Elbette ancak hızlanma ve uzun yolda örneğin sabit 100 km/s ile yolculuk yapılabilir mi merak ediyorum. Bugün Ankara'da Baydar da kırmızısını gördüm. Yanında MT 07 vardı. Görüntü olarak MT 125 çok daha güzel duruyor bence.
Ufalk mıMT 07 den büyük. Gayet iri bir motosiklet.
Motoru bugün teslim aldım. Kontak basmak nasip olmadı yağmur başladı.Müsait bir zamanda bir video çeker atarım buraya
İstanbul Maltepe'de Tuna Motor'a geçen hafta sordum, ellerindeki MT 125'lerin tümünün satıldığını söylediler. Dün akşam Kadıköy'de bir tane gördüm. Çok güzel bir makina, merak ettiğim sele sürüş esnasında sürücüyü öne kaydırıyor mu ?
Hocam fiyatta bir ikram yapıyorlar mı? Kredi kartına faizsiz taksit uyguluyorlar mı? Biliyor musunuz acaba?