RKS RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 May 2013
Mesajlar
120
herkese tekrardan selamlar sanırım rksem yağ kacırıyor alttan biyerden 2 3 gündür var bu durum otoparka parkediyorum yerde damlalar olucuyor o kadar cok olmasada her hafta bi sorun bi sıkıntı motoru zorlayan birisi değilim sınırlarında kullanıyorum ama cokkk can sıkıcı olmaya basladı bu durum yarın kacagın nerde oldunugu daha detaylı yarın bakıcam ama motoruma seviyorumm :((( ama aklımdan satmakta geçmiyor değill








6000 + kmde motorum
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
338
arkadaşlar görünen o ki 6.000 km sen sonra sorunlar çıkmaya başlayacak. Ben 7.000 km deyim . Bakalım neler göreceğiz.
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
143
Ben alalı 3bin km yi geride bıraktım. benden önceki sahibi de en az 4bin km yapmış. ben şimdiye dek sadece akşam sürüşleri sonrasında akünün performansının düşükliğü sebebiyle marş sorunu yaşadım. gündüz kullanımında hiç bır sıkıntım yok. yakın dönemde servise falan gittin mi ? belki tam sıkmamışlardır yada değişmesi gereken contalar değişmediğinden sızıntı oluyordur.. bir kaç damla için canını sıkma
 
Katılım
20 Ara 2011
Mesajlar
452
Bende benim rks yi sattıktan sonra bugün 250cc fiyatlarına çıkamayınca. Baktım yine küçük cc de kalacağız. Gittim sıfır ybr aldım. Allah cümlemize kaza vermesin.
 
Katılım
28 Haz 2014
Mesajlar
150
herkese tekrardan selamlar sanırım rksem yağ kacırıyor alttan biyerden 2 3 gündür var bu durum otoparka parkediyorum yerde damlalar olucuyor o kadar cok olmasada her hafta bi sorun bi sıkıntı motoru zorlayan birisi değilim sınırlarında kullanıyorum ama cokkk can sıkıcı olmaya basladı bu durum yarın kacagın nerde oldunugu daha detaylı yarın bakıcam ama motoruma seviyorumm :((( ama aklımdan satmakta geçmiyor değill

[url]http://i.hizliresim.com/pYjPjL.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/66QnZW.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/oz27g2.jpg[/url]


6000 + kmde motorum[/QUOTE
hocam senin motorda yağ kaçı var gibi gözükmüyo. yerdeki yağ damlacıklarıda, biyerden kaçan yağ gibi değil . dikkatimi çeken zinciri yeni yağlamışsın sanırım ön dişlinin orda bayabi ıslak yağ görüntüsü var , bence dişlilerden akan yağ olabilir .gündüz gözüyle ayrıntılı bakarsan daha iyi olur
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
herkese tekrardan selamlar sanırım rksem yağ kacırıyor alttan biyerden 2 3 gündür var bu durum otoparka parkediyorum yerde damlalar olucuyor o kadar cok olmasada her hafta bi sorun bi sıkıntı motoru zorlayan birisi değilim sınırlarında kullanıyorum ama cokkk can sıkıcı olmaya basladı bu durum yarın kacagın nerde oldunugu daha detaylı yarın bakıcam ama motoruma seviyorumm :((( ama aklımdan satmakta geçmiyor değill

[url]http://i.hizliresim.com/pYjPjL.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/66QnZW.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/oz27g2.jpg[/url]


6000 + kmde motorum

bu yağ kaçağı gibi değil, ben bugün aldım motorumu yeni aldım, 1200 kmde aldım, aynı yerde bende yağ farkettim ama zincirden gelen yağ o bence. bakımda göstericem de rahat ol bence orda yağ olur zaten, diğer motorlarımda orada muhafaza vardı yağı göremiyordun ama bunda açık olduğundan belli oluyor.

benim sormak istediğim bu motor boşa geçmiyor arkadaşlar :) boşa atmak ölüm 200 km kullandım bugün 3 defa geçirebildim boşa.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:56 ----------

şimdi gidip tekrar baktım, alt kısımda yağa benzer bişiler var, motorun alt kısmında genel olarak ama nereden geldiğini anlayamadım ayrıca yağ seviyesi aşırı fazla gibi duruyor, oda olabilir yarın servise götüreceğim bakalım ne diyecekler.
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
143
motosikletimi bugün 4000 bakımı için servise bıraktım .yağı değişti yağ filtresi değişti, zincir dişlisi gevşemişti ona ayar cekildi,zincir gerilip yağlandı,oynak parçalara vd40 sıkıldı,frenler kontrol edildi,ekstra olarak motoruma koruma demiri almıştım onun montajı yapıldı. alınan servis ücreti 60 lira.fiyat bana göre uygun, sizin servislerden ne haber?

Adalıya mı gittin ? Konulan yağ castrol magnatec 10-40 mı ? Müsait olursan hafta içi beraber gitsek hemde tanışsak senin için uygun mudur? Forumdan buROCK306 nickli arkadaşın da yağ değişimi vb yaptırması gerekiyor. Beraber kendimiz mi değiştirsek dedik ama emin olamadık. Beraber çay, kahve vb iyi olur bence.
 
Katılım
30 May 2013
Mesajlar
120
Arkadaşlar motorda damla yağ kalmamış bugün goturemedim ustaya yarın sabahtan bakalım ne kadar masraf çıkaracak çok sinir bozucu durum ilginç olan zincirin hep yağ oldu normalde zincir yagım beyaz silinkonlu ayaklık felan hep yağ ama kullanıyorum hala .d.d.d gidişte bi sıkıntı yok parmağını sokuyorum yağ te ine hafif nemlik var
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Arkadaşlar motorda damla yağ kalmamış bugün goturemedim ustaya yarın sabahtan bakalım ne kadar masraf çıkaracak çok sinir bozucu durum ilginç olan zincirin hep yağ oldu normalde zincir yagım beyaz silinkonlu ayaklık felan hep yağ ama kullanıyorum hala .d.d.d gidişte bi sıkıntı yok parmağını sokuyorum yağ te ine hafif nemlik var

eliniz biraz anahtar tutuyorsa ön zincir dişli kısmını sökün, yan motor kapağını değil bakın nerden kaçırıyor yağsız motor kullanmayın ucuz olandan idarelik bir yağ alın koyun geçici süreliğine.biraz bakın şu motorlara.
 
Katılım
30 May 2013
Mesajlar
120
eliniz biraz anahtar tutuyorsa ön zincir dişli kısmını sökün, yan motor kapağını değil bakın nerden kaçırıyor yağsız motor kullanmayın ucuz olandan idarelik bir yağ alın koyun geçici süreliğine.biraz bakın şu motorlara.

Dostum elim az çok anahtar tutuyor ama ben bakınca ne değişecek ki ben mi tamir edicem .d.d motorumada bakıyorum o benim ilk göz agrım düzenli olarak bakımida yaptırıyorum merak etmeyin ama bu durumlar can sıkıcı motordan sogutuyor
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Dostum elim az çok anahtar tutuyor ama ben bakınca ne değişecek ki ben mi tamir edicem .d.d motorumada bakıyorum o benim ilk göz agrım düzenli olarak bakımida yaptırıyorum merak etmeyin ama bu durumlar can sıkıcı motordan sogutuyor

azda olsa bir tespit yapmış olursunuz ve servise götürdüğünüzde şurdan kaçırıyor şu var bu var dersiniz, belkide motorun alt kısmında bulunan civatada gevşeklik vardır. yağlı kısmı temizlerin tam olarak nerden kaçırdığını bulursunuz ona göre sorun olmayan sorunu kendi kendinize çözmüş olursunuz ustaya 50-100 tl vermektense kendiniz halletmiş olabilirsiniz bunu demek istiyorum.
 
Katılım
20 Ara 2011
Mesajlar
452
Gargi amca hayirli ugurlu olsun lutfen bizim icic rks ile ybr 125 i bir karsilastir.

Tamam dostum. Ruhsatı plakayı çıkarttım ama bugün işim vardı hala bayide duruyor. Yarın alıcam. Sonra izlenimlerimi yazarım artık. Eski motorda tanıdıkta olduğu için sıksık görüyorum. Hüzünleniyorum :)
 
Katılım
28 Haz 2014
Mesajlar
150
Adalıya mı gittin ? Konulan yağ castrol magnatec 10-40 mı ? Müsait olursan hafta içi beraber gitsek hemde tanışsak senin için uygun mudur? Forumdan buROCK306 nickli arkadaşın da yağ değişimi vb yaptırması gerekiyor. Beraber kendimiz mi değiştirsek dedik ama emin olamadık. Beraber çay, kahve vb iyi olur bence.

servis için ADALI MOTOR u tercih ettim .3üncü bakımı olan 4000 bakımınıda orda yaptırdım kullanılan yağ castrol 10-40 ve yağ filtresi değişti ,rutin bakımları yapıldı .ben şimdilik memnunum istersen sende gidebilirsin bi denemiş olursun .buarada gündüzleri müsait olma şansım yok akşamlarıda yorgun olduğum için pek sağa sola gitme huyum yok .inşaat işleri adamı fazlasıyla yoruyo
 

bpk

Katılım
9 Nis 2012
Mesajlar
271
Bizim motorların 5. vitesini yalandan koymuşlar gibi hissediyorum ben sizler ne düşünüyorsunuz :silent:
 
Katılım
29 Ocak 2014
Mesajlar
6
Hayirlisi olsun

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:12 ----------

Bende benim rks yi sattıktan sonra bugün 250cc fiyatlarına çıkamayınca. Baktım yine küçük cc de kalacağız. Gittim sıfır ybr aldım. Allah cümlemize kaza vermesin.

Hayirlisi olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst