Mondial Mondial 180 Z-One Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 May 2014
Mesajlar
1,576
Ben de onu demek istiyorum da işte arkadaşlar nedense rodajı bitmemiş motorda denemeler yapıyorlar. Bir de şunu diyeceğim, Derbi STX 150 bu motor çıktığında piyasada yoktu. Artık olduğuna göre aynı fiyata ben olsam Derbi'yi alırım. Hem daha güzel hem de daha iyi bir marka... Tabi her ilde servisi olmayabilir. Gerçi o 150 cc...

Derbide olsa, mondialde olsa aynı yerde üretilen motorlar bunlar. Derbinin parçasını nereden tedarik edeceksin? Mondialin bu gğne kadar getrdiği en güzel motorlardan biri bu motor. Zongshen üretimi, piaggio ve harley davidson ile ortak üretim yapıyor.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Derbi'yi Ferco getirdiğine göre parçasını da getirir herhalde. Neyse dediğim gibi zaten Mondial'in renklerini, renkli selesini beğenmiyorum ben. Titreşim konusundan da çok emin değilim. Gerçi Derbi'den de emin değilim ya... Titreşim artık benim ilk seçim kriterim oldu, isterse motor hiç gitmesin. Motorda titreşim mümkünse hiç olmamalı, sırf bu yüzden Pulsar'a CBF'i tercih ettim. Şimdiye kadar ki tecrübelerimden balansörü ön tarafta çıkıntı yapan hiçbir motorun istediğim titreşim seviyesinde olduğunu görmedim. Kendim kullanmadan bu tip motorun titreşimsiz olduğuna pek inanasım gelmiyor, şüpheli yaklaşıyorum.
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
43
Arkadaslar iş icabi cok binemiyorum motora, bugun calistirip guzelce motoru isittim.. Sonra hareket ettim, 2. Viteste dusuk devirde gaz acinca motor tepki vermedi.. Fakat yavas yavas gaz acinca sorun yok.. Karburator yetistiremedigi icin mi yapar bunu?
 
Katılım
23 Şub 2013
Mesajlar
58
620 km de benzinlige biraz uzaklikta benzim tamamen bitti aldim elime gotrdm 85 tl lik yani 17 ltre benzin aldim az once yolda kaldim .d .d.km 1025 yani 85 tl ile 400 km gotrdu 20 kurus yakmş hani 13 yakiyodu

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:55 ----------

Motorla izmirden usaga gittim , depoyu izmirde fulledim,3 saat 6000 devirde hic durmadan gittim. Usakta fulledim ve 30 liraya fullendi. Toplam yaptigim yol 248 km di. Yani 13 kurus yakmis hesabim dogruysa.
[url]http://i.hizliresim.com/Ld7v7G.jpg[/url]

Buda benimkisi :)[/QU
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
43
Arkadaşlar bugün plaka işlemleri öncesinde sigorta yapmak için bayiye gittim, ama bayinin sisteminde bizim motorun modeli yok.. sonra bi kaç yerden daha araştırdım onlarda da aynı durumda.. Bu işi halleden arkadaşlar nasıl yaptı acaba? Bi de istanbul içerisinde bana plaka işinde yardımcı olacak kimse var mıdır acaba?
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
68
620 km de benzinlige biraz uzaklikta benzim tamamen bitti aldim elime gotrdm 85 tl lik yani 17 ltre benzin aldim az once yolda kaldim .d .d.km 1025 yani 85 tl ile 400 km gotrdu 20 kurus yakmş hani 13 yakiyodu

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:55 ----------

Motorla izmirden usaga gittim , depoyu izmirde fulledim,3 saat 6000 devirde hic durmadan gittim. Usakta fulledim ve 30 liraya fullendi. Toplam yaptigim yol 248 km di. Yani 13 kurus yakmis hesabim dogruysa.
[url]http://i.hizliresim.com/Ld7v7G.jpg[/url]

Buda benimkisi :)[/QU
Valla kardesim ben usaga gittigimde depoyu fulledigimde 30 lira aldi fisi bule duruyor daha.. sen hesapla 248 km yol yaptim izmirden usaga

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:23 ----------

Arkadaşlar bugün plaka işlemleri öncesinde sigorta yapmak için bayiye gittim, ama bayinin sisteminde bizim motorun modeli yok.. sonra bi kaç yerden daha araştırdım onlarda da aynı durumda.. Bu işi halleden arkadaşlar nasıl yaptı acaba? Bi de istanbul içerisinde bana plaka işinde yardımcı olacak kimse var mıdır acaba?
Bir problem olmuyor, benim sigortadada 125 lik mondialin bir motor modeli yaziyor.
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
43
310 km oldu benim motor, hala 3 diş yakıt var.. komple şehir içi ama 5bin devir altı..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2012
Mesajlar
327
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
5000 deviri geçmedikten sonra yol ve ruzgar durumuna göre 2.5 lt ye kadar düşüyor sogukken motor boguluyor ısınınca gaz tepkisi normale dönüyor benim izlenimlerim uzun sure binilebilir bir motor .
 
Katılım
22 Haz 2012
Mesajlar
124
Aldığım zaman depoyu fullemiştim şuan 248 km deyim iki kademe kaldı çokmu yakmış ?
 
Katılım
31 Eki 2013
Mesajlar
4
Abilerim bende perşembe günü beyaz bi tane aldım gayet memnunum şekli çok güzel.
Size sorum şu yaşadığım yerde rodajın ne olduğunu bilmiyorlar ve diyolar ki motoru "aç" yani son haddine kadar bas yoksa motor hep hantal kalır diyolar sizce bu doğru mu yoksa motoru ilk 800 km zorlamayım mı ? Eğer bu yanlışsa motor bi kere 100ü bi kerede 110 u gördü bunun zararı olur mu ?
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
İlk 500km 5000 devri geçmeyin, 500-1000 arası 7000 devri geçmeyin sonra yavaş yavaş motoru açın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst