RKS RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 May 2013
Mesajlar
120
Dün eskişehir yolu üzerinde seyrederken honda cbf150 beni geçti hızım tam 115 120 arası o civarlarda gercekten bozuldum cbf arka canta yan cantalar vardı nasıl gecti gitti anlamadım
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
338
Ulaş varsın senden 10 km daha hızlı gitsin. Ne olur takılma birine yetişeceğim. Onu geçeceğim. Anlayışıyla kendini ve motoru zorlamaya gerek yok. Sınırlarını sakın zorlama.
 
Katılım
30 May 2013
Mesajlar
120
Ulaş varsın senden 10 km daha hızlı gitsin. Ne olur takılma birine yetişeceğim. Onu geçeceğim. Anlayışıyla kendini ve motoru zorlamaya gerek yok. Sınırlarını sakın zorlama.

Yok abi hani dedim geçebilirmiyim sonra bıraktım zaten hızdan korkuyorum abi :) sabah dondum abi bugun motomaxa gidicem kıslık bi kaç parca alıcam sen napıyosun abi ya da arkadaslar kısın napıyorsunu işe gidis 25 km geliş 25 :D :D
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
143
sabah dondum abi bugun motomaxa gidicem kıslık bi kaç parca alıcam sen napıyosun abi ya da arkadaslar kısın napıyorsunu işe gidis 25 km geliş 25 :D :D

Bende kış için eldiven ve mont bakıp duruyorum bir haftadır. Motomax tarafından ürettirilen 4riders monta baktım revit vb gibi çok kaliteli olmasa da toplamda günlük 20 km için beni idare eder sanırım. Zaten max 60 yapıyoruz şehir içinde . Gidip geldiğim yol da dümdüz ve bir sürü trafik lambası, kamerası vb var. n11 gibi sitelerde indirim yakalayabilir miyim düşüncesiyle bayrama dek bekliycem yoksa netten taksitle alırım montu. Asıl eldiven konusu beni düşündürüyor. Pantalon içine ya yün yada termal içlik de almak lazım. Şimdilik motora özel ayakkabı alamıycam ama ilerde bakalım naparım.
 
Katılım
30 May 2013
Mesajlar
120
bende bugun alıcam eldiven pantolon yagmurluk olmadı saglam bi pantolon 4 mevsim ayakkabı goretex botum var ama su alıyor :)) ayakkabı içinde bi yagmurluk termel içliklerim de var arada daga cıkıyordum :) fiyatlarda uygun motomaxte kararlıyım kısın kullanıcam motoru
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
563
Arkadaslar orj arka dişli 30 tl diyor buna hangi markalarin dişlisi zinciri olur değişim vakti gelmiş gibi
 
Katılım
30 May 2013
Mesajlar
120
herkese selamlar sabah motoru calıstırdım sonra vitese tam attım :D debriyaja basmayı unutmusum havada cok soguk ankara ayazı sonra stop etti tekrar calıstırmak için biraz marsa batım filan oyle calıntın kısın motoru nasıl calıstırıcaz arkadaslar yardımcı olursanız sevinirim
 
Katılım
26 Eyl 2014
Mesajlar
2
Herkeze merhaba ben 16 yasşında öğrenciyim 2015 in yazında çalışıp kendime motor almak istiyorum ama karasızım fazla pahalı olmayan ve yaz yakan bi mototr arıyodum rks titanic 150 kafama yattı ama aklımda bir soru var
boyum: 1:81
kilom: 80
mototr bende küçük dururmu yada bana başka ne motorlar önerebilirsiniz
herkeze şimdiden teşekkür ederim saygılarla
 
Katılım
30 May 2013
Mesajlar
120
BİDE BURDAN DENE DOSTUM https://www.facebook.com/groups/rks.titanic.150/

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:44 ----------

arkadaslar motorum 7000 binde servise götürmeyi düsünmüyorum bakım olarak yada 7000 km de neler yapmam gerekiyor
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
143
arkadaslar motorum 7000 binde servise götürmeyi düsünmüyorum bakım olarak yada 7000 km de neler yapmam gerekiyor


http://www.ekilavuz.com/kilavuz/4030c35218eb3333/2/rks/titanic-j-83/motosiklet burdan bakabilirsin. Birde şu ekipmanları incelemek için yağmuru soğuğu bekleme :queen: bende daha önce denediğim montu netten sipariş vercem :rendeer:
 
Katılım
30 May 2013
Mesajlar
120
http://www.ekilavuz.com/kilavuz/4030c35218eb3333/2/rks/titanic-j-83/motosiklet burdan bakabilirsin. Birde şu ekipmanları incelemek için yağmuru soğuğu bekleme :queen: bende daha önce denediğim montu netten sipariş vercem :rendeer:

hahahahah hakan :)))) yarın ankarada yagmur var :D :D onu bekliyorum pantolon aldım 4ridestan 200 liradan 100 düşmüs hemen aldım bide ayakkabı için yagmurluk aldım :) kısmetse yagmuru bekliyorum :D :D pantolon 8 derecede denedim üşütme yapmadı korumalarındanda memnunum ama daha detaylı yarın paylasıcam murattt abiiii oralardamısın kısın ankara sogugunda napıyorsun
 
Katılım
20 Ara 2011
Mesajlar
452
7000 de motoru olan dostum. Yağ. Yağ filitresi. Yağ filitre kapağı contasını değiştir. Sağını solunu zincirini kontrol et tamam. Başka bişey yok.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:01 ----------

Arkadaslar orj arka dişli 30 tl diyor buna hangi markalarin dişlisi zinciri olur değişim vakti gelmiş gibi
Zinciri 116 x 428 olması lazım. Baklaları sayın ve 116 yı doğrulayın. 428 i de arka dişli üzerinde yazıyor ordan doğrulayın. Dişli için dişleri sayın adedini bulun ona göre parçacılardan sorun.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
338
hahahahah hakan :)))) yarın ankarada yagmur var :D :D onu bekliyorum pantolon aldım 4ridestan 200 liradan 100 düşmüs hemen aldım bide ayakkabı için yagmurluk aldım :) kısmetse yagmuru bekliyorum :D :D pantolon 8 derecede denedim üşütme yapmadı korumalarındanda memnunum ama daha detaylı yarın paylasıcam murattt abiiii oralardamısın kısın ankara sogugunda napıyorsun
Sevgili Ulaş,
Şu anda Balkanları dolaşmaktayım. Tabi turla.Gelecek sene motosikletle yapacağım turun ön çalışması. 21-28 Eylül narasında sürmekte ve şu anda Saraybosna dayım.Ankara bu mevsim oldukça soğuk olacak gibi. Sıkı giyin.
 
Katılım
30 May 2013
Mesajlar
120
Sevgili Ulaş,
Şu anda Balkanları dolaşmaktayım. Tabi turla.Gelecek sene motosikletle yapacağım turun ön çalışması. 21-28 Eylül narasında sürmekte ve şu anda Saraybosna dayım.Ankara bu mevsim oldukça soğuk olacak gibi. Sıkı giyin.

Murat abiii adına cokkk sevindim Ankara buz gibi kıslıkları yavaştan cikariyorum abi bayramda 2 günlük bir iznim olabilir Ankarada olursan vaktin olursa yol yapmak isterimmm abii seninle iyii eglenceler abii fotolari ve goruslerini merak ediylrumm
 
Katılım
28 Eyl 2014
Mesajlar
5
Merhaba arkadaşlar,

Bende C.tesi günü bir Titanic 150 sahibi olmuş bulunuyorum.İlk motorum ve ilk tecrübem olacak. Sizlerin tavsiyeleri ve bilgi paylaşımları da bu kararımda çok etkili oldu; bu yüzden sizlerede teşekkür ederim.

Sizlerin fikrini almak istediğim bir konu var. Sıfır olarak aldığım halde selede naylon vs. yoktu; ve depoda durduğu için olduğunu söyledikleri halde gözüme çok tozlu geldi. Henüz sadece satış sözleşmesi yaptık fatura kardeşimin üzerine yapacağım için henüz almadım. Bu söylediğim sebeplerden ürün içime sinmedi; satış sözleşmesi yapıldığı halde talep etsem ürünü değiştirirler mi? Yoksa ben gereksiz bir kuruntu mu yapıyorum? Ürün kullanılmış olabilir mi gibi sorular takılıyor kafama. Önerileriniz için şimdiden teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst