Mondial Mondial 100 MG SuperBoy Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
27
Arkadaslar merhaba sizlere bi sorunumdan bahsetmek istiyorum motorum 125 cc cevirttim motor isininca rolentide stop ediyor aytica 9500 devire gelince kesiciye giriyor anlayamadim acaba sorun ne bi fikri olan var mi
 
Katılım
26 Eki 2012
Mesajlar
1,222
ust kapagi orjinal anlasilan. o yuzden ust kapak kucuk geliyor yeterli gaz cikisi saglayamadigi icin motorda kesici var gibi oluyor. isininca stop etme sorunu karburator ayarindan olabilir
 
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
27
ust kapagi orjinal anlasilan. o yuzden ust kapak kucuk geliyor yeterli gaz cikisi saglayamadigi icin motorda kesici var gibi oluyor. isininca stop etme sorunu karburator ayarindan olabilir

Cevabiniz icin tesekkurler katburatoru deqistrdim sorun ortadan kalkti bide debriyaj balatasini 6 yay 6 balata taktirdim 15 den 16 ya cikardim on disliyi motor bariz rahatladi titresim azaldi cok yakma problemi vardi simdi test etcem bidaha
 
Katılım
28 Ağu 2014
Mesajlar
2
Merhaba arkadaşlar beyaz superboyu yaklaşık bir ay önce aldım. Genelde iyi bir motor yakıtını denk gelipte hesaplayamadım ne kadar yakıyor ve uzun yol yaptıgımda rolantisi yuksek kalıyor. motor 400 km'de şimdiden teşekürler saygılar...
 
Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
974
Merhaba arkadaşlar beyaz superboyu yaklaşık bir ay önce aldım. Genelde iyi bir motor yakıtını denk gelipte hesaplayamadım ne kadar yakıyor ve uzun yol yaptıgımda rolantisi yuksek kalıyor. motor 400 km'de şimdiden teşekürler saygılar...

ortalama km ye 11 kuruş yakıyor

uzun yolda 60 km h sabit hizla 2.2 litre /100 km
şehiriçi de 2.4-3.0 arasi sürüş tarzina göre yakit değişiyor
40 km hizla 1.8 yakar ama :)
 
Katılım
28 Ağu 2014
Mesajlar
2
Az önce yeni bir sorun oldu. Motorum otomatik marş ile çalışmadı aküyü ölçtüler bisey yok sarj etmiyormus konjektor mu ne dediler arizasi servis bana 30 km uzak km 400 ilk bakima kadar ayak ile devam
 
Katılım
26 Eki 2012
Mesajlar
1,222
konjektor 15 lira. cg 125 in standart parcasi olur seyhan 150 vs gibi cg motorlu herhangi bir motorunki de olur. benzn deposunu sokmen gerek koltuk taradindaki ilk parca iki tane vida tutar zaten soketlerini takacaksin olacak bitecek
 
Katılım
16 Şub 2014
Mesajlar
12
binilecek motor degıl bence cunku usandırdı benı gunluk lastık patlıyor..aldıgımdan berı yolda tıtreyerek gıdıyor lastıkler okadar dandıkkı anlatamam parası olan gıtsın baska bıse alsın verılen paraya yazık 2 kere lastık yarıldı dusmekten zor kurtuldum gosterge 110 gosterıyor gps 95 gostergesıde yanlıs frenler zaten berbat gıdıs desen az bı ruzgar esse vıtes 4e dusuyorum yokusları hıc anlatmaya gerek yok ısınınca hele duz yolda gıtmıyor catur cutur sesler gelıyor duruncada boyasıda asırı sıcak ve tıtresımden dokuldu zaten bugun mondıal mcx 150 surdum aynı fırmanın olmasına ragmen okadar zevklı ve guzel geldıkı anlatamam bır japon veya baska marka kalıte motorlar aceba nasıldır ha bıde debrıyaj halatı dayandıramıyorum sureklı kopuyor benım ımkanım yoktu daha ıyısını alamadım ımkanı olmayan arkadasda coktur kbakmayın ama ımkan olmayıpta 2300 bu motora vermekte hıc hos degıl ıkıncı el bıle alsam bundan mutlu olurdum.. kask mont eldıven kask kamerasına kadar aldım o ekıpmanla bu motora bınmek koyuyor cıdden :D yanlıs bıse dedıysem ozur dılerım ama gercekten tak ettı artık :)
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
binilecek motor degıl bence cunku usandırdı benı gunluk lastık patlıyor..aldıgımdan berı yolda tıtreyerek gıdıyor lastıkler okadar dandıkkı anlatamam parası olan gıtsın baska bıse alsın verılen paraya yazık 2 kere lastık yarıldı dusmekten zor kurtuldum gosterge 110 gosterıyor gps 95 gostergesıde yanlıs frenler zaten berbat gıdıs desen az bı ruzgar esse vıtes 4e dusuyorum yokusları hıc anlatmaya gerek yok ısınınca hele duz yolda gıtmıyor catur cutur sesler gelıyor duruncada boyasıda asırı sıcak ve tıtresımden dokuldu zaten bugun mondıal mcx 150 surdum aynı fırmanın olmasına ragmen okadar zevklı ve guzel geldıkı anlatamam bır japon veya baska marka kalıte motorlar aceba nasıldır ha bıde debrıyaj halatı dayandıramıyorum sureklı kopuyor benım ımkanım yoktu daha ıyısını alamadım ımkanı olmayan arkadasda coktur kbakmayın ama ımkan olmayıpta 2300 bu motora vermekte hıc hos degıl ıkıncı el bıle alsam bundan mutlu olurdum.. kask mont eldıven kask kamerasına kadar aldım o ekıpmanla bu motora bınmek koyuyor cıdden :D yanlıs bıse dedıysem ozur dılerım ama gercekten tak ettı artık :)

tüm araçların göstergesinde %5 ila %10 bir sapma vardır sadece sizin motosiklete özgü değil debraj halatı neden kopar yağlamadan takarsınız kuru çalışır yada çok keskin yerlerden geçiyordur kıvrılmadan kopar daha iyi bir yer bulursanız vve yağlayarak takarsanız kopmaz sivri taşlar varsa pırellıde delineibliyor sert lastik daha uzun dayanır mtor balansörsüz o yüzden titrer ve tüm tek silindir motorlarda çok az bir titreme vardır.
 
Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
974
binilecek motor degıl bence cunku usandırdı benı gunluk lastık patlıyor..aldıgımdan berı yolda tıtreyerek gıdıyor lastıkler okadar dandıkkı anlatamam parası olan gıtsın baska bıse alsın verılen paraya yazık 2 kere lastık yarıldı dusmekten zor kurtuldum gosterge 110 gosterıyor gps 95 gostergesıde yanlıs frenler zaten berbat gıdıs desen az bı ruzgar esse vıtes 4e dusuyorum yokusları hıc anlatmaya gerek yok ısınınca hele duz yolda gıtmıyor catur cutur sesler gelıyor duruncada boyasıda asırı sıcak ve tıtresımden dokuldu zaten bugun mondıal mcx 150 surdum aynı fırmanın olmasına ragmen okadar zevklı ve guzel geldıkı anlatamam bır japon veya baska marka kalıte motorlar aceba nasıldır ha bıde debrıyaj halatı dayandıramıyorum sureklı kopuyor benım ımkanım yoktu daha ıyısını alamadım ımkanı olmayan arkadasda coktur kbakmayın ama ımkan olmayıpta 2300 bu motora vermekte hıc hos degıl ıkıncı el bıle alsam bundan mutlu olurdum.. kask mont eldıven kask kamerasına kadar aldım o ekıpmanla bu motora bınmek koyuyor cıdden :D yanlıs bıse dedıysem ozur dılerım ama gercekten tak ettı artık :)

kaski iyi bise al
dizligi ihmal etme
motor koruma demirin i ihmal etme
özellikle sehir disi ve yayla yollarda dikkatli sür yavaş sür

uzun yolda dolmuşa binmekle ayni yakıyor
şehiriçi arabadan az yakiyor esprisi o
elektrikli bisiklet rakibi

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:40 ----------

konjektor 15 lira. cg 125 in standart parcasi olur seyhan 150 vs gibi cg motorlu herhangi bir motorunki de olur. benzn deposunu sokmen gerek koltuk taradindaki ilk parca iki tane vida tutar zaten soketlerini takacaksin olacak bitecek

boora abi yardimlarina ihtiyaç var

motorla kaza yaptım
ön amortisör milli darbe aldı
sanayi de düzeltelim mi
yoksa amortisör mili satılıyor takımı (2 adet) 35-37 tl ondan mi alayim
yoksa amortisörleri komple degistireyim mi 103 tl 2 adet/takim orijinali

gidon yumuldu 17 tl orijinali onu takayim diyordum
yolda sorun cikarir mi on amortisor mili düzeltmek

yan sanayi alsam hangi motorların ki uyar
sağlam olur mu yan sanayi
125 cg ninki mili uyar mi?
 
Katılım
16 Şub 2014
Mesajlar
12
valla herturlu yagı denedım spreyde sıktım gres yaglayarak halatı yolladım kuru yer bırakmadan acayıp yumusadıama yınede kopuyor taşa değmeyle patlasa arkadaslarımla gezıyorum onlarınkıde patlar ben cozemedım lastık ısını kacıncı iç lastık oldu bu komple soktum jant ve dıslastıgı aradım aceba bısemı var dıye hıc bısede yok neden yarılır cozemedım lastıkler zaten balans yapıyor nekadar kalıtesızse artık zaten ustune bakarsanız naylon yazdıgını gorursunuz lastık bıle degıl acayıp bıse :D
 
Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
974
valla herturlu yagı denedım spreyde sıktım gres yaglayarak halatı yolladım kuru yer bırakmadan acayıp yumusadıama yınede kopuyor taşa değmeyle patlasa arkadaslarımla gezıyorum onlarınkıde patlar ben cozemedım lastık ısını kacıncı iç lastık oldu bu komple soktum jant ve dıslastıgı aradım aceba bısemı var dıye hıc bısede yok neden yarılır cozemedım lastıkler zaten balans yapıyor nekadar kalıtesızse artık zaten ustune bakarsanız naylon yazdıgını gorursunuz lastık bıle degıl acayıp bıse :D

balans yapan 2 lastigi de garantiden değiştirdim
servise gosterin derim
bazen satici da beklemekten balans yapabiliyor
irc lastik öneriliyor forumda
2.75.18 uyuyormus tubeless
 
Katılım
16 Şub 2014
Mesajlar
12
satıcıya dedım tamam dedı hala degısecek amacım kotulemek degılbenımde hosuma gıdıyordu motor ama baskalarının sorun cıkmadan onu bunu degısmeden bındıgını gorunce ıyıce sogudum motorda bana nisbet yapıyor heralde tek bı benzınlıgın benzınını alınca sorunsuz gaz yıyor gıdıyor felan baska yerden alınca nazlanıyor :D yinede bunada sukur bu motor olmadıgı zamanıdadusunmem lazım motor surmeyı sevıyorum az kahrımı cekmedı onada hak vermek lazım aslında sımdı o geldı aklıma :)
 
Katılım
26 Eki 2012
Mesajlar
1,222
ekonomi gecmis olsun. senin kaza yapmana sasirdim. az yaksin diye yavas suruyorsun imaji birakmissin bende :) amortisor yamulttuguna gore baya carpmissin. standart cg amortisoru olur ama alirken saticiyada sor. yan sanayi derken ? cin malinin da daha adisi olmaz herhalde .borulari duzeltmekle ugrasma bence yenisini al taktir ama iscilik ne kadar alacaklar? sifir amortisor fiyatina gelmesin.
 
Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
974
ekonomi gecmis olsun. senin kaza yapmana sasirdim. az yaksin diye yavas suruyorsun imaji birakmissin bende :) amortisor yamulttuguna gore baya carpmissin. standart cg amortisoru olur ama alirken saticiyada sor. yan sanayi derken ? cin malinin da daha adisi olmaz herhalde .borulari duzeltmekle ugrasma bence yenisini al taktir ama iscilik ne kadar alacaklar? sifir amortisor fiyatina gelmesin.

alıntı yapmamissin da mesajını gec farkettim

www.rialli.com/urunler/motosiklet-y...__rialli-on-amortisor-ana-boru-125-kt-ms3274/


www.rialli.com/urunler/motosiklet-y.../9477__amortisor-mili-takim-2-adet-cg-serisi/


biri 27x51 cm
öbürü 31x60 cm

sonradan tekrar baktim da
borunun biri belli belirsiz yamulmus
amortisorler hic yaylanmiyor

degistir kurtul diyorsun yani
2sini de mi değişelim

arka amortisörler de yaylanmiyor
bağlantı noktaları mi oynadı acaba
arka amortisor degistirmek gerekirse hangi amortisoru tavsiye edersin
gazlisi var yaglisi var amortisörlerin
bu ara gazlı moda herhalde


ekonomik surerdim de gaza geldik iste
yayla yolunda sakin sürmek gerekiyordu
abs de olmayinca panik frende malum sonuç

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:25 ----------

ekonomi gecmis olsun. senin kaza yapmana sasirdim. az yaksin diye yavas suruyorsun imaji birakmissin bende :) amortisor yamulttuguna gore baya carpmissin. standart cg amortisoru olur ama alirken saticiyada sor. yan sanayi derken ? cin malinin da daha adisi olmaz herhalde .borulari duzeltmekle ugrasma bence yenisini al taktir ama iscilik ne kadar alacaklar? sifir amortisor fiyatina gelmesin.

mil degisimini kendim yapabilir miyim
yoksa zor bir iş mi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:27 ----------

amortisor milindeki hasar
belli belirsiz

 
Katılım
16 Şub 2014
Mesajlar
12
s.a abiler bi sorum olacak arka teker sürekli iniyor belki inanmazsınız bende inanamıyorum nasıl olduğunu iç lastiği tekerden çıkardım şişirdim patlak yok suya soktum yine yok tekrar taktim tekere şişirdim inmeye başladı sonra tekrar söktüm yine patlak yok yarılana kadar şişirdim iç lastiği ama ne kaçak ne delik hiç bişe yok sibopta sağlam ama tekere takıp şişirince hemen iniyor bu nasıl olabilir aklım mantığım almıyor... iç lastiği sökünce sağlam takınca inmeye başlıyor kafayı yiyecem

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:48 ----------

abi senin ön fren disk galiba sonradanmı yaptırdın ?
alıntı yapmamissin da mesajını gec farkettim

www.rialli.com/urunler/motosiklet-y...__rialli-on-amortisor-ana-boru-125-kt-ms3274/


www.rialli.com/urunler/motosiklet-y.../9477__amortisor-mili-takim-2-adet-cg-serisi/


biri 27x51 cm
öbürü 31x60 cm

sonradan tekrar baktim da
borunun biri belli belirsiz yamulmus
amortisorler hic yaylanmiyor

degistir kurtul diyorsun yani
2sini de mi değişelim

arka amortisörler de yaylanmiyor
bağlantı noktaları mi oynadı acaba
arka amortisor degistirmek gerekirse hangi amortisoru tavsiye edersin
gazlisi var yaglisi var amortisörlerin
bu ara gazlı moda herhalde


ekonomik surerdim de gaza geldik iste
yayla yolunda sakin sürmek gerekiyordu
abs de olmayinca panik frende malum sonuç

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:25 ----------



mil degisimini kendim yapabilir miyim
yoksa zor bir iş mi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:27 ----------

amortisor milindeki hasar
belli belirsiz

[url]http://i.hizliresim.com/Y5PGdD.jpg[/url]
 
Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
974
s.a abiler bi sorum olacak arka teker sürekli iniyor belki inanmazsınız bende inanamıyorum nasıl olduğunu iç lastiği tekerden çıkardım şişirdim patlak yok suya soktum yine yok tekrar taktim tekere şişirdim inmeye başladı sonra tekrar söktüm yine patlak yok yarılana kadar şişirdim iç lastiği ama ne kaçak ne delik hiç bişe yok sibopta sağlam ama tekere takıp şişirince hemen iniyor bu nasıl olabilir aklım mantığım almıyor... iç lastiği sökünce sağlam takınca inmeye başlıyor kafayı yiyecem

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:48 ----------

abi senin ön fren disk galiba sonradanmı yaptırdın ?


sibobta sorun olabilir
köpük veya tükürük ile kontrol et

100 mg prince orijinalinde disk fren
taaaaa ne zaman çıkan cup motorlarda bile disk fren var
mondial maliyetten kaçmak için superboyda on freni kampana yapmış
hayatin bir fren teline bakıyor ışte

fren telinizi sık sık yaglayin
degistirmek için kopmasini beklemeyin
5 bin veya 10 bin km de bir degistirin derim iç ve dış halati 3.71 fiyatı

mondialyp.com/img.php?STOK_KODU=FR11.01X23.530

mondialyp.com/parts/main_page_01/yedek_parca_urunleri.php?urun_id=15201991&kat_id=TOURING&parcakatid=GRS1-12006-982

asansör halatlari da degistirmeyince bakim yapmayinca kopuyor
bisiklette basima geldi
on fren halati koptu ALLAH a şükür bise olmadı
arabanin da el freni halati koptu yenilerde
 
Katılım
16 Şub 2014
Mesajlar
12
vala söktüm attım iç lastiği suan bı sorun yok gıbı tsk ederım abı tabi onemlı on fren mg 100 sandım ben motoru ondan sordum :)
 
Katılım
26 Eki 2012
Mesajlar
1,222
alıntı yapmamissin da mesajını gec farkettim

www.rialli.com/urunler/motosiklet-y...__rialli-on-amortisor-ana-boru-125-kt-ms3274/


www.rialli.com/urunler/motosiklet-y.../9477__amortisor-mili-takim-2-adet-cg-serisi/


biri 27x51 cm
öbürü 31x60 cm

sonradan tekrar baktim da
borunun biri belli belirsiz yamulmus
amortisorler hic yaylanmiyor

degistir kurtul diyorsun yani
2sini de mi değişelim

arka amortisörler de yaylanmiyor
bağlantı noktaları mi oynadı acaba
arka amortisor degistirmek gerekirse hangi amortisoru tavsiye edersin
gazlisi var yaglisi var amortisörlerin
bu ara gazlı moda herhalde


ekonomik surerdim de gaza geldik iste
yayla yolunda sakin sürmek gerekiyordu
abs de olmayinca panik frende malum sonuç

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:25 ----------



mil degisimini kendim yapabilir miyim
yoksa zor bir iş mi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:27 ----------

amortisor milindeki hasar
belli belirsiz

[url]http://i.hizliresim.com/Y5PGdD.jpg[/url]

genelde telefondan girdiğim için alıntı yapması zor oluyor. amortisör de fazla hasar yok gibi yolda giderken sıkıntı vermiyorsa değiştiripte masraf etme. arka amortisörün çarpmayla sıkıntı çıkaracağını sanmıyorum. amortisör milin içini hiç sökmedim o yüzden ne desem boş
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst