- Katılım
- 14 Ağu 2014
- Mesajlar
- 45
Ruhsat ve plaka işlemlerini kendim yaptım. 165 ruhsat için 20 lira da ek-1 belgesi ve doldurulması için verdim. 17,5 lira da plaka ve folyosuna aldılar. Takipçiye vermeyin bence. Çok uzun iş değil çünkü. Boşu boşuna 50 lira daha vermeye gerek duymadım ben açıkcası.
Viteslerle ilgili benim de kafamda soru işareti var. Özellikle 2 den 1 e düşerken bir tak sesi geliyor. Normal değilmiş gibi geldi bana ama bilemiyorum.
Motosiklet harika. Heryerinden kalite akıyor. Pulsar almadığıma seviniyorum şimdi. 4-5 tane pulsar gördüm yolda hepsi sanki 2-3 yıllık makinelermiş gibi görünüyor. Çok çabuk eskiyor Pulsarlar sanki. Ya da bana öyle geldi. Malzeme kalitesi de çok düşük. Pulsar konusuna bakarsanız görürsünüz zaten şikayetleri. Aynalarından, lastiklerine, ön konsolundaki sesten, yüksek devirdeki vızıldamaya bir sürü problemi var.
Buarada evin önünde dururken bir bakan bir daha bakıyor
Viteslerle ilgili benim de kafamda soru işareti var. Özellikle 2 den 1 e düşerken bir tak sesi geliyor. Normal değilmiş gibi geldi bana ama bilemiyorum.
Motosiklet harika. Heryerinden kalite akıyor. Pulsar almadığıma seviniyorum şimdi. 4-5 tane pulsar gördüm yolda hepsi sanki 2-3 yıllık makinelermiş gibi görünüyor. Çok çabuk eskiyor Pulsarlar sanki. Ya da bana öyle geldi. Malzeme kalitesi de çok düşük. Pulsar konusuna bakarsanız görürsünüz zaten şikayetleri. Aynalarından, lastiklerine, ön konsolundaki sesten, yüksek devirdeki vızıldamaya bir sürü problemi var.
Buarada evin önünde dururken bir bakan bir daha bakıyor