- Katılım
- 30 May 2013
- Mesajlar
- 120
herkese tekrardan selamlar sanırım rksem yağ kacırıyor alttan biyerden 2 3 gündür var bu durum otoparka parkediyorum yerde damlalar olucuyor o kadar cok olmasada her hafta bi sorun bi sıkıntı motoru zorlayan birisi değilim sınırlarında kullanıyorum ama cokkk can sıkıcı olmaya basladı bu durum yarın kacagın nerde oldunugu daha detaylı yarın bakıcam ama motoruma seviyorumm
(( ama aklımdan satmakta geçmiyor değill



6000 + kmde motorum



6000 + kmde motorum
Son düzenleme: