- Katılım
- 11 Haz 2014
- Mesajlar
- 11
Abilerim bende perşembe günü beyaz bi tane aldım gayet memnunum şekli çok güzel.
Size sorum şu yaşadığım yerde rodajın ne olduğunu bilmiyorlar ve diyolar ki motoru "aç" yani son haddine kadar bas yoksa motor hep hantal kalır diyolar sizce bu doğru mu yoksa motoru ilk 800 km zorlamayım mı ? Eğer bu yanlışsa motor bi kere 100ü bi kerede 110 u gördü bunun zararı olur mu ?
motor yeni olduğu için sıkıdır zorlamamalısın.diğer arkadaşın belirttiği gibi yap zaten kitapçıkta detaylı yazar hangi km ye kadar hangi devri geçmeyeceğin.uzun süre aynı devirde gitme devri sık sık değiştir.fazla zorlama o arkadaşların motor açılsın siye demiş ama zaten kitapçıktaki gibi yaparsan belli km den sonra yüksek devirlere çıkmanda sakınca olmıycak.ama yep yeni motorda da yüksek devirler yaparsan zorlanır lakin motor sıkı motor zarar görür o durumda ömrü kısa olur.tamam ara sıra kitapçıkta yazanı da geç ama kısa süreli geç zaten fazla ısınma eğilimindedir yeni motor zorlamaya gelmez.sen onların dediğine bence uyma kitapçığı oku dediklerim yazar orda.iyi sürüşler