasise vurdu ve icim acıdı yani oyle bi vurdu ki hissettim motorun canı yandı yani

aşağı yukarı o günden sonra da boyle orta şiddetli çukr yada kasslerden geçerken gidon elime vuruyor nasıl desem on direksiyonu sasıyle birleşim yerinden kırık bisiklet surmus olnlarınz varsa bilir kasisten gecerken elinizle hissedersiniz onu aynı oyle bir his veriyor acaba o günden sonra on amortisorde kalıcı hasar mı oldu ne dersiniz yani çok sert elime iletiyor darbeyi kasisten gecerken
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:43 ----------
şöyle anlatmaya çalışayım durumu sankı on masa ile gidon kırılms birbirinden ama hala birbirlerine değiyorlar on maşa darbe alınca tek bir demir gibi deil de once maşa daha sonra da temasta olduğu için gidona veriyor sanki darbe yi anlatması zorda bilen bilir o hissi