Mondial Mondial 180 Z-One Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Haz 2014
Mesajlar
11
Abilerim bende perşembe günü beyaz bi tane aldım gayet memnunum şekli çok güzel.
Size sorum şu yaşadığım yerde rodajın ne olduğunu bilmiyorlar ve diyolar ki motoru "aç" yani son haddine kadar bas yoksa motor hep hantal kalır diyolar sizce bu doğru mu yoksa motoru ilk 800 km zorlamayım mı ? Eğer bu yanlışsa motor bi kere 100ü bi kerede 110 u gördü bunun zararı olur mu ?

motor yeni olduğu için sıkıdır zorlamamalısın.diğer arkadaşın belirttiği gibi yap zaten kitapçıkta detaylı yazar hangi km ye kadar hangi devri geçmeyeceğin.uzun süre aynı devirde gitme devri sık sık değiştir.fazla zorlama o arkadaşların motor açılsın siye demiş ama zaten kitapçıktaki gibi yaparsan belli km den sonra yüksek devirlere çıkmanda sakınca olmıycak.ama yep yeni motorda da yüksek devirler yaparsan zorlanır lakin motor sıkı motor zarar görür o durumda ömrü kısa olur.tamam ara sıra kitapçıkta yazanı da geç ama kısa süreli geç zaten fazla ısınma eğilimindedir yeni motor zorlamaya gelmez.sen onların dediğine bence uyma kitapçığı oku dediklerim yazar orda.iyi sürüşler
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
bu modellerde rusyada satılanlar, arka disk fren, burdakiler gibi amörtisörleri yanlarda değil tek ve orta kısımda tek olarak duruyor.
 
Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
80
selamlar abiler aranıza yeni katıldım yakında bu motoru alacağım kısmetse, bi kaç soru sormak istiyorum ilki bu motorun yanında yazan mondial yazısı ve şimşek amblemi sticker mı sökebilir miyiz motora zarar vermeden bence ucuz gosterio motoru ozellikle yeşil olanda ikinci sorum motora istediğim plakayı alabilir miyim ? istediğim plaka 16nur80 ? teşekkürler iyi forumlar
 
Katılım
23 Şub 2013
Mesajlar
58
selam herkeze motor şuan 1300 kmde mavi z one vites 4 ü
ve 5 i hiç açılmamıştı 8 bim devirden ileri geçmiyordu 4 ü yavaş yavaş açılıyo gibime geldi bundan önceki motorum kanuni gt 170 di km de 15 kurus yakıyodu bu ise 25 kuruş yakıyo buna bi çözüm üretmek lazım kırmızı jant şeridinin yanına yeşil şerit cektim motor yeni kendini gösterdi diyebilirim kafalıgın yanındakı alyanları acıp kafalıgıda biraz aşagı düşürdüm kendi sakalını çıkarıp mavi sakal attım şuan baya dikkat çekiyor bu arada vites 1 de 63 2 de 90 3 de 120 ye geliyor 700 metreye kadar fazla gaz açmamıstım ama şimdi yırtıyorum yolunu buldukça
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
selam herkeze motor şuan 1300 kmde mavi z one vites 4 ü
ve 5 i hiç açılmamıştı 8 bim devirden ileri geçmiyordu 4 ü yavaş yavaş açılıyo gibime geldi bundan önceki motorum kanuni gt 170 di km de 15 kurus yakıyodu bu ise 25 kuruş yakıyo buna bi çözüm üretmek lazım kırmızı jant şeridinin yanına yeşil şerit cektim motor yeni kendini gösterdi diyebilirim kafalıgın yanındakı alyanları acıp kafalıgıda biraz aşagı düşürdüm kendi sakalını çıkarıp mavi sakal attım şuan baya dikkat çekiyor bu arada vites 1 de 63 2 de 90 3 de 120 ye geliyor 700 metreye kadar fazla gaz açmamıstım ama şimdi yırtıyorum yolunu buldukça

8000 devire kadar 3. viteste mi kullandınız motoru, nasıl becerdiniz bu işi. jikle kolunu kontrol ediniz ok yönü istikametinde olmasın gerisinde dursun, rolantiniz kaç bin devirde çalışıyor. 1. viteste 63 km hıza gelene kadar bağırtıyorsunuz yani böyle devam edin çok iyi yapıyorsunuz tebrikler, ilerde yok motorun şusu var busu var diye burda kıvranırsınız. Gençlik işte kan kaynıyor dimi.
 
Katılım
2 Ağu 2014
Mesajlar
1
iyi günler baştan sona tüm yazılanları okudum ve hem fiyat hem de kalite açısından mondial z one 150 çok ilgimi çekti ybr ve cbf le karşılaştırılınca fark atıyor ikisine de hem şekil hem güç olarak ilk vitesli motorum olacak daha önce scooter tecrübem var 1 sene tecrübe edindikten sonra 250 cclik supersport bi motora geçmeyi planlıyorum sizce başlangıç motoru olarak nasıl bir motordur bu ?
 
Katılım
23 Şub 2013
Mesajlar
58
Hocam zamaninda yirtmak lazm motoru hep yavas kullan kirmizi devire gelme busefer de sagir kalma olasaligi cogaliyo devir saati 1 de oluyo motor calisinca rolanti iyi cikle kapali o kadar yeni degilim bu arada plakaligi da soktum onu soylemeyi unuttum motor cok sekil .fd demirleride soktum arkadaki kayiyo bana arkadan.d
 
Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
80
bu motorun rölanti ayarı nerden ve nasıl yapılıyor benimki 3000 de rölantisi ? henüz kitapçığını vermediler pdf hali var mı nette ben bulamadım ?
 
