Yamaha Yamaha MT 125 - Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Nis 2012
Mesajlar
130
Elbette ancak hızlanma ve uzun yolda örneğin sabit 100 km/s ile yolculuk yapılabilir mi merak ediyorum. Bugün Ankara'da Baydar da kırmızısını gördüm. Yanında MT 07 vardı. Görüntü olarak MT 125 çok daha güzel duruyor bence.
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
645
Elbette ancak hızlanma ve uzun yolda örneğin sabit 100 km/s ile yolculuk yapılabilir mi merak ediyorum. Bugün Ankara'da Baydar da kırmızısını gördüm. Yanında MT 07 vardı. Görüntü olarak MT 125 çok daha güzel duruyor bence.

Herşeyin ufağı sevimli olur :) Bende cb125e var, şuan ciddi ciddi düşünüyorum.
Eğer alırsam evladiyelik olacak. Şehir için veya komşu illere yakın seyahat için çok makul.
Kullanamadım ama yakıt tüketimi benim motorsikletten iyiymiş.

Aksesuarları yokmuş, misal kendi sitesinde orta sehpası bile yok.
Çok yeni olduğu için sanırım ortalıkta bu motor için aksesuar üreten de yok.
Biraz daha bekleyebilirim.
 
Katılım
30 Nis 2012
Mesajlar
130
R125i bilmiyorum. Dün mt07 ile yanyana gördüm. Alet daha iri görünüyor. Üstelik daha modern hatlara sahip. Tabi lastik ve motor bloğundan bahsetmiyorum :) Şase olarak. Selesi yüksek. 1.75 altı için sıkıntı olabilir. Lastikler michelin pilot series. Gayet güzel bir motor. Ancak bir ön cam takılırsa daha güzel olur kanaatindeyim. 2nci parti 15 Eylül haftası geliyormuş Ankaraya.
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
303
Boyutlar konusunda aralarında öyle aman aman bi fark yok gibi üstteki veriler mt 07 alttaki veriler mt 125 e ait

Toplam uzunluk
2.085 mm
1.955 mm
Toplam genişlik
745 mm
740 mm
Toplam yükseklik
1.090 mm
1.040 mm
Sele yüksekliği
805 mm
810 mm
Tekerleklerarası mesafe
1.400 mm
1.355 mm
Minimum yerden yükseklik
140 mm
140 mm
Ağırlık (dolu yağ ve yakıt tankı dahil)
179 kg / ABS 182 kg
138 kg
Yakıt tankı kapasitesi
14 L
11,5 litre
Yağ tankı kapasitesi
3,0 L
1,15 litre
 
Katılım
22 Ağu 2014
Mesajlar
101
Küçük Çekmece'de dün bir galeriyle görüşmüştük 2013 Yzf 125 R için.Sabahtan bakıp sıkıntısı yoksa satışını alıcaktık.Bugün Avcılarda üst geçit çöktüğü için gidemedim.Alıcağım 2. motorda satılmış.Ne yapacağımı şaşırdım artık.
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
303
Motoru bugün teslim aldım. Kontak basmak nasip olmadı yağmur başladı. :) Müsait bir zamanda bir video çeker atarım buraya
 
Katılım
6 Ocak 2014
Mesajlar
19
ruzgar yoksa sn olarak hesaplamadim ama 100ile rahat gidersiniz max 126 yaptim su ana kadar 2 gun icinde rodaja gidecegim cok soylentiler var 135 140 basar flaan diye ama uzun yolda ruzgar yavaslatiyor ve o rahat pozisyonunuzu bozup yatmaniz gerekiyor hizlanmak icin

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:01 ----------

ad soyad :deva üren her an giremiyorum sorusu olan faceden falan ulasabilir arada motorun fotosunu cekip atiyorum
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
303
Detaylı fotoğrafları en kısa sürede koyacağım, dün akşam turlama şansım oldu, çok hoşuma gitti, kendimi hiç bu kadar özgür ve rahat hissetmemiştim. Darısı almak isteyenlerin başına

7827d1409809731-yamaha-mt-125-10338222_10152459060628220_3758371601091852520_n.jpg
 
Katılım
30 Nis 2012
Mesajlar
130
Aksesuar soran oldu mu akrapoviç egzoz gördüm sitesinde acaba Türkiye de getirirler mi merak ediyorum. Şekil olarak 10 numara motor.
 
Katılım
29 Ağu 2014
Mesajlar
26
İstanbul Maltepe'de Tuna Motor'a geçen hafta sordum, ellerindeki MT 125'lerin tümünün satıldığını söylediler. Dün akşam Kadıköy'de bir tane gördüm. Çok güzel bir makina, merak ettiğim sele sürüş esnasında sürücüyü öne kaydırıyor mu ?
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
303
İstanbul Maltepe'de Tuna Motor'a geçen hafta sordum, ellerindeki MT 125'lerin tümünün satıldığını söylediler. Dün akşam Kadıköy'de bir tane gördüm. Çok güzel bir makina, merak ettiğim sele sürüş esnasında sürücüyü öne kaydırıyor mu ?

Daha öne motor tecrübem olmadığı için sürüş pozisyonu vs hakkında pek yorum yapamayacağım. Fakat dün sürücü kursunun, cbf ini kullanırken avuçlarımın içi ağrımaya başlamıştı, bu motorda o hissi almadım. Ağrı vs yapmadı. Acemi olduğum için zaten azım açık geziyorum.

Bende motoru Tuna otomotivden aldım. Ben sorduğumda da yoktu Eylül 10 gibi gelecek dediler motor kapora bıraktım ilk gelen partiden istiyorum dedim. şansıma gelen partinin içinde 2 tane varmış 2 gün sonra geldi motor, motorun üstüne oturunca bütün kaygılarım kayboldu özgürlüğün tadını çıkarttım.

Yanlız sıfır alacaklara bi uyarı, lastikler ve balatalar yeni olduğu için sıkıntı yapıyor. Misal dün bi araç durdu önümde bastım frene durma hissi vermedi bana sağına kaçtım ister istemez, balataların alışma süresi var bunu unutmayın.
 
Katılım
30 Nis 2012
Mesajlar
130
Hocam fiyatta bir ikram yapıyorlar mı? Kredi kartına faizsiz taksit uyguluyorlar mı? Biliyor musunuz acaba?
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
303
Fiyatta bi indirim alamadım açıkcası, sadece bi eldiven hediye verildi. Kredi kartına taksit yapılıyor ama vade farkı alınıyor. 5 aylık vade için 650 tl faiz çıktı.
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Ben de fiyatı görünce yuh çekenlerdenim.
İnceledim de motorun her yerinden kalite akıyor, gerçekten güzelmiş. Tek stop farının yerini beğenmedim.
125cc'de gerçekten naked denebilecek tek motor ülkemizde sanırım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst