- Katılım
- 5 May 2014
- Mesajlar
- 1,576
Ben de onu demek istiyorum da işte arkadaşlar nedense rodajı bitmemiş motorda denemeler yapıyorlar. Bir de şunu diyeceğim, Derbi STX 150 bu motor çıktığında piyasada yoktu. Artık olduğuna göre aynı fiyata ben olsam Derbi'yi alırım. Hem daha güzel hem de daha iyi bir marka... Tabi her ilde servisi olmayabilir. Gerçi o 150 cc...
Derbide olsa, mondialde olsa aynı yerde üretilen motorlar bunlar. Derbinin parçasını nereden tedarik edeceksin? Mondialin bu gğne kadar getrdiği en güzel motorlardan biri bu motor. Zongshen üretimi, piaggio ve harley davidson ile ortak üretim yapıyor.