Katılım
22 Haz 2012
Mesajlar
124
Motorun arkasından bakıldığında sağda motor bölümünde karbüratör (sanırım) yerinde elle çevirebilirsin
 
Katılım
10 Eki 2011
Mesajlar
63
Hocam zamaninda yirtmak lazm motoru hep yavas kullan kirmizi devire gelme busefer de sagir kalma olasaligi cogaliyo devir saati 1 de oluyo motor calisinca rolanti iyi cikle kapali o kadar yeni degilim bu arada plakaligi da soktum onu soylemeyi unuttum motor cok sekil .fd demirleride soktum arkadaki kayiyo bana arkadan.d




resmini at da görelim şeklini
 
Katılım
2 Ağu 2014
Mesajlar
13
Kardeş senin dediğin gibi yaptım daha 9000 devirde motor yığıldı bende bıraktım tabi, şimdi durmadan tırrr ses geliyor bu ne iştir, dediğin gibi motoru yırtık galiba gerçekten, buna ne diyeceksin?
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Kardeş senin dediğin gibi yaptım daha 9000 devirde motor yığıldı bende bıraktım tabi, şimdi durmadan tırrr ses geliyor bu ne iştir, dediğin gibi motoru yırtık galiba gerçekten, buna ne diyeceksin?

zaten 1000 km den sonra yavaş yavaş motoru açıyoruz siz semih2424' ün dediğine ne bakıyorsunuz, sanki ilk km den beri 5000 devri geçmiyoruzda sağır kalıyor. belli km lerde belli devirleri geçmeyin diyor sonra yavaş yavaş devrini yükseltin diyor. belli bir km yi geçtikten sonra son tapagaz gittiğinde ideal son hız hangi km de rahat gidiyor, hangi km de motor bağırıyor buna bakın bağırdığı km de motoru kullanmayın ideal hızında kullanın.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Kardeş senin dediğin gibi yaptım daha 9000 devirde motor yığıldı bende bıraktım tabi, şimdi durmadan tırrr ses geliyor bu ne iştir, dediğin gibi motoru yırtık galiba gerçekten, buna ne diyeceksin?

semih2424 çözer senin sorununu, tavsiyeyi veren o ya...
 
Katılım
2 Ağu 2014
Mesajlar
13
yok yok Allahtan arkamdan milletin kaymasını gerektiren bir şey yapmadım her neyse biliyorsunuz kayılan kişi olmak pekte hoş birşey değil:)
o değilde napıcam bunu şimdi ben, en iyisi galiba yırtmaya çalışınca yırtamayacağım bir şey almak,
evet arkadaşlar şaka bir yana, siz siz olun kimsenin lafına, GAZINA kanmayın, hayatta sizin, MALda sizin, aletiniz dünyanın en kalitesizi, en dandiği olsa bile (ki değil, neler var neler) kitapçıkta yazanı yapınız, yoksa cebinizden 350 TL veya daha fazla para çıkabilir, piston silindir sekman vs vs vs dağıtabilirsiniz ve bu, siz 9000 devire çıktığınız anlaşıldığı zaman garantiye de girmez...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2012
Mesajlar
327
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mondial 180 Z-One ön koruma demir, uygulamam malum koruma demiri yok arka çanta demiri mcx ön demiri cbf yapmak istiyen arkadaşlar b.paşa mavi ay motor la irtibata geçebilir bayileri arka canta demiri gelcek diyene kadar 3 ay oldu daha gelcek fakat azmin elinden birşey kurtulmuyor:)

RE1oLR.jpg
[/url][/IMG]

PvnPo6.jpg
[/url][/IMG]

Jdqn6W.jpg
[/url][/IMG]

bQkJM0.jpg
[/url][/IMG]

pvXBPz.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
43
ara ara gazlamalı, tamamı şehir içi; rodaj öncesi yakıt durumum 1 depo ile 410 km.. yedek tank hariç arkadaşlar..

motorume günden güne alışıyorum.. kullanması çok keyifli.. özellikle motor yükteyken eksoz patırdamaları çok hoşuma gidiyor :)

kendisi ile ilgili tek sorunum bagajının olmaması.. kask mont eldiven derken her yere böyel gitmek zoruma gidiyor :)

yan çanta takabilirim.. top case işi ruhuna ters makinanın..
 
Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
80
Abi bu motoru iyi bilen herseyine alışmış biri foto koyabilir mi şu rolanti ayar dumesinin ve arka suspansiyonlarin ayarını nasil yptimizi söyleyebilir mi kitapçığında yazılanlar ya çok yetersiz yada hiç bir bilgi yok

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:09 ----------

ayrıca şunu söyliyeyim arkdaşlar bugün motoru yağmurda kullanmak zorunda kaldım epey yağdı ve yerlerde gölcükler ve nehirle oluştu ön lastik bütün suyu ayaklarıma ve motora püskürtüyor on camurluk acaip yetersiz ayaklar dert değil ama sıcak motora giden su epey içimi acıttı motorculuk hayatım 4 gün once başladı ama kanaatim şu ki kışın sürülmez bu ön çamurluk değişmeden yanılıyor da olablirim başka motor kullanmadım kışın belki onlar da ön tekerlek suyu motora doğru atıyordur
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst